Terminointia ei tehdä niin kauan kuin joku muu maksaa spotifyn turskat. Niin kauan kuin turskaa tulee, niin hommaa katsellaan ymmärtävästi.NuoriDaavid kirjoitti:
Uskon, että musiikkiteollisuus aikansa seuraa, lähteekö maksavien asiakkaiden osuus lentoon ja jos ei, niin homma terminoidaan.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Olishan se hirveetä, jos ei tietäs koska pitää juoda?masa kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää se, että viinanjuonille on määrätty kellonajat.
sivustahuutaja kirjoitti:Olishan se hirveetä, jos ei tietäs koska pitää juoda?
Meinaat että kunnon krabbis ei sitä kerro?
-
- Kitisijä
VMP!Bluntly kirjoitti:Räsäskä puuttuu Elcon lentelyyn.
Kohta meillä on laki siitä kuinka persettä pyyhitään.
Luulis nyt että lentoyhtiöt ite tajuais mikä laskee matkustusviihtyvyyttä, jossei niin kyllä useimmat lennolle lähtevät osaavat kirjoittaa sähköpostiin palautteen.
-
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.iltalehti.fi/viihde/20120120 ... 8_vi.shtml
"Hän oli kuin jänis". Mulle nyt ei kyllä selviä, onx toi niinku hyvä vai huono asia? Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
"Hän oli kuin jänis". Mulle nyt ei kyllä selviä, onx toi niinku hyvä vai huono asia? Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Luulen, että tiedät tämän. Mutta siis olen ymmärtänyt, että jänis tarkottaisi tässä väsymätöntä ja mekaanista suorittajatyyppiä. En usko, että Sly kuitenkaan jänisti tontin tullen. Ovatko nämä sitten hyviä piirteitä, sen ratkaisee palvelun tilaaja.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No eiks se kuitenkin oo hyvä, että peitto heiluu aina kun pitää ja vaikka ei pitäiskään? Huonompi hommahan se olisi lahnan kanssa mennä naimisiin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Luulen, että tiedät tämän. Mutta siis olen ymmärtänyt, että jänis tarkottaisi tässä väsymätöntä ja mekaanista suorittajatyyppiä. En usko, että Sly kuitenkaan jänisti tontin tullen. Ovatko nämä sitten hyviä piirteitä, sen ratkaisee palvelun tilaaja.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Ei tuo valistuneelle nykynaiselle riitä. Pitää olla kato betoninen suorittaja mutta myös herkkä ja epävarma hihittelijä.NuoriDaavid kirjoitti:No eiks se kuitenkin oo hyvä, että peitto heiluu aina kun pitää ja vaikka ei pitäiskään?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Eiiiii välttämättä. Jos toinen jynkyttää vaan menemään yhtä ja samaa liikettä tasasella tahdilla niin lähinnä siinä tuntee olonsa raastinraudaksi. Ei järin nautittavaa.NuoriDaavid kirjoitti:No eiks se kuitenkin oo hyvä, että peitto heiluu aina kun pitää ja vaikka ei pitäiskään? Huonompi hommahan se olisi lahnan kanssa mennä naimisiin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Luulen, että tiedät tämän. Mutta siis olen ymmärtänyt, että jänis tarkottaisi tässä väsymätöntä ja mekaanista suorittajatyyppiä. En usko, että Sly kuitenkaan jänisti tontin tullen. Ovatko nämä sitten hyviä piirteitä, sen ratkaisee palvelun tilaaja.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Saanks mä olla tää?! Pliiiiiis!!? Sä voisit sit olla Superpukumies.So Hard kirjoitti: tissivakopr-mimmi G-Boobs.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Totta kai!Vesper kirjoitti:Saanks mä olla tää?! Pliiiiiis!!? Sä voisit sit olla Superpukumies.So Hard kirjoitti: tissivakopr-mimmi G-Boobs.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Unohdit TO-mafiaan kuuluvan Tri Ein.So Hard kirjoitti:Musta on tietyllä itseironisella tavalla hauskaa, että käytät rikosllisjärjestöön viittaavaa termiä tahoista jotka puuttuvat laillisin keinoin laittomuuksiin. Mafia kun perinteisesti on tainnut toimia juuri päinvastaisella logiikalla.Haemaeraemies kirjoitti:TO-mafian
Tästähän sais jo melkein sarjismateriaalia. TO-mafia vs. piraattiliiga. TO-mafian supersankareita voisivat olla Tähtilobbari, Superpukumies, Lasernettikyttä ja tissivakopr-mimmi G-Boobs. Piraattiliigaan kuuluisi Mr. Anonymous, Maxwaremies, Pilvenveikko, Mielensäpahoittaja ja pääideologi EveryWoman.
-
- Kitisijä
Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.NuoriDaavid kirjoitti:Unohdit TO-mafiaan kuuluvan Tri Ein.So Hard kirjoitti:Musta on tietyllä itseironisella tavalla hauskaa, että käytät rikosllisjärjestöön viittaavaa termiä tahoista jotka puuttuvat laillisin keinoin laittomuuksiin. Mafia kun perinteisesti on tainnut toimia juuri päinvastaisella logiikalla.Haemaeraemies kirjoitti:TO-mafian
Tästähän sais jo melkein sarjismateriaalia. TO-mafia vs. piraattiliiga. TO-mafian supersankareita voisivat olla Tähtilobbari, Superpukumies, Lasernettikyttä ja tissivakopr-mimmi G-Boobs. Piraattiliigaan kuuluisi Mr. Anonymous, Maxwaremies, Pilvenveikko, Mielensäpahoittaja ja pääideologi EveryWoman.
Piraattilistalta puuttuu Vihreä Kuppaaja, Anarkosupermarko, Megapummi, Narisija, Kommuunihemmo ja Totaalikieltäytyjä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Kyllähän se tarina oikeasti menee niin, että vaikka Natriummies on Miesten Mies ja kaikkien sankari, on Natriummiehelläkin yksi heikkous; G-Boobs.elco kirjoitti:Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.
-
- Kitisijä
Daah, eikös tuo ole just G-Boobsin supervoiman juju?Vesper kirjoitti:Kyllähän se tarina oikeasti menee niin, että vaikka Natriummies on Miesten Mies ja kaikkien sankari, on Natriummiehelläkin yksi heikkous; G-Boobs.elco kirjoitti:Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.
Masturbation is for the poor.
-
- Kitisijä
Piraattiliigan Mielensäpahoittajan ja Narisijan yhteisisku horjutti mafian Tähtilobbaria!
http://www.hs.fi/ulkomaat/Piratismilaki ... 5553811359
Mutta missä on G-Boobs?
http://www.hs.fi/ulkomaat/Piratismilaki ... 5553811359
Mutta missä on G-Boobs?
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^ Jäivät odottamaan Irania.
-
- Kitisijä
Lasernettikyttä ja Superpukumies juonivat koko piraattiliigan ansaan!sivustahuutaja kirjoitti:^ Jäivät odottamaan Irania.
http://news.cnet.com/8301-31322_3-57362 ... me_oneline
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Oon matkalla!!
-
- Kitisijä
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.