Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:

Uskon, että musiikkiteollisuus aikansa seuraa, lähteekö maksavien asiakkaiden osuus lentoon ja jos ei, niin homma terminoidaan.
Terminointia ei tehdä niin kauan kuin joku muu maksaa spotifyn turskat. Niin kauan kuin turskaa tulee, niin hommaa katsellaan ymmärtävästi.
sivustahuutaja
Kitisijä

masa kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää se, että viinanjuonille on määrätty kellonajat.
Olishan se hirveetä, jos ei tietäs koska pitää juoda?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:Olishan se hirveetä, jos ei tietäs koska pitää juoda?

Meinaat että kunnon krabbis ei sitä kerro?
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:Räsäskä puuttuu Elcon lentelyyn.
VMP!
Kohta meillä on laki siitä kuinka persettä pyyhitään.

Luulis nyt että lentoyhtiöt ite tajuais mikä laskee matkustusviihtyvyyttä, jossei niin kyllä useimmat lennolle lähtevät osaavat kirjoittaa sähköpostiin palautteen.
masa

masa

NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120120 ... 8_vi.shtml

"Hän oli kuin jänis". Mulle nyt ei kyllä selviä, onx toi niinku hyvä vai huono asia? Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että mies on sängyssä kuin jänis?
Luulen, että tiedät tämän. Mutta siis olen ymmärtänyt, että jänis tarkottaisi tässä väsymätöntä ja mekaanista suorittajatyyppiä. En usko, että Sly kuitenkaan jänisti tontin tullen. Ovatko nämä sitten hyviä piirteitä, sen ratkaisee palvelun tilaaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Luulen, että tiedät tämän. Mutta siis olen ymmärtänyt, että jänis tarkottaisi tässä väsymätöntä ja mekaanista suorittajatyyppiä. En usko, että Sly kuitenkaan jänisti tontin tullen. Ovatko nämä sitten hyviä piirteitä, sen ratkaisee palvelun tilaaja.
No eiks se kuitenkin oo hyvä, että peitto heiluu aina kun pitää ja vaikka ei pitäiskään? Huonompi hommahan se olisi lahnan kanssa mennä naimisiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:No eiks se kuitenkin oo hyvä, että peitto heiluu aina kun pitää ja vaikka ei pitäiskään?
Ei tuo valistuneelle nykynaiselle riitä. Pitää olla kato betoninen suorittaja mutta myös herkkä ja epävarma hihittelijä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
No eiks se kuitenkin oo hyvä, että peitto heiluu aina kun pitää ja vaikka ei pitäiskään? Huonompi hommahan se olisi lahnan kanssa mennä naimisiin.
Eiiiii välttämättä. Jos toinen jynkyttää vaan menemään yhtä ja samaa liikettä tasasella tahdilla niin lähinnä siinä tuntee olonsa raastinraudaksi. Ei järin nautittavaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti: tissivakopr-mimmi G-Boobs.
Saanks mä olla tää?! Pliiiiiis!!? Sä voisit sit olla Superpukumies.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti: tissivakopr-mimmi G-Boobs.
Saanks mä olla tää?! Pliiiiiis!!? Sä voisit sit olla Superpukumies.
Totta kai!
Universaali disclaimer.
Vesper
Kitisijä

:]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:TO-mafian
Musta on tietyllä itseironisella tavalla hauskaa, että käytät rikosllisjärjestöön viittaavaa termiä tahoista jotka puuttuvat laillisin keinoin laittomuuksiin. Mafia kun perinteisesti on tainnut toimia juuri päinvastaisella logiikalla.

Tästähän sais jo melkein sarjismateriaalia. TO-mafia vs. piraattiliiga. TO-mafian supersankareita voisivat olla Tähtilobbari, Superpukumies, Lasernettikyttä ja tissivakopr-mimmi G-Boobs. Piraattiliigaan kuuluisi Mr. Anonymous, Maxwaremies, Pilvenveikko, Mielensäpahoittaja ja pääideologi EveryWoman.
Unohdit TO-mafiaan kuuluvan Tri Ein.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:TO-mafian
Musta on tietyllä itseironisella tavalla hauskaa, että käytät rikosllisjärjestöön viittaavaa termiä tahoista jotka puuttuvat laillisin keinoin laittomuuksiin. Mafia kun perinteisesti on tainnut toimia juuri päinvastaisella logiikalla.

Tästähän sais jo melkein sarjismateriaalia. TO-mafia vs. piraattiliiga. TO-mafian supersankareita voisivat olla Tähtilobbari, Superpukumies, Lasernettikyttä ja tissivakopr-mimmi G-Boobs. Piraattiliigaan kuuluisi Mr. Anonymous, Maxwaremies, Pilvenveikko, Mielensäpahoittaja ja pääideologi EveryWoman.
Unohdit TO-mafiaan kuuluvan Tri Ein.
Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.

Piraattilistalta puuttuu Vihreä Kuppaaja, Anarkosupermarko, Megapummi, Narisija, Kommuunihemmo ja Totaalikieltäytyjä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vesper
Kitisijä

elco kirjoitti:Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.
Kyllähän se tarina oikeasti menee niin, että vaikka Natriummies on Miesten Mies ja kaikkien sankari, on Natriummiehelläkin yksi heikkous; G-Boobs.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.
Kyllähän se tarina oikeasti menee niin, että vaikka Natriummies on Miesten Mies ja kaikkien sankari, on Natriummiehelläkin yksi heikkous; G-Boobs.
Daah, eikös tuo ole just G-Boobsin supervoiman juju?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
So Hard
Kitisijä

Piraattiliigan Mielensäpahoittajan ja Narisijan yhteisisku horjutti mafian Tähtilobbaria!

http://www.hs.fi/ulkomaat/Piratismilaki ... 5553811359

Mutta missä on G-Boobs?
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä

^ Jäivät odottamaan Irania.
So Hard
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti:^ Jäivät odottamaan Irania.
Lasernettikyttä ja Superpukumies juonivat koko piraattiliigan ansaan!

http://news.cnet.com/8301-31322_3-57362 ... me_oneline
Universaali disclaimer.
Vesper
Kitisijä

Oon matkalla!!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.