Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
^ Mutta haluaisitko itse leiriytyä samalle leirintäalueelle kuin romanit?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
http://www.iltalehti.fi/presidentinvaal ... 7_pd.shtml
Vesa Keskisenkin kannattaisi lopettaa nuorten tyttöjen raahaaminen kehitysmaista, ja vaihtaa tyttöjen tilalle nuoria poikia, niin suhtautuminenkin olisi hyväksyvämpää.
Vesa Keskisenkin kannattaisi lopettaa nuorten tyttöjen raahaaminen kehitysmaista, ja vaihtaa tyttöjen tilalle nuoria poikia, niin suhtautuminenkin olisi hyväksyvämpää.
-
- Kitisijä
^Sulla tosiaan on hampaankolossa 

huima kirjoitti:^Sulla tosiaan on hampaankolossa
No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.
Vai väitätkö että Thaimaasta morsion hakenut aikapoika saa ihaksuvia selkääntaputuksia ympäriltään?
-
- Kitinä VIP-jäsen
No onhan se nyt kuitenkin totta, että jos suomalainen 50+ miesministeri olisi ihastunut kehitysmaan yökerhossa 19-vuotiaaseen naiseen ja sitten tuonut hänet Suomeen, poliittinen ura olisi päättynyt nopeammin, kuin ehtii sanoa pedofiili-siirtomaaherra.huima kirjoitti:^Sulla tosiaan on hampaankolossa
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid kirjoitti:No onhan se nyt kuitenkin totta, että jos suomalainen 50+ miesministeri olisi ihastunut kehitysmaan yökerhossa 19-vuotiaaseen naiseen ja sitten tuonut hänet Suomeen, poliittinen ura olisi päättynyt nopeammin, kuin ehtii sanoa pedofiili-siirtomaaherra.huima kirjoitti:^Sulla tosiaan on hampaankolossa
No nyt sinä olet kyllä daveseni rasisti homofoobikko.
-
- Kitisijä
Pekan kohdalla täytyy mielestäni muistaa muuten kohtuu nuhteeton ja hillitty profiili, joka ei itsessään anna polttoainetta isompaan paheksuntaan. On siis merkitystä kuka sen tytön tai pojan tuo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tietysti asia on myös niin, että vaikka Haavisto olisi DTM:n dark roomissa joka ilta, ei siitä mitään kirjoitettaisi, koska se olisi sopimatonta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pekan kohdalla täytyy mielestäni muistaa muuten kohtuu nuhteeton ja hillitty profiili, joka ei itsessään anna polttoainetta isompaan paheksuntaan. On siis merkitystä kuka sen tytön tai pojan tuo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pekan kohdalla täytyy mielestäni muistaa muuten kohtuu nuhteeton ja hillitty profiili, joka ei itsessään anna polttoainetta isompaan paheksuntaan. On siis merkitystä kuka sen tytön tai pojan tuo.
Oletko nyt ihan varma? Lyön vetoa että oli heteromies miten nuhteeton ja miten hillitty tahansa, niin jos se aikamiespoikana tuo kehitysmaasta nuorikon itselleen, niin paheksunta on sitä luokkaa että korkeasaaren kärsällisetkin nirpistävät nokkaansa.
-
- Kitisijä
Tuli muuten teemasta mieleeni tämä ihan loistava Ylen arkiston helmi:
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/o ... edia=29193
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/o ... edia=29193
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
No kaikesta huolimatta näissä caseissa on hieman eroa silti.masa kirjoitti:No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.
Vai väitätkö että Thaimaasta morsion hakenut aikapoika saa ihaksuvia selkääntaputuksia ympäriltään?
En liittäisi yhtäläisyysmerkkejä tämän ja Vesa Keskisen seikkailujen välille, saati kaikkiin aikamiespoikatarinoihin.
Oliko se imagessa vai kuukausiliitteessä joku aika sitten juttu Thai-suhteista, ja siinä taas kuvattiin hyvinkin lämpimästi ja lupsakasti suhteita, jotka olivat oikeita ihmissuhteita -- eikä vain pelkkää riistosuhdetta, jossa naisella ei ole mitään omaa elämää tai jossa nainen on vain joku esittelyeläin.
Jos tsekataan näitä erilaisia komboja.
Keskisen Vesan julkisuuteen tulevat suhteilut näyttävät valitettavasti huvittavalta, säälittävältä ja myötähäpeää aiheuttavalta. Ne ulkomailta tuotavat morsiammet ovat selkeästi aika lailla fiksuja, kun tajuavat lähteä.
Poliitikoista taas Kanervan Ilkka joutui ongelmiin Tukiaisen kanssa, koska kaikille oli selvää - että se oli pelimiehen totaalinen virheliike.
Haaviston case on joo kyseenalainen, jos miessuhde ja 20 vuotta nuorempi puoliso voidaan ajatella kyseenalaiseksi. Toisaalta ovat eläneet ihan rekisteröidyssä suhteessa jo vuodesta 2002 saakka, minkä pitäisi kai merkitä taas toisella puolella.
Nuori kumppani voi olla paheksunnan aihe, jos homma ei ole mitään muuta kuin hyväksikäyttöä ja sen jälkeen vaihtamista nuorempaan... mikä kai se perusajatus ja pelko näissä setupeissa on.
En mä ainakaan pysty katsomaan kieroon paria, joilla on ihan oikea ihmissuhde ja jotka haluavat olla toistensa kanssa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?huima kirjoitti:No kaikesta huolimatta näissä caseissa on hieman eroa silti.masa kirjoitti:No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.
En liittäisi yhtäläisyysmerkkejä tämän ja Vesa Keskisen seikkailujen välille, saati kaikkiin aikamiespoikatarinoihin.
Oliko se imagessa vai kuukausiliitteessä joku aika sitten juttu Thai-suhteista, ja siinä taas kuvattiin hyvinkin lämpimästi ja lupsakasti suhteita, jotka olivat oikeita ihmissuhteita -- eikä vain pelkkää riistosuhdetta, jossa naisella ei ole mitään omaa elämää tai jossa nainen on vain joku esittelyeläin.
Jos tsekataan näitä erilaisia komboja.
Keskisen Vesan julkisuuteen tulevat suhteilut näyttävät valitettavasti huvittavalta, säälittävältä ja myötähäpeää aiheuttavalta. Ne ulkomailta tuotavat morsiammet ovat selkeästi aika lailla fiksuja, kun tajuavat lähteä.
Poliitikoista taas Kanervan Ilkka joutui ongelmiin Tukiaisen kanssa, koska kaikille oli selvää - että se oli pelimiehen totaalinen virheliike.
Haaviston case on joo kyseenalainen, jos miessuhde ja 20 vuotta nuorempi puoliso voidaan ajatella kyseenalaiseksi. Toisaalta ovat eläneet ihan rekisteröidyssä suhteessa jo vuodesta 2002 saakka, minkä pitäisi kai merkitä taas toisella puolella.
Nuori kumppani voi olla paheksunnan aihe, jos homma ei ole mitään muuta kuin hyväksikäyttöä ja sen jälkeen vaihtamista nuorempaan... mikä kai se perusajatus ja pelko näissä setupeissa on.
En mä ainakaan pysty katsomaan kieroon paria, joilla on ihan oikea ihmissuhde ja jotka haluavat olla toistensa kanssa.
-
- Kitisijä
Miksi ajattelet, että se olisi jokin ongelma mulle?NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Itse olen onnellisessa suhteessa itseäni 9 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Ystävättärellämme oli pitkään parisuhde itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Miksi sen iän pitäisi olla jokin ongelma? Onhan Saulin ja Jenninkin välinen ikäero nytkin jo jotain melkein 50 vuotta tms.
-
- Kitinä VIP-jäsen
En mä väittänyt, että se olisi sulle jokin ongelma.huima kirjoitti:Miksi ajattelet, että se olisi jokin ongelma mulle?NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Itse olen onnellisessa suhteessa itseäni 9 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Ystävättärellämme oli pitkään parisuhde itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Miksi sen iän pitäisi olla jokin ongelma? Onhan Saulin ja Jenninkin välinen ikäero nytkin jo jotain melkein 50 vuotta tms.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Jos suomalainen keski-ikäinen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
-
- Kitisijä
No nyt menee urpiaismaiseksi, mutta ylipäätään kysymyksen esittäminen tai tarve kysymyksen esittämiselle osoittaa toista.NuoriDaavid kirjoitti: En mä väittänyt, että se olisi sulle jokin ongelma.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kyllä mä säälisin ihan alusta lähtien.masa kirjoitti:Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
-
- Kitisijä
Mä vasta sitten, kun raahais hoidon tänne.NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen keski-ikäinen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä mä säälisin ihan alusta lähtien.masa kirjoitti:Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
-
- Kitisijä
Ah. Sori.
Mä olin puhumassa ihmissuhteista ja te pelkästään seksistä.
Jatkakaa.
Jatkakaa.
-
- Kitisijä
Mä en kanssa usko Davea tässä ollenkaan.masa kirjoitti:Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä ajattelisin, että se nainen olisi gold digger.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä en kanssa usko Davea tässä ollenkaan.masa kirjoitti:Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
-
- Kitisijä
Kyllähän se on ihmissuhde kun nelikymppinen länsimainen setä tapaa 19-vuotiaan twinkien kehitysmaan yökerhossa. Tässäkään niitä thaimaan kävijöitä ei ymmärretä ollenkaan.huima kirjoitti:Ah. Sori.
Jatkakaa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mua harmittaa, kun mun ihmissuhde ei onnistunut Oulussa.So Hard kirjoitti:Kyllähän se on ihmissuhde kun nelikymppinen länsimainen setä tapaa 19-vuotiaan twinkien kehitysmaan yökerhossa. Tässäkään niitä thaimaan kävijöitä ei ymmärretä ollenkaan.huima kirjoitti:Ah. Sori.
Jatkakaa.