Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Mutta haluaisitko itse leiriytyä samalle leirintäalueelle kuin romanit?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaal ... 7_pd.shtml

Vesa Keskisenkin kannattaisi lopettaa nuorten tyttöjen raahaaminen kehitysmaista, ja vaihtaa tyttöjen tilalle nuoria poikia, niin suhtautuminenkin olisi hyväksyvämpää.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

^Sulla tosiaan on hampaankolossa :-D
masa

huima kirjoitti:^Sulla tosiaan on hampaankolossa :-D

No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.

Vai väitätkö että Thaimaasta morsion hakenut aikapoika saa ihaksuvia selkääntaputuksia ympäriltään?
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No onhan se nyt kuitenkin totta, että jos suomalainen 50+ miesministeri olisi ihastunut kehitysmaan yökerhossa 19-vuotiaaseen naiseen ja sitten tuonut hänet Suomeen, poliittinen ura olisi päättynyt nopeammin, kuin ehtii sanoa pedofiili-siirtomaaherra.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:
No onhan se nyt kuitenkin totta, että jos suomalainen 50+ miesministeri olisi ihastunut kehitysmaan yökerhossa 19-vuotiaaseen naiseen ja sitten tuonut hänet Suomeen, poliittinen ura olisi päättynyt nopeammin, kuin ehtii sanoa pedofiili-siirtomaaherra.

No nyt sinä olet kyllä daveseni rasisti homofoobikko.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pekan kohdalla täytyy mielestäni muistaa muuten kohtuu nuhteeton ja hillitty profiili, joka ei itsessään anna polttoainetta isompaan paheksuntaan. On siis merkitystä kuka sen tytön tai pojan tuo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pekan kohdalla täytyy mielestäni muistaa muuten kohtuu nuhteeton ja hillitty profiili, joka ei itsessään anna polttoainetta isompaan paheksuntaan. On siis merkitystä kuka sen tytön tai pojan tuo.
Tietysti asia on myös niin, että vaikka Haavisto olisi DTM:n dark roomissa joka ilta, ei siitä mitään kirjoitettaisi, koska se olisi sopimatonta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pekan kohdalla täytyy mielestäni muistaa muuten kohtuu nuhteeton ja hillitty profiili, joka ei itsessään anna polttoainetta isompaan paheksuntaan. On siis merkitystä kuka sen tytön tai pojan tuo.

Oletko nyt ihan varma? Lyön vetoa että oli heteromies miten nuhteeton ja miten hillitty tahansa, niin jos se aikamiespoikana tuo kehitysmaasta nuorikon itselleen, niin paheksunta on sitä luokkaa että korkeasaaren kärsällisetkin nirpistävät nokkaansa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tuli muuten teemasta mieleeni tämä ihan loistava Ylen arkiston helmi:
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/o ... edia=29193
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
huima
Kitisijä

masa kirjoitti:No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.

Vai väitätkö että Thaimaasta morsion hakenut aikapoika saa ihaksuvia selkääntaputuksia ympäriltään?
No kaikesta huolimatta näissä caseissa on hieman eroa silti.

En liittäisi yhtäläisyysmerkkejä tämän ja Vesa Keskisen seikkailujen välille, saati kaikkiin aikamiespoikatarinoihin.

Oliko se imagessa vai kuukausiliitteessä joku aika sitten juttu Thai-suhteista, ja siinä taas kuvattiin hyvinkin lämpimästi ja lupsakasti suhteita, jotka olivat oikeita ihmissuhteita -- eikä vain pelkkää riistosuhdetta, jossa naisella ei ole mitään omaa elämää tai jossa nainen on vain joku esittelyeläin.

Jos tsekataan näitä erilaisia komboja.

Keskisen Vesan julkisuuteen tulevat suhteilut näyttävät valitettavasti huvittavalta, säälittävältä ja myötähäpeää aiheuttavalta. Ne ulkomailta tuotavat morsiammet ovat selkeästi aika lailla fiksuja, kun tajuavat lähteä.

Poliitikoista taas Kanervan Ilkka joutui ongelmiin Tukiaisen kanssa, koska kaikille oli selvää - että se oli pelimiehen totaalinen virheliike.

Haaviston case on joo kyseenalainen, jos miessuhde ja 20 vuotta nuorempi puoliso voidaan ajatella kyseenalaiseksi. Toisaalta ovat eläneet ihan rekisteröidyssä suhteessa jo vuodesta 2002 saakka, minkä pitäisi kai merkitä taas toisella puolella.

Nuori kumppani voi olla paheksunnan aihe, jos homma ei ole mitään muuta kuin hyväksikäyttöä ja sen jälkeen vaihtamista nuorempaan... mikä kai se perusajatus ja pelko näissä setupeissa on.

En mä ainakaan pysty katsomaan kieroon paria, joilla on ihan oikea ihmissuhde ja jotka haluavat olla toistensa kanssa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:No lähinna minua naurattaa tämä tilanne, jossa LSVHM tekemät samanlaiset ratkaisut ovat aina väärin ja paheksuttavissa, mutta kun kyse on vähemmistöistä, on kaikki niin ihqun söpöä ja kuin suoraan saduista.

No kaikesta huolimatta näissä caseissa on hieman eroa silti.

En liittäisi yhtäläisyysmerkkejä tämän ja Vesa Keskisen seikkailujen välille, saati kaikkiin aikamiespoikatarinoihin.

Oliko se imagessa vai kuukausiliitteessä joku aika sitten juttu Thai-suhteista, ja siinä taas kuvattiin hyvinkin lämpimästi ja lupsakasti suhteita, jotka olivat oikeita ihmissuhteita -- eikä vain pelkkää riistosuhdetta, jossa naisella ei ole mitään omaa elämää tai jossa nainen on vain joku esittelyeläin.

Jos tsekataan näitä erilaisia komboja.

Keskisen Vesan julkisuuteen tulevat suhteilut näyttävät valitettavasti huvittavalta, säälittävältä ja myötähäpeää aiheuttavalta. Ne ulkomailta tuotavat morsiammet ovat selkeästi aika lailla fiksuja, kun tajuavat lähteä.

Poliitikoista taas Kanervan Ilkka joutui ongelmiin Tukiaisen kanssa, koska kaikille oli selvää - että se oli pelimiehen totaalinen virheliike.

Haaviston case on joo kyseenalainen, jos miessuhde ja 20 vuotta nuorempi puoliso voidaan ajatella kyseenalaiseksi. Toisaalta ovat eläneet ihan rekisteröidyssä suhteessa jo vuodesta 2002 saakka, minkä pitäisi kai merkitä taas toisella puolella.

Nuori kumppani voi olla paheksunnan aihe, jos homma ei ole mitään muuta kuin hyväksikäyttöä ja sen jälkeen vaihtamista nuorempaan... mikä kai se perusajatus ja pelko näissä setupeissa on.

En mä ainakaan pysty katsomaan kieroon paria, joilla on ihan oikea ihmissuhde ja jotka haluavat olla toistensa kanssa.
Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
huima
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Miksi ajattelet, että se olisi jokin ongelma mulle?

Itse olen onnellisessa suhteessa itseäni 9 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Ystävättärellämme oli pitkään parisuhde itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miksi sen iän pitäisi olla jokin ongelma? Onhan Saulin ja Jenninkin välinen ikäero nytkin jo jotain melkein 50 vuotta tms.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta mitä tuumit siitä, jos Sauli olisi tavannut ihQ:n 19v kaunottaren kehistysmaan yökerhossa ja siitä oli sukeutunut avioliitto?
Miksi ajattelet, että se olisi jokin ongelma mulle?

Itse olen onnellisessa suhteessa itseäni 9 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Ystävättärellämme oli pitkään parisuhde itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miksi sen iän pitäisi olla jokin ongelma? Onhan Saulin ja Jenninkin välinen ikäero nytkin jo jotain melkein 50 vuotta tms.
En mä väittänyt, että se olisi sulle jokin ongelma.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Jos suomalainen keski-ikäinen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.
huima
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti: En mä väittänyt, että se olisi sulle jokin ongelma.
No nyt menee urpiaismaiseksi, mutta ylipäätään kysymyksen esittäminen tai tarve kysymyksen esittämiselle osoittaa toista.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Minä säälisin sitten vasta kun sen pitäisi esitellä se kotimaassaan suvaitseville.
Kyllä mä säälisin ihan alusta lähtien.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Jos suomalainen keski-ikäinen ministerimies ihastuisi kehitysmaan yökerhossa 19v paikalliseen kaunottareen, säälisin ko. miestä.
Mä vasta sitten, kun raahais hoidon tänne.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Kyllä mä säälisin ihan alusta lähtien.
Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
huima
Kitisijä

Ah. Sori.

Mä olin puhumassa ihmissuhteista ja te pelkästään seksistä.

Jatkakaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

masa kirjoitti:Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
Mä en kanssa usko Davea tässä ollenkaan.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
masa kirjoitti:Valehtelet. Jos 50 vuotias vanhapoika ihastuu ja pääsee rahatta 19 vuotiaan kaunottaren kanssa petiin, sä olisit kateudesta vihreä.
Mä en kanssa usko Davea tässä ollenkaan.
Mä ajattelisin, että se nainen olisi gold digger.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:Ah. Sori.

Jatkakaa.
Kyllähän se on ihmissuhde kun nelikymppinen länsimainen setä tapaa 19-vuotiaan twinkien kehitysmaan yökerhossa. Tässäkään niitä thaimaan kävijöitä ei ymmärretä ollenkaan.
Universaali disclaimer.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

So Hard kirjoitti:
huima kirjoitti:Ah. Sori.

Jatkakaa.
Kyllähän se on ihmissuhde kun nelikymppinen länsimainen setä tapaa 19-vuotiaan twinkien kehitysmaan yökerhossa. Tässäkään niitä thaimaan kävijöitä ei ymmärretä ollenkaan.
Mua harmittaa, kun mun ihmissuhde ei onnistunut Oulussa.