Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja masa »

Johnny Winter kirjoitti:Reipas kävely riittää. Uinti olis kova juttu.

Kuulostan nyt varmaan gattacalta.

Reipas kävelykin saa penikat esiin ja inhoan uimahallimeininkiä.

Mutta selvähän se on, että nuo ovat helpoin ja tehokkain tapa.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:Reipas kävely riittää. Uinti olis kova juttu.

Kuulostan nyt varmaan gattacalta.

Reipas kävelykin saa penikat esiin ja inhoan uimahallimeininkiä.

Mutta selvähän se on, että nuo ovat helpoin ja tehokkain tapa.
Se PT ois kyllä hyvä kun se vois kertoa vinkkejä vähentää tai poistaa penikoita, ts opettaa sua käveleen oikeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mun kävelystä aiheutuvaan penikointiin(!!1) auttoi uudet kengät, jotka ovat kantapäästä jämäkät tms.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Mun kävelystä aiheutuvaan penikointiin(!!1) auttoi uudet kengät, jotka ovat kantapäästä jämäkät tms.
Pitää ensin reenata, että voi reenata. Penikat lienevät tyypillisin vaiva silloin, kun harjoitustason nosto on merkittävä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Hyvät (lue:tarkoitukseen sopivat) kengät vähentävät penikointia.
Tai voi sitä tietty hoitaa hommat hankalamman kautta niin halutessaan.. vaikkakin nopea harjoitusmäärän nosto tuo tuon vaivan esille helposti. Mutta, voi se tulla tasaisen kovassa treenauksessa ihan muutenkin.

Mulla on keväisin penikat heikossa hapessa. Välillä jopa lihakset tulehtuvat ja vaatii jopa yli kuukauden tauon lenkkeihin. Uskon tietäväni mistä puhun, kävelylenkkiä takana kuitenkin reippaasti viisinumeroinen kilsamäärä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Jessus perkele. 249€ kuussa puolen vuoden sopparilla. Kova on hinta vaikka toisaalta olen heti valmis maksamaan 1494€ kerralla, jos saan 15 kg painoa pois ja opin juoksemaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuntoa voi nostaa myös pyörällä, soutulaitteella, krossarilla tai muulla kehon kannalta lempeämmällä tavalla. Alussa joka toinen reeni näillä, muutaman kuukauden päästä sitten enää tarpeen tullen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti:249€ kuussa puolen vuoden sopparilla.
Montako tapaamista?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

20
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:pyörällä
Tämä on mitä mainioin tapa jos sen pystyy yhdistämään työmatkaan. Vinkkinä voin kertoa, että jos matka on liian pitkä, niin sen fillarin voi viedä vaikka puolimatkaan autolla, jättää se auto huoltsikan pihalle ja jatkaa siitä munamankelilla. Työpaikalla sitten vasta aamupala.
masa

Johnny Winter kirjoitti:Tämä on mitä mainioin tapa jos sen pystyy yhdistämään työmatkaan. Vinkkinä voin kertoa, että jos matka on liian pitkä, niin sen fillarin voi viedä vaikka puolimatkaan autolla, jättää se auto huoltsikan pihalle ja jatkaa siitä munamankelilla. Työpaikalla sitten vasta aamupala.

Noinkohan uskaltaisin lähteä mun vuosimallin 1972 Tunturilla duuniin. Oon vimeks käynyt sillä lähikaupassa kaks vuotta sitten. Silloin sen jarrut ei oikein toimineet, mutta ei kai sitä vaihteettomalla niin lujaa pääsekään että jarruja tarttis 8)
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti: Reipas kävelykin saa penikat esiin ja inhoan uimahallimeininkiä.
Reipas kävely on ainakin mulla se huonoin vaihtoehto penikoiden kannalta, joskin hyvät kengät ja erikoispohjalliset auttaa. Polvetkin rajoittaa urheilun lajivalikoimaa. Rullaluistelu ja (maasto)pyöräily on olleet polviystävällisiä vaihtoehtoja. Vallankin talvikaudella tulee pelattua paljon mailapelejä, jotka ei tunnu kuormittavan polvia ollenkaan niin pahasti kuin juokseminen. Jalkapallo ja salibandy tuntuu polvilleni kuormittavan polviani juoksemista enemmän, joten olen luopunut niistä kokonaan.

Peruslenkkiä en ole juossut pitkään aikaan, vaan suuntaan mieluummin iltarasteille suunnistamaan tai spurttailen intervalli treeniä. Polvien takia oli aikoinaan kyllä pakko opetella juoksemaan varvasaskeleella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Maaliskuun katsaus hieman etuajassa, kun en ehdi huomenna tekemään. Pari ekaa kuukautta paino tuli rytinällä alas, mutta maaliskuussa vauhti hidastui merkittävästi.

Kuva

Kyllähän tuo käyrä vielä alaspäin osoittaa, mutta oli toivonut 3 kg pudotusta tälle kuukaudella ja todellisuudessa on alle 2 kg. Peiliin on kyllä ollut kiva katsella, joten elättelen toiveita, että kevään urheilut on alkaneet muuttamaan rasvaa lihakseksi, mikä selittäisi odotettua pienempää pudotusta. Ruokailumäärät on kuitenkin pysyneet edellisten kuukausien tasolla ilman merkittäviä retkahduksia.

Tässä olis vielä parikuukautta aikaa ja noin -5kg matkaa -15kg ennen kesää tavoitteeseen. Jos huhtikuussa lähtee 3 kg, niin ollaan edelleen ihan hyvin aikataulussa. Jos putoamistahti jää maaliskuun tasolle, joutunee tavoitteesta joustamaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti: Kyllähän tuo käyrä vielä alaspäin osoittaa, mutta oli toivonut 3 kg pudotusta tälle kuukaudella ja todellisuudessa on alle 2 kg. Peiliin on kyllä ollut kiva katsella, joten elättelen toiveita, että kevään urheilut on alkaneet muuttamaan rasvaa lihakseksi, mikä selittäisi odotettua pienempää pudotusta. Ruokailumäärät on kuitenkin pysyneet edellisten kuukausien tasolla ilman merkittäviä retkahduksia.

Tässä olis vielä parikuukautta aikaa ja noin -5kg matkaa -15kg ennen kesää tavoitteeseen. Jos huhtikuussa lähtee 3 kg, niin ollaan edelleen ihan hyvin aikataulussa. Jos putoamistahti jää maaliskuun tasolle, joutunee tavoitteesta joustamaan.
Älä nyt jaksa tuijottaa sitä vaakaa niin orjallisesti. Vaikka läski ei muutu lihakseksi (kuten väitit) edes alkemialla, niin jos läski vähenee ja lihakset kasvaa niin paino ei välttämättä tipu yhtään mutta ulkomuoto muuttuu hurjasti. Vaa'an sijaan voisit katsella vielä enemmän peiliin, kokeilla erikokoisia vaatteita ja mittailla mittanauhalla.

Ootko miettiny, että voi olla niinkin että kun mittanauha näyttää jo sopivaa lukemaa niin alkuperäisen suunnitelman mukaan pudotettavaa olisi vielä esim 2 kg? Mites sitten suu pannaan? :D

Hvyin sulla menee! Ihan mahtava suoritus!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

annepa kirjoitti: Ootko miettiny, että voi olla niinkin että kun mittanauha näyttää jo sopivaa lukemaa niin alkuperäisen suunnitelman mukaan pudotettavaa olisi vielä esim 2 kg? Mites sitten suu pannaan? :D
Mulla on tuolla taulukossa toi 85 kg alareunassa vanhaa perua, mutta olen alkanut epäillä, että lihasmassa on kasvanut viimeisen 7 vuoden aikana, joten luultavasti tyydyn 90 kg painoon. Toivottavasti läski ei lopu ennen sitä, kun parin harrastuksen kannalta olisi hyvä saada painoa vähän alemmas.

Siitä huolimatta vastaan kysymykseesi, että suu pannaan näin :]
musta muumio
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Pirskatti, ei tää laihtuminen enää näköjään onnistu pelkästään suklaan jättämisellä ja muutoin pienellä syömisen tarkkailulla ja uimisen lisäämisellä. Pitää siis alkaa sietää pientä nälkää ilmeisesti.
musta muumio
Elämätön Kitisijä

Nyt tää sentään on alkanut toimia. Vielä kymmenen kilo pois - ja topatut rintsikat tilalle - niin oon aika hottis.
musta muumio
Elämätön Kitisijä

Onks mitään Pirkka-niksiä näiden Skyr-kansien ja pakollisten Skyr-lusikoiden uusiokäyttöön? Vituttaa, että pakko ostaa noikin aina.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En tiedä, mitä skyr on, mutta ei kuulosta naiselliselta. Kuulostaa joltain voimanostajan tai bodarin massakauden bulkkauskamalta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:En tiedä, mitä skyr on, mutta ei kuulosta naiselliselta. Kuulostaa joltain voimanostajan tai bodarin massakauden bulkkauskamalta.
Joo se on tommosta pelottavaa naiseuden vievää testoroinaa.

Kuva
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Eiks noissa maustetuissa rahkoissa oo ihan törkeenä sokeria?
Skyriä saa sokerittomanakin. Omaan suuhuni kyllä ihan liian teollisen makuista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suvinen kirjoitti:. Eiks noissa maustetuissa rahkoissa oo ihan törkeenä sokeria?
http://skyr.fi/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Skyr on aivan tolkuttoman pahaa. Ei mulla muuta tähän ketjuun.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Noppaelain
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Itse tavallaan ymmärrän. Proteiiini olisi hyväksi. Ei vaan tee mieli syödä ja paino vaan putoaa. Matkaa on kuitenkin siihen kun 18-vuotiaana painoindeksi oli 16,3.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman sadan kokemuksella ei ainakaan vielä vaniljia töki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.