Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Georgina
Kitisijä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: No entäs lämmin suihku hierovalla päällä??
Se on kyllä joku urbaani legenda, never toiminut mulle! Tähän ei kyllä auta muu kuin helvetillinen määrä villiä irtoseksiä! No, kaikkea ei voi saada, parisuhteen harvoja miinuspuolia... Ainahan voi haaveilla ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
BrianW
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Georgina kirjoitti:
Naama. kaikista oikeanpuolimmaisen pärstäkerroin miellyttää eniten. Noista vasemman puoleisista en edes innostuis ilman noin jumalaista kroppaa. Toi toinen oikealta on kropan puolesta pantavin. Noiden kahden pantavimman combo kävi meillä eilen töissä, se näytti vaatteet päälläkin hyvältä ja ilman paitaa joltain jumalauta kreikkalaiselta jumalalta. Hoidin työni enkä antanut yhtään ilmi että panisin, en änkyttänyt, kädet ei tärissy, en katellu seinille tai punastunut. Se tulee tänäänkin ja aion pystyä samaan suoritukseen! Laitoin semmosen paitapuseron päälle missä näytän hyvältä ja jätin tukan auki ;) kaikista seksikkäin mun työkavereistakin tulee tänään joten 2 kärpästä yhdellä iskulla :D (oon kauhee, tiedän)
Ok, selvä. Ethän sä ole ollenkaan kauhee vaan asenteeltasi ehdottomasti minun mieleeni. Mitäs pahaa siinä on, että tykkää. Jossain vanhassa rockabillykappalessa menee sanat jotenkin tähän tyyliin: When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better.

Itse asiassa kun olen lueskellut aika pitkään näitä juttuja niin tuntuu, että palstan ihmiset on kauhean kunnollisia ja vanhanaikaisen moraalisia tai sit ne ei vaan tunnusta. Korkeintaa haaveillaan jostain jutuista mutta toteutusta ei juurikaan tunnu olleen.
Viimeksi muokannut BrianW, 17.10.2012 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:Se on kyllä joku urbaani legenda, never toiminut mulle! Tähän ei kyllä auta muu kuin helvetillinen määrä villiä irtoseksiä! No, kaikkea ei voi saada, parisuhteen harvoja miinuspuolia... Ainahan voi haaveilla ;)
Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Universaali disclaimer.
Georgina
Kitisijä

So Hard kirjoitti: Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Hei, jos mä oon töissä semmosissa kamppeissa missä voisin olla täällä muutenkin minä päivänä vaan (jos en syöksy kiireellä ovesta ulos), en tee haaveilun sijasta elettekään toteutuksen suuntaan niin mun moraalikäsityksen mukaan ollaan täysin sallituissa rajoissa. Se että mä tilitän asiasta tänne täysin vieraille ihmisille joita en koskaan tapaa ei loukkaa ketään asianosaista. Mä oon kuitenkin parisuhteessani 130% uskollinen mutta flirtti ei oo kiellettyä kummallekaan osapuolelle, parisuhde kun ei tee ihmisestä sokeaa. Ja pieni flirtti piristää kaikkien päivää! (sitä paitsi tässä tilanteessa en edes flirtannu koska ollaan töissä)
BrianW kirjoitti: Ok, selvä. Ethän sä ole ollenkaan kauhee vaan asenteeltasi ehdottomasti minun mieleeni. Mitäs pahaa siinä on, että tykkää. Jossain vanhassa rockabillykappalessa menee sanat jotenkin tähän tyyliin: When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better.
Kiitän ja olen imarreltu ;)
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Senkin Brutus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Georgina kirjoitti: Hei, jos mä oon töissä semmosissa kamppeissa missä voisin olla täällä muutenkin minä päivänä vaan (jos en syöksy kiireellä ovesta ulos), en tee haaveilun sijasta elettekään toteutuksen suuntaan niin mun moraalikäsityksen mukaan ollaan täysin sallituissa rajoissa.
Tuun komppaamaan Ginaa. Ja lisäksi oma mies on kuitenkin se, joka korjaa sadon, kun puolisko käy eka kodin ulkopuolella vähän harjoittamassa ajatusleikkejä. Laittautuminen vaikuttaa eniten omiin fiiliksiin, ainakin omalla kohdalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Mä voisin teipata porkkanan reiteen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No tässäpä tulevia vierailukohteita palstan naaraille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
exsu
Kitisijä

Oi oi! Tuollaista olenkin kaivannut, ne miesten pullisteluluokat on kisoissa yleensä jossain siellä nättien poikien tuolla puolen.
Georgina
Kitisijä

exsu kirjoitti: Tuun komppaamaan Ginaa. Ja lisäksi oma mies on kuitenkin se, joka korjaa sadon, kun puolisko käy eka kodin ulkopuolella vähän harjoittamassa ajatusleikkejä. Laittautuminen vaikuttaa eniten omiin fiiliksiin, ainakin omalla kohdalla.
Kiitän kompista ja komppaan heti takas! Tuskin sitä mun nätimpää paitaa tai aukinaista tukkaa muut kuin itse huomaa. Ja kotona illalla ei kyllä mitään kylmiä suihkuja ehdoteltu ;)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.

Höpöhöpö. Hyvähän se vaan on jos tullaan mirri märkänä himaan.
Georgina
Kitisijä

Nyt ko tähän teemaan päästiin niin jeespliiisformii!
Kuva
exsu
Kitisijä

^ Ton ryjyn joutuis kyllä poistaa.

Mä meen tällä:
Kuva

Kuva
Georgina
Kitisijä

exsu kirjoitti:^ Ton ryjyn joutuis kyllä poistaa.
Ryjy?
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pipa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
exsu
Kitisijä

Georgina kirjoitti:
Ryjy?
Sielt oli tippunu i välistä. Ryijy eli tuo karmea rintakarvoitus. Öljytyt nuoret miehet karvattomina.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja öljytyt vanhat miehet karvallisina?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

exsu kirjoitti: Ryijy eli tuo karmea rintakarvoitus. Öljytyt nuoret miehet karvattomina.
Mites öljytyt vanhat miehet?
Georgina
Kitisijä

exsu kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Ryjy?
Sielt oli tippunu i välistä. Ryijy eli tuo karmea rintakarvoitus. Öljytyt nuoret miehet karvattomina.
Kieltämättä kävi sama mielessä mutta annoin sen anteeksi. Ja jos oikein ruetaan nirsoksi niin mun makuun se sais olla vielä sen itsetietoisemman tai vähän vaarallisen näköinen. Siinä sun miehessä sama vika, näyttää kiltiltä. Tatskoista plussaa molemmille!
Viimeksi muokannut Georgina, 18.10.2012 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Georgina
Kitisijä

masa kirjoitti:
exsu kirjoitti: Ryijy eli tuo karmea rintakarvoitus. Öljytyt nuoret miehet karvattomina.
Mites öljytyt vanhat miehet?
Niihin pätee sama, eli höylää esiin vaan.
exsu
Kitisijä

masa kirjoitti: Mites öljytyt vanhat miehet?
Sitten kun on aikuisen naama, niin ne karvatkaan ei niin häiritse. Siinä tapauksessa tosin tuollainen tasaisempi kattaus on miellyttävämpi kuin alle kymmenen nännipihojen ympäristöön kertynyttä haiventa. Muista karvoista erityisesti tuo rakkauden polku navasta alaspäin miellyttää. Oikein huutaa vähän leikittelemään.
masa

exsu kirjoitti:
Sitten kun on aikuisen naama, niin ne karvatkaan ei niin häiritse.
Kuva
Georgina
Kitisijä

Masa, ei tommosia tähän ketjuun! Niistä vanhemmista miehistä puheenollen siis niinku uuh:
Kuva

En äkikseltään löytäny kuvaa ilman paitaa, mikä harmi.

Tai TÄÄ!
Kuva

En postaa tähän ketjuun enää tänään :D
exsu
Kitisijä

Masa! Tuo pätee kyllä tavallaan tohonkin tyyppiin. Tolla naamalla ja kropalla on aika sama, onko karvaa vai ei.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuuma kuin hellankoukku :shock:

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.