NuoriDaavid kirjoitti:
No entäs lämmin suihku hierovalla päällä??
Se on kyllä joku urbaani legenda, never toiminut mulle! Tähän ei kyllä auta muu kuin helvetillinen määrä villiä irtoseksiä! No, kaikkea ei voi saada, parisuhteen harvoja miinuspuolia... Ainahan voi haaveilla
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:
Naama. kaikista oikeanpuolimmaisen pärstäkerroin miellyttää eniten. Noista vasemman puoleisista en edes innostuis ilman noin jumalaista kroppaa. Toi toinen oikealta on kropan puolesta pantavin. Noiden kahden pantavimman combo kävi meillä eilen töissä, se näytti vaatteet päälläkin hyvältä ja ilman paitaa joltain jumalauta kreikkalaiselta jumalalta. Hoidin työni enkä antanut yhtään ilmi että panisin, en änkyttänyt, kädet ei tärissy, en katellu seinille tai punastunut. Se tulee tänäänkin ja aion pystyä samaan suoritukseen! Laitoin semmosen paitapuseron päälle missä näytän hyvältä ja jätin tukan auki kaikista seksikkäin mun työkavereistakin tulee tänään joten 2 kärpästä yhdellä iskulla (oon kauhee, tiedän)
Ok, selvä. Ethän sä ole ollenkaan kauhee vaan asenteeltasi ehdottomasti minun mieleeni. Mitäs pahaa siinä on, että tykkää. Jossain vanhassa rockabillykappalessa menee sanat jotenkin tähän tyyliin: When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better.
Itse asiassa kun olen lueskellut aika pitkään näitä juttuja niin tuntuu, että palstan ihmiset on kauhean kunnollisia ja vanhanaikaisen moraalisia tai sit ne ei vaan tunnusta. Korkeintaa haaveillaan jostain jutuista mutta toteutusta ei juurikaan tunnu olleen.
Viimeksi muokannut BrianW, 17.10.2012 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Georgina kirjoitti:Se on kyllä joku urbaani legenda, never toiminut mulle! Tähän ei kyllä auta muu kuin helvetillinen määrä villiä irtoseksiä! No, kaikkea ei voi saada, parisuhteen harvoja miinuspuolia... Ainahan voi haaveilla
Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
So Hard kirjoitti:
Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Hei, jos mä oon töissä semmosissa kamppeissa missä voisin olla täällä muutenkin minä päivänä vaan (jos en syöksy kiireellä ovesta ulos), en tee haaveilun sijasta elettekään toteutuksen suuntaan niin mun moraalikäsityksen mukaan ollaan täysin sallituissa rajoissa. Se että mä tilitän asiasta tänne täysin vieraille ihmisille joita en koskaan tapaa ei loukkaa ketään asianosaista. Mä oon kuitenkin parisuhteessani 130% uskollinen mutta flirtti ei oo kiellettyä kummallekaan osapuolelle, parisuhde kun ei tee ihmisestä sokeaa. Ja pieni flirtti piristää kaikkien päivää! (sitä paitsi tässä tilanteessa en edes flirtannu koska ollaan töissä)
BrianW kirjoitti:
Ok, selvä. Ethän sä ole ollenkaan kauhee vaan asenteeltasi ehdottomasti minun mieleeni. Mitäs pahaa siinä on, että tykkää. Jossain vanhassa rockabillykappalessa menee sanat jotenkin tähän tyyliin: When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better.
Kiitän ja olen imarreltu
Georgina kirjoitti:
Hei, jos mä oon töissä semmosissa kamppeissa missä voisin olla täällä muutenkin minä päivänä vaan (jos en syöksy kiireellä ovesta ulos), en tee haaveilun sijasta elettekään toteutuksen suuntaan niin mun moraalikäsityksen mukaan ollaan täysin sallituissa rajoissa.
Tuun komppaamaan Ginaa. Ja lisäksi oma mies on kuitenkin se, joka korjaa sadon, kun puolisko käy eka kodin ulkopuolella vähän harjoittamassa ajatusleikkejä. Laittautuminen vaikuttaa eniten omiin fiiliksiin, ainakin omalla kohdalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
exsu kirjoitti:
Tuun komppaamaan Ginaa. Ja lisäksi oma mies on kuitenkin se, joka korjaa sadon, kun puolisko käy eka kodin ulkopuolella vähän harjoittamassa ajatusleikkejä. Laittautuminen vaikuttaa eniten omiin fiiliksiin, ainakin omalla kohdalla.
Kiitän kompista ja komppaan heti takas! Tuskin sitä mun nätimpää paitaa tai aukinaista tukkaa muut kuin itse huomaa. Ja kotona illalla ei kyllä mitään kylmiä suihkuja ehdoteltu
Sielt oli tippunu i välistä. Ryijy eli tuo karmea rintakarvoitus. Öljytyt nuoret miehet karvattomina.
Kieltämättä kävi sama mielessä mutta annoin sen anteeksi. Ja jos oikein ruetaan nirsoksi niin mun makuun se sais olla vielä sen itsetietoisemman tai vähän vaarallisen näköinen. Siinä sun miehessä sama vika, näyttää kiltiltä. Tatskoista plussaa molemmille!
Viimeksi muokannut Georgina, 18.10.2012 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitten kun on aikuisen naama, niin ne karvatkaan ei niin häiritse. Siinä tapauksessa tosin tuollainen tasaisempi kattaus on miellyttävämpi kuin alle kymmenen nännipihojen ympäristöön kertynyttä haiventa. Muista karvoista erityisesti tuo rakkauden polku navasta alaspäin miellyttää. Oikein huutaa vähän leikittelemään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.