Korjaan pienen muistivirheen. koska Georginalle mainitseman kappaleen, joka siis on Ricky Nelsonin Do You Know What I Mean, sanat menee näin:
I've got a girl, she's a regular date When she's good she's good and when she's bad she's great
Do you know what I mean?
(I know what you mean)
Do you know what I mean?
(I see what you mean)
If you had a girl like mine, you'd know what I mean
BrianW kirjoitti:
I've got a girl, she's a regular date When she's good she's good and when she's bad she's great
Do you know what I mean?
(I know what you mean)
Do you know what I mean?
(I see what you mean)
If you had a girl like mine, you'd know what I mean
Toi sun versio oli parempi, pitäydyn siinä
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kyllä nyt on sellainen tilanne, etten voisi Timberlaken Justinilta enää pihdata. Tää on nyt joku mun vuosimallin juttu, ei sillon poikabändiaikoina lämpänny yhtään, mutta nyt yes please. Thrice.
Tyttöjen sushi-iltamat ja Friends With Benefits eilen
Asiakas kävi tänään Suomessa. Se näytti ihan nykyiseltä James Bondilta eli Daniel Craigilta. Panisin. Molempia, sekä asiakasta että Daniel Cragia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No siis tuota, krhm. Olen ollut viime aikoina vähän liikuntarajoitteinen ja päädyin vihdoin katsomaan Twilight-leffat. Still-kuville en ole lämmennyt mutta pakko myöntää että se virnistys on aika sulattava.
_juuri_tuo_osa_miehestä_tuossa_vyön_yllä... missä kyljet vaihtuu lantioksi ja lihaksista muodostuu tuohon keskelle tuommonen kolmio. Ei hitto miten kuumottavaa se voi ollakaan!
Viimeksi muokannut Georgina, 02.11.2012 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:
_juuri_tuo_osa_miehestä_tuossa_vyön_yllä... missä kyljet vaihtuu lantioksi ja lihaksista muodostuu tuohon keskelle tuommonen kolmio. Ei hitto miten kuumottavaa se voi ollakaan!
Tiedän mistä puhut...
Kattelin toissapäivänä Misfitsiä ja kun tämä lävähti ruudulle, mulla meinas tulla pissat housuun..
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ei saa tommosia kuvia laittaa. Rimpuloiden ja Gattacoiden maailma romahtaa, kun ne huomaakin ettei miehen tarvitse olla mr. universumin kokoinen lihaskimppu saadakseen naista.
Georgina kirjoitti:Just tuo! Mun kuva hävis jonnekin, voi perse! Yritän palauttaa sen.
Kuva näkyy kun sun kommenttia lainaa, mut ei se vaan tossa ketjussa näy O_o
masa kirjoitti:
Ei saa tommosia kuvia laittaa. Rimpuloiden ja Gattacoiden maailma romahtaa, kun ne huomaakin ettei miehen tarvitse olla mr. universumin kokoinen lihaskimppu saadakseen naista.
Öööö... Nyyh?