Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Onko tuo muka nainen? Naamaltaan kuin mies (mm. kuvan perusteella nenän alla harmaata viiksimateriaalia), ja leukakin varsin jämäkkä.
Nowalle tiedoksi, että Stewartin panopuuhat, valehtelu ja muu yleinen perseily ovat varmasti vaikuttaneet arvioon.
Nowalle tiedoksi, että Stewartin panopuuhat, valehtelu ja muu yleinen perseily ovat varmasti vaikuttaneet arvioon.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Stewart ei ole erityisen nätti, kalpea, kulmikas ja liian laiha. Mutta eiköhän sen tuonne äänestystulokseen vienyt enemmän se, että se on pettävä slutsi. Miehet ei tykkää jos nainen käyttäytyy kuin mies.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Joo, ja sillä on usein omituisia kolttuja/housupukuja. Minusta se on erityisen nätti, hyvissä koltuissa ja meikeissä aivan seksivau, vaikka tietty tykkäänkin enemmän luonnollisemmasta lookista. Kulmikas ja liian laiha? Hmm. Enpä oo tullut ikinä ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta, mutta tietyistä kuvakulmista kyllä kulmikas. Minusta se näyttää pahinta eroahdistusta lukuunottamatta olleen ihan hyvässä lihassa, tai sitten sun BMI-vaatimukset ovat löystyneet. Tuliskohan kalpeus niistä vämppyyrileffoista? 

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Sama se mistä tulee, en ole yhtään vampyyrileffaa nähnyt - mutta lehtikuvia meinaan. Lumikissa oli aika harmaahiiri.nowaysis kirjoitti:Tuliskohan kalpeus niistä vämppyyrileffoista?
Universaali disclaimer.
So Hard kirjoitti:Stewart ei ole erityisen nätti, kalpea, kulmikas ja liian laiha. .
Plus että sen laihuus on luokkaa laihaläski. Sillä ei ole minkäänlaisia lihaksia, vaan se koivet ja kädet on sen näköiset ettei se ole kropallaan tehnyt ikinä mitään ruumiillista liikuntaa/työtä. IMO Stewart on mitäänsanomattoman näköinen harppu.
-
- Kitisijä
Mikään urheilullisuuden perikuva se ei kyllä ole 

-
- Kitisijä
Seksikkyyslistat heijastavat muuta suosiota. Niin se on aina ollut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Vieläkö on liikaa naamakarvoja? Habaa ei kuitenkaan, koska kelpaisi tälläiselle hintelälle runopojallekin !

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Mulle tulee kylmiä väreitä tuosta mahasta. Usch.
-
- Kitisijä
^
Okei. On se vähän liian tiukassa kunnossa tosta kohdasta.
Kuten Heidikin tässä:

Saati muuten uudemmisaan!!

Okei. On se vähän liian tiukassa kunnossa tosta kohdasta.
Kuten Heidikin tässä:

-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
^Heh, kohta te alatte Bluntlyn kanssa jo etsimään miesystäviä.
-
- Kitisijä
Tuskin nuokaan tytöt itseään noin kuivina pitää kisakauden ulkopuolella. Ylemmän neidin pakkia taitaa olla hieman korostettu valo- ja/tai kuvankäsittelytekniikan keinoin. Mun silmää kyllä kans miellyttä treenattu nainen (tosin ihanne on ehkä sellainen astetta rimpulampi body fitness- tyyppinen).
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitinän uhri
Silmääni miellyttävät treenatut naiset. Laihaläskiys on sen sijaan epäesteettistä, mutta noissa kuvissa lihaksia on jo liikaa (paitsi valkotoppinen kuva).
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
-
- Kitinä VIP-jäsen
Valkotoppinen kuva näyttää hyvältä. Lihakset on noissa muissakin kuvissa oikein hyvän näköiset. Rasvaa, joka sopivasti pehmentää muotoja, on mun makuun liian niukasti.Fiona kirjoitti:Silmääni miellyttävät treenatut naiset. Laihaläskiys on sen sijaan epäesteettistä, mutta noissa kuvissa lihaksia on jo liikaa (paitsi valkotoppinen kuva).
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitinän uhri
Niin, todennäköisesti näyttäisi vielä paremmalta, jos rasvaa olisi hieman enemmän. Naiset eivät vain voi voittaa vatsalihasten kanssa, koska jos haluaa sixpackin niin rasvaprosentti ei voi olla kovinkaan korkea ja silloin taas lantion kaari katoaa.Vagabondo kirjoitti:Rasvaa, joka sopivasti pehmentää muotoja, on mun makuun liian niukasti.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
-
- Kitisijä
Oli pyöreyttä tai ei, panisin siltikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bluntly kirjoitti: panisin siltikin.
Mutta vasta avioliiton jälkeen.
-
- Kitisijä
Kovalla treenillä ja kielletyillä aineilla leuka jämäköityy, ääni madaltuu ja klitoris työntyy esiin eli miehistyminen alkaa. Sitten joku haluaa panna tällaista naisen ja miehen välimuotoa, haiskahtaa vähää enemmän homoseksuaalisilta taipumuksia ilman rohkeutta tulla ulos kaapista. Chicks with dicks ja sitä rataa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
??huima kirjoitti:Heh, kohta te alatte Bluntlyn kanssa jo etsimään miesystäviä.
Sitäkö tulkitset tän tarkoittavan
Oma tulkintani on aikankin eri kuin sun.Pulkannaru kirjoitti:Okei. On se vähän liian tiukassa kunnossa tosta kohdasta.
Kuten Heidikin tässä:
![]()
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
^Ai sä olit kirjoittanutkin jotain.
Eihän tätä ketjua lueta.
Eihän tätä ketjua lueta.
-
- Kitisijä
Tää tyhjästä tipahtanut sosieteetti ei ole tähän päivään saakka minussa värähtelyjä herättänyt, mutta nyt ... DAYUM!
Siinon harakalla melekonen tarakka!

Siinon harakalla melekonen tarakka!

Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
No vattu, lindsey lohan ja tara reidkin olivat aikanaan hotteja. Kauneus se on katoavaista mutta rummuus senq lissääntyy.
Ei ihan hyvinvointi säteile hänestä, ei. Mutta on nähtävä asia kontekstissaan: jos tuossa on ero part II taustalla ja jalka paskana ja vain ziljoonan ihmisen eteen mentävä esiintymään niin voihan se vähän tressii pukata.
Ei ihan hyvinvointi säteile hänestä, ei. Mutta on nähtävä asia kontekstissaan: jos tuossa on ero part II taustalla ja jalka paskana ja vain ziljoonan ihmisen eteen mentävä esiintymään niin voihan se vähän tressii pukata.
-
- Kitisijä
Joku voisi sanoa, että kaikki tuo on lutkalle enemmän kuin oikein.nowaysis kirjoitti:Ei ihan hyvinvointi säteile hänestä, ei. Mutta on nähtävä asia kontekstissaan: jos tuossa on ero part II taustalla ja jalka paskana ja vain ziljoonan ihmisen eteen mentävä esiintymään niin voihan se vähän tressii pukata.
Paras päivä ikinä.