Ton takia kannattaa ostaa nolo Ferrari vielä kun itse on cool. Sitten kun itse valuu noloksi, niin onpahan ainakin cool auto. Balance in life.MrM kirjoitti:Hirvittävän vaikeaksi menee autonsa kanssa harrastaminen. Jos vaikka kolmekymppisenä rikastuu ja ostaa uuden Ferrarin niin sen joutuu myymään nelivitosena pois ja ostamaan kuusvitosena takaisin että selviytyy noloudestaan.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Eikun etsimään pappoja kuvista: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 67124.html
-
- Kitisijä
Ajatelkaa itkeviä lapsia-kortti!
Juuri kun ajattelin, että turkistarhauksessa on vastakkain eduskunnan ulkopuolella räyhäävä epähygieeninen hunsvottisakki ja sisällä tarhauksen jatkamisen järjellä siunaava porukka.
Juuri kun ajattelin, että turkistarhauksessa on vastakkain eduskunnan ulkopuolella räyhäävä epähygieeninen hunsvottisakki ja sisällä tarhauksen jatkamisen järjellä siunaava porukka.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitinä VIP-jäsen
Joo. Tuo voisi olla satiiria, mutta hyvin tod. näk. ei ollut.elco kirjoitti:Ajatelkaa itkeviä lapsia-kortti!
Mutta itkevät lapset -kortti on siitä kätevä, että sillä voi puolustaa tai vastustaa mitä tahansa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Alkaisiko pikkuhiljaa se julkkisten rikostietojen myyminen pimeästi paskalehdille poliisin toimesta loppumaan.
Seuraavaksi voisi puuttua poliisien pysäköintiin ja ylinopeuksiin.
Seuraavaksi voisi puuttua poliisien pysäköintiin ja ylinopeuksiin.
-
- Kitisijä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288560618958.html#
Tuosta kun klikkaa pientä kuvaa, jossa pojalla nyrkit pystyssä, ei voine kuin todeta, että 0 %.
Tuosta kun klikkaa pientä kuvaa, jossa pojalla nyrkit pystyssä, ei voine kuin todeta, että 0 %.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
^ urpiaisen oraakkelimaisesti manaama persujen eväiden syöminen alkaa kanssa näkymään. Ei siis toki mitenkään tuossa gallupissa, mutta varmaan kai sitten jossain muualla.
-
- Kitisijä
Mä en tajua miten tähän maahan ei saada aikaiseksi yhtäkään järkipuoluetta jonka arvopohja olisi tasapainoinen. Tosi reilua että kansan pitää valita ahneiden paskiaisten, ituhippien, kommarien tai Hitler-Jugendin väliltä. Monesti vielä samassa paketissa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ja sitten on vielä ne huonot vaihtoehdot!MrM kirjoitti:Mä en tajua miten tähän maahan ei saada aikaiseksi yhtäkään järkipuoluetta jonka arvopohja olisi tasapainoinen. Tosi reilua että kansan pitää valita ahneiden paskiaisten, ituhippien, kommarien tai Hitler-Jugendin väliltä. Monesti vielä samassa paketissa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Sehän se traagisinta on.NuoriDaavid kirjoitti:Ja sitten on vielä ne huonot vaihtoehdot!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
Nuori Kotka selittää galluptappion syitä: Edeltävä hallitus jätti valtaisan julkisen talouden alijäämän!!! Edeltävä hallitus otti vaikeissa oloissa 20 miljardia lisää lainaa. Nykyinen hallitus ottaa vähemmän vaikeissa oloissa ainakin 20 miljardia lisää lainaa.
EDIT: Sitten taas tuota käsittämätöntä valetta siitä, että on muka tehty jotain sopeuttamistoimenpiteitä: valtion menot ovat kasvaneet 5 miljardia/10% vuodesta 2010.
Sote ja kuntaliitossotkut sataa koko ajan kepun laariin. Ilman niitä kepu ei olisi taatusti noussut.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mahtaako perusäänestäjä ymmärtää sotesta mitään. En minä ainakaan.
Tuskin , mutta nykyinen malli jossa pikkukunnat on ajettu naapurikuntien terveyspalveluiden asiakkaiksi saa matti meikäläisen vastustamaan koko uudistusta nykyfiilisten takia.NuoriDaavid kirjoitti:Mahtaako perusäänestäjä ymmärtää sotesta mitään. En minä ainakaan.
-
- Kitisijä
Eikös vaihtoehtona ole, että pers'aukinen pikkukunta maksaa itse kuntalaistensa terveydenhuollon?masa kirjoitti:Tuskin , mutta nykyinen malli jossa pikkukunnat on ajettu naapurikuntien terveyspalveluiden asiakkaiksi saa matti meikäläisen vastustamaan koko uudistusta nykyfiilisten takia.
Siitähän tuossa lopppeleissä kokonaisuudessaan on kyse. Mutta kepulaisin silmin katsottuna suunnilleen jokaisella kunnalla pitäisi olla oma TK ja sehän tarkoittaa sitä että kepun kannattaa pitää sote-uudistuksesta kovaa melua ja nautiskella laariin satavista äänistä, vaikkei sitten asialle mitään teekään.sivustahuutaja kirjoitti:Eikös vaihtoehtona ole, että pers'aukinen pikkukunta maksaa itse kuntalaistensa terveydenhuollon?
Kepu pettää aina jne.
http://www.hs.fi/kotimaa/Sote-sotkun+p% ... 6616134388
Minulle riittäisi se, että kunta itse saa päättää minkä kunnan kanssa palvelut haluaa järjestää jos ei sen omat rahat riitä yksin palveluita tarjoamaan. Pakottamisella väärät kunnat yhteen tehdään vaan isosti hallaa kunnan asukkaille ja taas kaikkia vituttaa.
Kepu on soten ja kuntauudistusten persu pankkituissa.exPertti kirjoitti:Ei moneen vaalikauteen kepu ole ajanut jokaiselle surkealle pikkukunnalle omaa tk:ta.
Indeed.exPertti kirjoitti: Image is everything.
exPertti kirjoitti:Mutta tosiaan jos jostakin löytyisi dokumentti (joka ei olisi Paavo Väyrysen puheenjohtajaksi ryhtymispuheessa 1984 sanottua), jossa kepu vaatii jokaiseen pikkukuntaan omaa tk:ta niin näkisin sen mieluusti.
Luet nyt jotain sellaista jota en ole väittänyt.
Kepulaisin silmin = pikkupaikkakuntalainen kepua äänestävä yksilö joka haluaa säilyttää sote-palvelut omassa kunnassaan.
-
- Kitisijä
Sulla on kyllä tavaton kyky löytää kaikkeen järkevään tekemiseen joku sivuagenda. Kaikki eivät ole kuin Keput.exPertti kirjoitti:että saataisiin nykyisille hallituksen tyypeille pakastevirkoja odottamaan.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Eli jos joku kokoomuslainen, demari tai vassari seuraavan 30 vuoden aikana työllistyy johonkin sosiaali- tai terveysalan hommaan, huutaa pertti riemuissaan mitäs mä sanoin?exPertti kirjoitti:Ei näissä pahemmin löytämistä tarvitse. Vain aikaa, joka aina _sattumalta_ osoittaa nämä oikeaksi.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
En se minä ole tässä se, jolla on ongelma Soteuudistusten tms. kanssa. Minulle on ihan sama miten palvelut on järjestetty, kunhan leikkaavat menoista.exPertti kirjoitti:^ Sovitaan vaikka näin jos se tekee sinut tyytyväiseksi.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Voihan sitä tietty leikata, mutta on hyvä tietää, että terveydenhoitomenojen osuus bkt:sta on Suomessa alle OECD:n keskitason.So Hard kirjoitti:En se minä ole tässä se, jolla on ongelma Soteuudistusten tms. kanssa. Minulle on ihan sama miten palvelut on järjestetty, kunhan leikkaavat menoista.exPertti kirjoitti:^ Sovitaan vaikka näin jos se tekee sinut tyytyväiseksi.
-
- Kitisijä
Turkistarhaus. Argumentteja ja vasta-argumenttteja:elco kirjoitti:Ajatelkaa itkeviä lapsia-kortti!
1. Kyse on ihmisten toimeentulosta.
Kaikkea ei voi perustella työllisyydellä. Parittaminen ja huumekauppakin on kielletty. Turkistarhaajien vaihtoehdot ovat lähinnä 1) ammatinvaihto ja 2) sosiaaliturvan pariin siirtyminen.
2. Loppuvatko maapallolta talvet?
Eivät. Mutta on olemassa muitakin talvivaatteita. Koko ajatus siitä, että käytetään eläimen turkkia vaatekappaleena on peräisin niiltä ajoilta, kun ei ollut muita vaihtoehtoja. Vuosituhansia sitten...tosi last season.
3. Turkistarhaus on laillista.
Kyse ei ole siitä onko se laillista vai laitonta vaan onko se oikeudenmukaista. Laillisuus ja oikeudenmukaisuus eivät läheskään aina kohtaa. Voimassaolevaa lainsäädäntöä voidaan kumota/muuttaa. Turkistarhaus ei noudata nykyisenkään eläinsuojelulain pykäliä. Laki on sääntökokoelma. Oikeus on filosofiaa. Ne ovat siis eri asioita.
4. Turkistarhaus on valvottua.
Olosuhteet ovat infernaaliset eivätkä siitä muutu vaikka valvottaisiin 24/7/365.
5. Turkistarhaus ei olennaisesti eroa muusta kotieläintuotannosta.
Kyllä vain. Turkiseläimet eivät ole domestikoituneita eli sopeutuneet kotieläimiksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Aivan sama. Verotus ja velanotto ova kestämättömällä tasolla. Sekä palvelujen taso että hallinto pitää mitoittaa sellaiseksi, että kunnat ja valtio eivät jatka velkaantumistaan. SoTe-menot ovat iso osa julkisista menoista.NuoriDaavid kirjoitti:Voihan sitä tietty leikata, mutta on hyvä tietää, että terveydenhoitomenojen osuus bkt:sta on Suomessa alle OECD:n keskitason.So Hard kirjoitti:En se minä ole tässä se, jolla on ongelma Soteuudistusten tms. kanssa. Minulle on ihan sama miten palvelut on järjestetty, kunhan leikkaavat menoista.exPertti kirjoitti:^ Sovitaan vaikka näin jos se tekee sinut tyytyväiseksi.
Universaali disclaimer.