Mun unessa ne tuolit olivat suunnilleen tätä luokkaa. Että ei ihan basic-palleja. (ja huom: unet ja fantasiat ovat eri asioita - en voi omiin uniini vaikuttaa. Tosin nyt en onneksi ole tollasia nähnyt pariin yöhön)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Kiukkutipu kirjoitti:Vikings-sarjan pariskunta on niin MegaHotteja molemmat, että sekoon...
Travis Fimmel ei oo ollenkaan niin paNtava sileänaamaisena Nättinä Poikana. Vaikka ei se nyt pahan näköinen oo niinkään...
Kaikki on tästä ihan intona ja mä en saa yhtään minkäänlaisia fiboja vaikka yleensä arvostan just tuommosia miehiä. Oon huolissani itsestäni, olenko menettämässä mojoni?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:Kaikki on tästä ihan intona ja mä en saa yhtään minkäänlaisia fiboja vaikka yleensä arvostan just tuommosia miehiä. Oon huolissani itsestäni, olenko menettämässä mojoni?
Joo. Jos en ois 130%, niin jopa mäkin voisin innostua.
Georgina kirjoitti:Kaikki on tästä ihan intona ja mä en saa yhtään minkäänlaisia fiboja vaikka yleensä arvostan just tuommosia miehiä. Oon huolissani itsestäni, olenko menettämässä mojoni?
Joo. Jos en ois 130%, niin jopa mäkin voisin innostua.
AAARGH. Peli on menetetty, en halua ketään enää koskaan. Tai haluan vain vääriä miehiä. Ei tuu ees ketään mieleen kenen kuvan tähän laittasin. Törkeän huolestuttavaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exPertti kirjoitti: Itseasiassa tuollainen itsestään kaiken irti ottava kiukkuaminenkin on hämmästyttävän kiihottavaa naisessa.
Totta. Katsokaamme Republica: Drop Dead Gorgeous.
Kiihoittavan kiukkuamisen lisäksi Saffronin (panisin) pikkupöksytkin vilahtavat kohdassa 0:35.
Tuo narsistilainaus-alustuksena, vaikkei tämä youtube- tai musiikkiketju olekaan.
Tässä vanhempaa kamaa kiukkuamisen seksikkyydestä.
Doris Day Calamity Janena v. 1953.
Tosin musikaalit ovat homoja, ja tuosta leffasta pidän biisien takia ja koska vain siinä Doris on poikatyttömäinen. Ja tuo yhdistelmä (musikaali, transsumisu) tekee minusta... öööh...
Teemana siis kiukkuavan naisen kiihoittavuus.
Tosin eihän se omalle kohdalle sattuessa niin kiihoita kuin sivusta tarkkailen. Itse olen noissa tilanteissa luikkinut karkuun, joten Saamatta on jäänyt
(niin ja muuten enhän minä enää ole Kitinässä, KSE youknow)
Vähän aikaa sitten telkusta tuli joitakin Naomi Wattsin tähdittämiä elokuvia.
Vaikka Naomi (tai minä sanon Naemi) on valju blondi (toivottavasti ei aito blondi) ja nykyään minulle jo yli-ikäinen MILF,
saattaisin sittenkin harkita RRRRakastella kanssaan.
Tuo nassu (ja nenä), hoikka pikkupystytisuinen nöpönänninen pyöreäpikkupeppuinen vartalo,
kiltin tytön imago ja mahdollisesti sielua, älyä ja näyttelijänlahjatkin.
Bonusta että Naemi on Minun Naiseni Nicole Kidmanin hyvä ystävä ellei peräti bestis.
Joten tässä avautuisi minulle mahdollisuus unelmieni threesomeen, niinhän?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB