Monestiko täytyy sanoa, että pitkätukat eivät ole homoja tai naismaisia?

Eivät ainakaan me 70-luvun peruskoululaiset! Pitkä tukka oli rock ja kapinaa (nii noh, kato kun kaikilla oli pitkä tukka

)
Ihan eri juttu on sitten nyky"miesten" laittautuminen ja akkamainen koristautuminen. Se ei ole kapinaa eikä rock, sellaista degeneroitunutta sievistelyä vain!!
Sitäpaitsi Raamatussa mainitaan pitkätukat positiivisesti (Simson ym). Tinttitukkaa ja sormin hipsittyjä geeli"laittamisia" saati tukan värjäystä ei mainita Raamatussa!! Ai vittu... Jeesushan käytti jotain vitun kallista "nardusöljyä" tukkaan ja jalkoihin. Homo saatana..
Tekisipä mieli yrittää saada turpaan baarissa ihastelemalla jonkun "laittautuneen" metroseksuaalin tukkaa, anteeksi "hiuksia" ja muuta habitusta:
"Oi oi! Kyllä olet laittanut hiukset kauniisti! Tuo värjäyskin sopii sun kauniisiin silmiin oi ihan just! Ihan sävy sävyyn! Oi! Menikö monta tuntia laittaa noin iiiihaaanaaan hyvin? Raidatkin niin aistikkaasti ja jokainen hius just kohdallaan! Kyllä näkee että hyvää hoitoainetta käytät! Oi! Kylläpä sulla on tyylikkäät korvikset ja kaulakoru! Ja rannekorukin, oi oi! Ne on kuule sulle ihan just! Harvoilla naisillakaan noin hyvin harkittu! Oioi, kulmakarvatkin olet muotoillut, oi! Ihokin niiiiin hyvinhoidettu! Ripaus meikkiä, tyylikkäästi? Kai sheivasit sääret ja häpykarvat? Sulla on varmaan suloisen sileät pallitkin oikein Veetillä laitettu, oi oi! Sitten ihana kun pallejasi lutkutetaan. Istuuhan sun stringit varmasti hyvin? Tuoksutkin ihanalta! Kyllä oletkin kaunis poika!"
kvasaari kirjoitti:En minä ainakaan ajattele jotain tiettyä muiden määrittelemää tyyliä, kun ostan vaatteita tai laitain hiuksiani. Ostan sellaisia vaatteita mistä itse pidän ja laitan hiukseni juuri siten kuin itse haluan. Jotenkin se kumpuaa vain sisältä, ja kun minulla on omasta mielestäni kivan näköiset vaatteet ja hyvin laitetut hiukset tunnen itseni jollain tasolla itsevarmemmaksi ja se varmasti näkyy ulospäin. Eli mun mielestä Martan tekstissä oli totuuden siemen silloin kun hän kirjoitti vaatteiden kantamistavasta - ja se mielestäni kumpuaa juuri itseä miellyttävästä pukeutumistavasta.
No kyllä varmaan ajattelet muiden määrittelemää tyyliä. Nimittäin MINÄ ostan TARKKAAN harkiten sellaisia vaatteita joista itse pidän ja laitan, siis kampaan tukkani kuin itse haluan. Ja joka vitun kerta Kityläiset on kertoneet minulle, että en muka ole yhtään harkinnut ja että pukeutumiseni on VÄÄRÄ.
Tyylini on käyttää sopivia, väreiltään miellyttäviä, käytännöllisiä vaatteita, periaatteena (luontohenkisyys) että niillä voisi koska hyvänsä oikaista myös maaston puolelle. Mutta se ei kelpaakaan, koska ei kuulu Kityläisten "sallitut omat tyylit" -listaan!
Nyt mulla esmes on kaupungilla käyntiä varten farkut, maiharikengät, musta kauluspaita jonka päällä kirjava villapaita, kohta päällä talvipomppa siis vihreä Haltin maiharityyppinen, päässä vihreä kuvioton mutta tarvittaessa korvaläppäkääntyvä lippalakki. Ja ihan varmasti VÄÄRÄ tyyli tai ei tyyli ollenkaan, niinhän?

Kuin pellon laidasta? Ei yhtään mietitty?
Ja sulla itsevarmuus ja vaatteiden kantamistapa kumpuaa vaatteista itsestään? Voi vittu. Kenes biisi oli se pilkkaava "Vaatteet on mun aatteet"? Ei tajuttaisi enää. Pahkasikakin loppui kun nykymaailmaa ei voi parodioida, on parodia itsessään.
Selvä kahtiajako: Kun muut pukeutuu "oman tyylin" mukaan, se on O.K ja trendikästä, kun MINÄ pukeudun oman tyylin mukaan, se ei kelpaa. Mystinen salatieto, josta ja jonka pikkutarkkuudesta paskat nakkaan.
Yönmustaritari kirjoitti:[Juuh ei allekirjoittaneella ole tyylitajua juuri lainkaan mutta mä käynkin kysymässä niiltä myyjiltä tai sitten vaan ostan aina kalleinta. Oli miten oli, jos ei ole tyylitajua niin ei kannata ruveta teeskentelmään omaavansa sitä. Ne cittarin ale-laarista ostetut on harvoin tyylikkäät vaikka olisi kuinka vitun käytännölliset ja kulutusta kestävät.
No eihän se SUN oma tyylis ole jos muilta kysyt.
Ja mitä vitun välii sillä on, mistä kaupasta tai jopa alennusmyynnistä vaate on ostettu? Trendipelleilyä kumminkin. Robottimaista. Minä kun olen luullut, että just kaupoissa myydään vaatteita, jota sinä vuonna jopa SAA käyttää, ja jos niistä valikoin omia tarpeita ja estetiikkaa miellyttävän, niin kelpaa. Mutta eipä kelpaakaan. Vitun neidit ja naiset!
ESTETIIKAN tajustani jonka puutetta joku Martta on mussuttanut: Minulla sentään oli lukiossa KYMPPI kuvaamataidossa. Ja tunnustan: olen aina SEMIHOMOSTI ollut kiinnostunut SISUSTUKSESTA ja lukenut aina Avotakka-lehtiä.

HÅmÅhÅmÅ!
Eli kyllä se vaate-estetiikka on jotain trendikikkailua ja varsinaisen estetiikan tajun ulkopuolella.
(Ei ollut Martankaan kämpän SISUSTUS yhtään esteettisesti mietitty, btw

)
Lainasin muuten sen ulkomaisen staili-hÅmÅviisikon pukeutumisoppaan. Ongelma vaan, että siinähän neuvotaan pukeutumaan niinkuin minä jo pukeudun! Tavallisiin klassisiin vapaa-ajan vaatteisiin! Stailihomon neuvot ei kelpaakaan suomalaisheteroille! Stailihomo muuten jyrkästi kieltää ne esikulutetut, esirei-itetyt farkutkin!