Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Yleinen lätinä jä kitinä
MarthaFocker

Re: Gattacan urputukset: miesten geelihipsiminen

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
vadim kirjoitti:Voisitkohan Gattaca joskus yrittää löytää jostain asiasta jotain hyvääkin?
Sitten kun helvetti jäätyy. Eli sama vuosi, kun Suomi voitta euroviisut.
Mitä suotta? :D
Eipä niin.
Miksi nähdä asioiden hyvät puolet, kun voi vain kaivaa esille ne huonot? :D
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Ah, arvasin, että tartut tähän.
Oman tyylin pitää myös olla Tyyli. Ei vain sitä, mikä citymarketista ekana käteen tarttui. Eli pukeutuminen ei ole ihan sama asia kuin tyyli. (jos joku osaa määritellä tyylin, niin pliz?)

Kuule beige paitasi (jota siis en ole nähnyt) voisi olla oikein tyylikäs, jos kokonaisuus olisi harkittu ja kantaisit sen oikein. Äh, en osaa selittää.

Okei. Puuvillainen taskupaita. Ihan tusinatavaraa. Miten se yhdistyy muihin vaatteisiisi, asusteisiisi, hiuksiisi, olemukseesi ja muodostaako se halutun linjan? Minkälaisen? Eli onko SE tyyli? .
ON SE TYYLI!!
Mukava kangas, kestäväkin, käytännölliset NAPILLISET taskut joissa tavarat pysyy. Reilu ja hienostelematon, erä- tai luontohenkinenkin mitä henkisesti olen. (Indiana Jonesillakin sellainen btw :D) Kaikki paitani ovat taskullisia ja kauluksellisia.

Vitutko siitä onko Citymarketista tai onko halpa tai onko tusinatavaraa (=massatuotettu). Se on MINUN TYYLINI, jota haluan yllä sanotuista HENKILÖKOHTAISISTA syistä. Yhdistelen sitten niihin sinusta varmasti ei-ihan -istuviin farkkuihin tai sinulle varmasti kelpaamattomiin vaaleisiin reisitaskuhousuihin. Ja varmaan ei kelpaisi.

KANTAAHAN en osaa, kun olen tällanen kumara rääpäles.
Mutta tuli todistettua, ettei oma tyyli kelpaakaan, jos on just mun tyyli :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 05.01.2006 2:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gattaca
Kitisijä

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Viittaan edelliseen edittiini: se mitä SINÄ sanot istuvuudeksi, on varmaan jotain ihan ylimaallisen pilkunnussivan tarkkaa. Se mikä minusta näyttää istuvuudelta kymmenet erimalliset tai kokoiset farkut kaupassa kokeiltuani, ei sinulle kelpaisi. Eipä kiinnosta sellainen pelleily.
Niin niin, eli älä sitten väitä pukeutumistasi tyyliksi, kun se ei ole harkittu.
ON se harkittu.
Harkittu ettei pilkunnussiminen ole tyyliäni.
MarthaFocker

Samapa tuo G.
En ole nyt riitelytuulella, sorry.
Gattaca
Kitisijä

MarthaFocker kirjoitti:Samapa tuo G.
Haista vittu typerä juoppo pissis paksuperselehmä!!! Anna pillua Letkun pikkuveljelle!! Myy loputkin kahdeksan kirjaas divariin!! AAARRGGHHH!! :D
MarthaFocker

Gattaca kirjoitti:
Haista vittu typerä juoppo pissis paksuperselehmä!!! Anna pillua Letkun pikkuveljelle!! Myy loputkin kahdeksan kirjaas divariin!! AAARRGGHHH!! :D
Nuuh!! Kuule antaisinkin Nuuh, ellei letkun pikkuveli olisi vielä tyhmempi ja rumempi kuin veljensä. NUUH!!1
Jos ne maksaa euron kirjasta, ni sil sais jo kaks bissee baarista. Mahtavaa!
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

En minä ainakaan ajattele jotain tiettyä muiden määrittelemää tyyliä, kun ostan vaatteita tai laitain hiuksiani. Ostan sellaisia vaatteita mistä itse pidän ja laitan hiukseni juuri siten kuin itse haluan. Jotenkin se kumpuaa vain sisältä, ja kun minulla on omasta mielestäni kivan näköiset vaatteet ja hyvin laitetut hiukset tunnen itseni jollain tasolla itsevarmemmaksi ja se varmasti näkyy ulospäin. Eli mun mielestä Martan tekstissä oli totuuden siemen silloin kun hän kirjoitti vaatteiden kantamistavasta - ja se mielestäni kumpuaa juuri itseä miellyttävästä pukeutumistavasta.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti: Yhdessä "miehet" sitten vitsailivat jostakusta, joka oli aamulla tullut töihin "laittamatta hiuksia".
Yritäpä tulla kadettikouluun aamulla yhtään kaljua pidemmällä tukalla ilman että olet "laittanut hiuksia" ojennukseen, saat välittömän palautteen.
Mutta täähän onkin sellainen tyttöjen laitos.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Leilah

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Tämä "nykymetroseksuaalien" laittautuminen on pientä verrattuna siihen, miten yläluokkaiset miehet koristautuivat vaikkapa rokokooaikaan. Siinä ei pitsiä, puuteria, tuoksuja ja kiharrettuja peruukkeja säästelty! Jeesuskin on pitkään kuvattu joko pienenä lapsena tai pitkätukkaisena miehenä. Entäpä nämä alkuasukas- ym. pakanakansat? Miehet koristautuvat tatuoinneilla ym. arpikoristuksilla. Kautta aikojen ja kulttuurien myös miehet ovat siis koristautuneet ja laittautuneet, nyt suomalainen muoti vain on pörrötukka.

Ja kyllä kampa ja vesi on vielä käytössä. Ainakin miehelläni ja veljilläni. Nuorempaa veljeä yritän kyllä saada opetettua geelin käyttöön ja siskoni värjää hänen tukkaansa. (Taitaa siis siskot tehdä nuorista miehistä tinttitukkapellehomoja...)
T3000

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Gattaca kirjoitti:Olkoon joo. Ja oli trendejä, minullakin PITKÄ tukka. Geeliä ei ollut, joku harva saattoi jotain rasvaa laitella.
Hyi SAATANA! Akkamainen PITKÄ tukka! Sinuahan on varmaan luultu takaapäin NAISEKSI! Taidatkin olla HOMO, siksi et PILLUAKAAN saa! Täällä julistat HOMOKAMMOISENA fobioitasi kauniita tinttitukkapoikia kohtaan, jotka VIETTELEVÄT sinua seksuaalisesti näteillä hiuksilla. Kuka on niin GAY että katselee BIG BROTHERIA ja vielä MIESTEN HIUSTENLAITTOA? TOSIMIEHEN hiuksen pituus ei koskaan ylitä 10 senttimetriä MISSÄÄN olosuhteissa.

Ja vastauksena kysymykseesi - kaikki mitä olen hiusten laitosta oppinut, on opittu kauniilta heteroparturikampaajaneideiltä, jotka ovat halunneet leikata hiukseni uudella tavalla ja ovat sitten ystävällisesti opastaneet miten sitä kannattaa laittaa. Puhumattakaan muista ystävällisistä tarjouksista joita olen saanut. Niistähän te pitkätukkahomot ette tiedä mitään.
T3000

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Gattaca kirjoitti:No minäkin toki pidän pipoa tunnin päässä suihkun jälkeen, ettei pystyyn nouse. Geelihän olisi homoilua! :D
PIPO sisällä?!! Sinähän olet TEINIURPO pahimmasta päästä.
Lilo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mutta ajatelkaapa 1700-luvun miesten puuteroituja peruukkeja! Siis vähänkö GAY, kauheeta homostelupelleilyä!1!! Ei neanderthal-ihmiset olis siis IKINÄ suostuneet sellaseen pelleilyyn!
Tai barokkiajan kalukukkarot! Yök, siis tarjoilivat neitosille karamelleja niinQ SIELTÄ, hyi vitsi mitä touhua. Siis missä oli niidenkin siveys, kysyn vaan?
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gattaca kirjoitti:Yhdessä "miehet" sitten vitsailivat jostakusta, joka oli aamulla tullut töihin "laittamatta hiuksia".
Muahahaa! Mä tulinkin ilman keeliä töihin, kohta ajattelin kävästä laittamassa, kun en aamulla ehtinyt/jaksanut.

Gatta: Hajoo aamuihisi! :D
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Gattaca kirjoitti:
Nih. Sano.

On niiku hyvää ja huonoa. Sä voit myös tarkastella itseäs siltä kantilta, että tyylis vaan voi olla perseestä. Vaihda siis tyyliä jos haluat paremman tyylin. Jotenkin simppeliä.

Juuh ei allekirjoittaneella ole tyylitajua juuri lainkaan mutta mä käynkin kysymässä niiltä myyjiltä tai sitten vaan ostan aina kalleinta. Oli miten oli, jos ei ole tyylitajua niin ei kannata ruveta teeskentelmään omaavansa sitä. Ne cittarin ale-laarista ostetut on harvoin tyylikkäät vaikka olisi kuinka vitun käytännölliset ja kulutusta kestävät.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Kädessäni on 5 piikkinen kampa ja viime vuonna katsoin peiliin noin 5-8kertaa "kampaamistarkoituksessa" (satunnaisia ohikulkemisia ei lasketa) eli ei ollut kampaa mukana, mutta suorin kädelläni vähän lettiä.

Peilit saisi minun puolestani, vaikka poistaa baarien wc;eistä. Monessa miesten wc;eessä onkin vain paskanen ja kusinen pönttö nurkassa, sillä särkyvä peili olisi sellaisessa paikassa vaaraksi ihmisille. Hajoaisi kuitenkin.

ps. nyt kun fleda kasvaa niin se on hieman sexy huom. :jouden: heterotyylinen pörrö.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:ps. nyt kun fleda kasvaa niin se on hieman sexy huom. :jouden: heterotyylinen pörrö.
Joo! Kasvata semmonen pitkähkö tukka ja sit pidät sitä poninhännällä. Nyt sä olet semmonen pieni peikkopoika.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca olisi ihan selvästi vailla FAB5:n käsittelyä.

Kuka ilmoittaa?
slam

mustanikki kirjoitti:Gattaca olisi ihan selvästi vailla FAB5:n käsittelyä.

Kuka ilmoittaa?
Ole sinä mieshuora hiljaa. Kuka sua kuuntelee pastorin paskiainen :D
slam

Lolita kirjoitti:
slam kirjoitti:ps. nyt kun fleda kasvaa niin se on hieman sexy huom. :jouden: heterotyylinen pörrö.
Joo! Kasvata semmonen pitkähkö tukka ja sit pidät sitä poninhännällä. Nyt sä olet semmonen pieni peikkopoika.
Fab vitosen laulajan paikkaa en ole hakemassa, joten pitäydyn kohtuu lyhyessä ;)
MarthaFocker

mustanikki kirjoitti:Gattaca olisi ihan selvästi vailla FAB5:n käsittelyä.

Kuka ilmoittaa?
Tätä yritettiin jo, mutta ongelmaksi muodostuu se, että stailattavan henkilön pitäisi myös olla siihen suostuvainen.
Hakemuksen yhteyteen pitäis myös liittää kuvia henkilöstä ja hänen kodistaan. Ei onnaa siis.

Ei vängäl vankeuteen sano.
Gattaca
Kitisijä

Monestiko täytyy sanoa, että pitkätukat eivät ole homoja tai naismaisia? :D Eivät ainakaan me 70-luvun peruskoululaiset! Pitkä tukka oli rock ja kapinaa (nii noh, kato kun kaikilla oli pitkä tukka :D)

Ihan eri juttu on sitten nyky"miesten" laittautuminen ja akkamainen koristautuminen. Se ei ole kapinaa eikä rock, sellaista degeneroitunutta sievistelyä vain!!

Sitäpaitsi Raamatussa mainitaan pitkätukat positiivisesti (Simson ym). Tinttitukkaa ja sormin hipsittyjä geeli"laittamisia" saati tukan värjäystä ei mainita Raamatussa!! Ai vittu... Jeesushan käytti jotain vitun kallista "nardusöljyä" tukkaan ja jalkoihin. Homo saatana.. :D

Tekisipä mieli yrittää saada turpaan baarissa ihastelemalla jonkun "laittautuneen" metroseksuaalin tukkaa, anteeksi "hiuksia" ja muuta habitusta:
"Oi oi! Kyllä olet laittanut hiukset kauniisti! Tuo värjäyskin sopii sun kauniisiin silmiin oi ihan just! Ihan sävy sävyyn! Oi! Menikö monta tuntia laittaa noin iiiihaaanaaan hyvin? Raidatkin niin aistikkaasti ja jokainen hius just kohdallaan! Kyllä näkee että hyvää hoitoainetta käytät! Oi! Kylläpä sulla on tyylikkäät korvikset ja kaulakoru! Ja rannekorukin, oi oi! Ne on kuule sulle ihan just! Harvoilla naisillakaan noin hyvin harkittu! Oioi, kulmakarvatkin olet muotoillut, oi! Ihokin niiiiin hyvinhoidettu! Ripaus meikkiä, tyylikkäästi? Kai sheivasit sääret ja häpykarvat? Sulla on varmaan suloisen sileät pallitkin oikein Veetillä laitettu, oi oi! Sitten ihana kun pallejasi lutkutetaan. Istuuhan sun stringit varmasti hyvin? Tuoksutkin ihanalta! Kyllä oletkin kaunis poika!"
kvasaari kirjoitti:En minä ainakaan ajattele jotain tiettyä muiden määrittelemää tyyliä, kun ostan vaatteita tai laitain hiuksiani. Ostan sellaisia vaatteita mistä itse pidän ja laitan hiukseni juuri siten kuin itse haluan. Jotenkin se kumpuaa vain sisältä, ja kun minulla on omasta mielestäni kivan näköiset vaatteet ja hyvin laitetut hiukset tunnen itseni jollain tasolla itsevarmemmaksi ja se varmasti näkyy ulospäin. Eli mun mielestä Martan tekstissä oli totuuden siemen silloin kun hän kirjoitti vaatteiden kantamistavasta - ja se mielestäni kumpuaa juuri itseä miellyttävästä pukeutumistavasta.
No kyllä varmaan ajattelet muiden määrittelemää tyyliä. Nimittäin MINÄ ostan TARKKAAN harkiten sellaisia vaatteita joista itse pidän ja laitan, siis kampaan tukkani kuin itse haluan. Ja joka vitun kerta Kityläiset on kertoneet minulle, että en muka ole yhtään harkinnut ja että pukeutumiseni on VÄÄRÄ.

Tyylini on käyttää sopivia, väreiltään miellyttäviä, käytännöllisiä vaatteita, periaatteena (luontohenkisyys) että niillä voisi koska hyvänsä oikaista myös maaston puolelle. Mutta se ei kelpaakaan, koska ei kuulu Kityläisten "sallitut omat tyylit" -listaan!

Nyt mulla esmes on kaupungilla käyntiä varten farkut, maiharikengät, musta kauluspaita jonka päällä kirjava villapaita, kohta päällä talvipomppa siis vihreä Haltin maiharityyppinen, päässä vihreä kuvioton mutta tarvittaessa korvaläppäkääntyvä lippalakki. Ja ihan varmasti VÄÄRÄ tyyli tai ei tyyli ollenkaan, niinhän? :D Kuin pellon laidasta? Ei yhtään mietitty? :D

Ja sulla itsevarmuus ja vaatteiden kantamistapa kumpuaa vaatteista itsestään? Voi vittu. Kenes biisi oli se pilkkaava "Vaatteet on mun aatteet"? Ei tajuttaisi enää. Pahkasikakin loppui kun nykymaailmaa ei voi parodioida, on parodia itsessään.

Selvä kahtiajako: Kun muut pukeutuu "oman tyylin" mukaan, se on O.K ja trendikästä, kun MINÄ pukeudun oman tyylin mukaan, se ei kelpaa. Mystinen salatieto, josta ja jonka pikkutarkkuudesta paskat nakkaan.
Yönmustaritari kirjoitti:[Juuh ei allekirjoittaneella ole tyylitajua juuri lainkaan mutta mä käynkin kysymässä niiltä myyjiltä tai sitten vaan ostan aina kalleinta. Oli miten oli, jos ei ole tyylitajua niin ei kannata ruveta teeskentelmään omaavansa sitä. Ne cittarin ale-laarista ostetut on harvoin tyylikkäät vaikka olisi kuinka vitun käytännölliset ja kulutusta kestävät.
No eihän se SUN oma tyylis ole jos muilta kysyt.
Ja mitä vitun välii sillä on, mistä kaupasta tai jopa alennusmyynnistä vaate on ostettu? Trendipelleilyä kumminkin. Robottimaista. Minä kun olen luullut, että just kaupoissa myydään vaatteita, jota sinä vuonna jopa SAA käyttää, ja jos niistä valikoin omia tarpeita ja estetiikkaa miellyttävän, niin kelpaa. Mutta eipä kelpaakaan. Vitun neidit ja naiset!

ESTETIIKAN tajustani jonka puutetta joku Martta on mussuttanut: Minulla sentään oli lukiossa KYMPPI kuvaamataidossa. Ja tunnustan: olen aina SEMIHOMOSTI ollut kiinnostunut SISUSTUKSESTA ja lukenut aina Avotakka-lehtiä. :oops: HÅmÅhÅmÅ!

Eli kyllä se vaate-estetiikka on jotain trendikikkailua ja varsinaisen estetiikan tajun ulkopuolella.
(Ei ollut Martankaan kämpän SISUSTUS yhtään esteettisesti mietitty, btw :D)

Lainasin muuten sen ulkomaisen staili-hÅmÅviisikon pukeutumisoppaan. Ongelma vaan, että siinähän neuvotaan pukeutumaan niinkuin minä jo pukeudun! Tavallisiin klassisiin vapaa-ajan vaatteisiin! Stailihomon neuvot ei kelpaakaan suomalaisheteroille! Stailihomo muuten jyrkästi kieltää ne esikulutetut, esirei-itetyt farkutkin! :D
Lilo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Edelleen, Gattaca, olivatko 1700-luvulla eläneet kamalia homostelijoita kaikki? Tai renessanssimiehet? Tai barokkimiehet? Kyllä miehet ovat aiemminkin koristautuneet, silkkoja homppeleita siis, hmmh? (Pistää miettimään mistä ne lapset sillon tuli, vai mitä?)
MarthaFocker

Gat, jos kerran paskat nakkaat, niin miksi mesoa tästä asiasta suu ja näppäimistö vaahdossa?

Kyllä, kaikissa tyyleissä näkyy ajan henki. Jos joku haluaa ottaa vaikutteita tyyliinsä vaikkapa 50- tai 60-luvuilta, niin ei hän silti näytä suoraan sieltä repäistyltä. Oman aikansa ja ikänsä tiedostaminen on oleellinen osa tyylitajua.

Ei se vastaan vänkäämällä parane, emmekä me tule kehumaan erävaatteitasi, vaikka kuinka kuvailisit niitä tällä palstalla.

Minä pukeudun nyt maastonvihreään polvipituiseen hameeseen, mustiin kiilasaappaisiin, mustaan pooloneuleeseen ja ruskeaan samettitakkiin ja lähden ruinamaan kesäduunia.

edit: en tiedä miksi näet tarpeelliseski kertoa palstalla yksityiskohtia kodistani. Sen kämpän sisustus oli mitä oli, uuden on parempi, mutta sitähän sinä et tule näkemään.

edit2: niin ja vain taidottomat kehuskelevat lukioaikaisilla numeroillaan.
Mumskillakin oli kuulema kymppi laulussa, mutta sävelkorvani kärsi silti pentuna suunnattomasti kun se kehitti oman sävelen tiitiäislauluille.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca: monet homot ovat hienostelijoita, mutta kaikki hienostelijat eivät ole homoja. Jos joku haluaisi vittuilla hän voisi nimitellä kirjallisuusharrastustasi(kin) homosteluksi.

"Hah, neiti lukee kirjoja! Tosi miehet lukee Tex Willereitä / Jerry Cottoneita / miestenlehtiä jne."

Eikä millään pahalla, mutta kaikkein homofobisimpia taitavat olla nimenomaan l a t e n t i t homot. En nyt tarkoita että sinä olisit sellainen...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Faghag

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ai niin!! Hiusgeelit ja -vaahdot muuten lanseerattiin 80-luvulla, silloin kun Gattacakin oli vasta varhaiskeski-ikäinen. Ja 90-luvulla tulivat hiusvahat. Jokainen mies, kenen kanssa olen seukannut/pannut/ollut muuten tekemisissä, omat omanneet/omaavat jonkun hiusmuotoilutuotteen. Eihän kukaan mies kehtaa tänä päivänä olla "luomuhiuksilla", ellei ole syntynyt ennen 60-lukua????