Eihän tässä oo kuin yksiMcJanne kirjoitti:Sitä minä vaan sanon, että mitä useempi kokki, sitä surkeempi soppa.

Eihän tässä oo kuin yksiMcJanne kirjoitti:Sitä minä vaan sanon, että mitä useempi kokki, sitä surkeempi soppa.
Jos oma puolisosi pohtisi vastaavaa omassa päässään, kannattaisitko sitten?exPertti kirjoitti:En ole varma kannatanko tätä etukäteen puhumista.
Oliks tämä nyt amerikkalaisesta saippuasarjasta vai tosielämästä?Suvinen kirjoitti:meillä on aivan tuhottomasti yhteisiä tuttuja ja kavereita
Tähän liittyy myös tuhottoman paljon työpaikan sisäisiä kolmio- ja neliödraamoja, lähinnä näiden kahden kokkipojan ja erään työkaverini kesken..
Olipas nasevasti sanottu.urpiainen kirjoitti:perustyytymättömästä olotilasta katsottuna kiinnostavia ratkaisuja voi nähdä sielläkin, missä niitä ei varsinaisesti ole.
Yllä olevat on oikeassa. Jos tilanne olisi toinen niin ehdottaisin muita vaihtoehtoja, mutta tuskin tässä tilanteessa on kannattavaa koittaa pelastaa suhdetta korjausliikkeillä.James Potkukelkka kirjoitti:^+1
Kun ton erokynnyksen yli on ollut aika hankala mennä, niin en mä pitäisi pahana vaikka kävisi pakopaikkaa katsomassa ennen kuin tekee lopullisen päätöksen suhteen kohtalosta, mutta siinä tapauksessa kannattaa joko kertoa etukäteen tai sitten pitää huoli ettei varmasti jää asiasta kiinni.exsu kirjoitti:Jos nykyisessä parisuhteessa ei ole enää mitään korjattavaa, niin ehkä sen lopettaminen on se ensisijainen moovi. Sen jälkeen jos vielä kokkipoika tuntuu kiinnostavalta tilaisuudelta eikä vain potentiaaliselta pakopaikalta, niin tie on auki ja kaikki mahdollista.
Joo, ei kerro, mutta ainahan siitä voi saada sellaisen "mitä vittua mä oon tekemässä" -elämyksen ja toteaa, että haluaa sittenkin pitää vanhasta suhteesta kiinni ja korjata sen puutteet. Toisaalta mä oon lukenut (juu, ei oo omaa kokemusta), että jotkut on kokeneet vieraissa käymisen sellaisena loppuriittinä vanhalle suhteelle ja saaneet motivaatiota suhteen lopettamiseen.James Potkukelkka kirjoitti:^ Joku viikonlopun paneskelu jossain hotellissa ei kuitenkaan kerro yhtään mitään siitä, onko vaihtoehto B parempi pitkällä tähtäimellä.
Ei kait sitä tiedä, ellei tee ehdotusta ja toinen vastaa siihen "ollaan vaan kavereita".Suvinen kirjoitti:Joku miespuolinen voisi kertoa mistä sen sitten tietää..
Sä et nyt taas löydä sisäistä naistasi. Eihän sitä tartte kuin laittaa avarampi kaula-aukko ja kertoa olevansa sinkku. Siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.James Potkukelkka kirjoitti:^Höh. Eli miten sä niinQ ajattelisit teoriassa hoitaa homman, jos olisit eronnut nyksästä ja haluaisit olla kokkipojan kanssa?
Ja tuossakin on jo puolet ylimääräistä.So Hard kirjoitti:Eihän sitä tartte kuin laittaa avarampi kaula-aukko ja kertoa olevansa sinkku. Siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.
Kottarainen kirjoitti: Lapsen isästä vain kuoleman kautta.
Anteeksi revittely. Tuo oli eka ajatus siitä lauseesta.Kottarainen kirjoitti:^öö..