Aika kaivaa peenis esiin ja paukutella sen työpöytää.James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2018 12:17 Naispuolinen (obs! huom!) työkaveri (terveydenhoitaja) koskettelee mua olkapäälle. Haluaakohan se mun pöksyihin vai olenko Beavis/Butt-head?
Sleazoid kirjoitti: 26.11.2018 12:23Aika kaivaa peenis esiin ja paukutella sen työpöytää.James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2018 12:17 Naispuolinen (obs! huom!) työkaveri (terveydenhoitaja) koskettelee mua olkapäälle. Haluaakohan se mun pöksyihin vai olenko Beavis/Butt-head?
Kyllä ja kyllä.James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2018 12:17Haluaakohan se mun pöksyihin vai olenko Beavis/Butt-head?
Molemmat oikein!So Hard kirjoitti: 26.11.2018 12:37Kyllä ja kyllä.James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2018 12:17Haluaakohan se mun pöksyihin vai olenko Beavis/Butt-head?
Mulla oli kymmenisen vuotta sitten sihteeri, joka sopivan paikan tullen pyysi hieromaan hartioitaan avokonttorissamme. Muistan, että se usein kollegoitteni sitä hieroessa vielä kehui ja kommentoi itse suoritusta. Kieltäydyin muistaakseni kolmesti toimenpiteestä. Heikommat ja pillunkipeimmät sitten aina välillä sortuivat ja suostuivat. Kerran muistan firman saunaillan päätteeksi, humalan jo löydettyä luoksemme, kyseisen sihteerin kuiskuttaneen korvaani: "Tuunko yöksi sulle, tiedät kyllä mitä se tarkoittaa." Oma kikkeli ei tuolloin tykyttänyt synkassa sihteerin vaginan kanssa, joten taas annoin pakkasta.James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2018 12:17 Naispuolinen (obs! huom!) työkaveri (terveydenhoitaja) koskettelee mua olkapäälle. Haluaakohan se mun pöksyihin vai olenko Beavis/Butt-head?
Tää on just tätä!Ylermi Ylihankala kirjoitti: 27.11.2018 9:19
Halusin sanoa, että naiset on hirveitä kullihaukkoja ja me miehet lähes aina uhreja, jotka kuitenkin ajan saatossa toipuvat traumoistaan ja nousevat tuhkasta entistä vahvempina.
Roskien siivous.Gat kirjoitti: 30.11.2018 13:13 Rotanhävitysvinkkejä, myös epäortodoksisias ja kansanviisauksia vastaanotetaan. Useita olen jo kokeillut, vaikea sanoa tuloksista kun heimo vain kasvaa vaikka mahdollisesti vaikutetut vetäytyisivätkin sairastamaan..
Tiedän. Mutta en jaksa. Sitäkään. Joskin kyllä piileskelevät sekatavaran ja roskien peittämillä seinämillä ja rymisevät sekä kolisevat öiden kläpi, visertäen.James Potkukelkka kirjoitti: 30.11.2018 13:18Roskien siivous.Gat kirjoitti: 30.11.2018 13:13 Rotanhävitysvinkkejä, myös epäortodoksisias ja kansanviisauksia vastaanotetaan. Useita olen jo kokeillut, vaikea sanoa tuloksista kun heimo vain kasvaa vaikka mahdollisesti vaikutetut vetäytyisivätkin sairastamaan..
Juu, tietenkin vasta helmikuun alusta lähtien. Kuulemma rotat alkavat tulla immuuneiksi. Koiranmyrkyttämiseen ikävä kyllä käy. Vaikuttava aine lienee Vatfariini, joka aiheuttaa sisäisiä verenvuotoja.
Mitä vittua nyt taas. Fixit käyntiin!
Superturvallinen vaihtoehto. Laita vielä karhu-tölkkiin?Gat kirjoitti: 30.11.2018 13:35
Metanolia harkitsen, vaikea saada postimyynnstäkään, saaneeko apteekeista vielä?
sivustahuutaja kirjoitti: 30.11.2018 13:59Superturvallinen vaihtoehto. Laita vielä karhu-tölkkiin?Gat kirjoitti: 30.11.2018 13:35
Metanolia harkitsen, vaikea saada postimyynnstäkään, saaneeko apteekeista vielä?
Ei vaan laattialle kertakäyttöastioihin olen laitellut, paitsi akkuhapposyötit posliinilautasille. En minä sentään lattian tasolta juopottele! Metanolin sitten samalla lailla ehkä Karhun sekaan. Matanolia etsiskelen netistä, toivottavasti saa myydä "lennokkipolttoaineeksi".James Potkukelkka kirjoitti: 30.11.2018 14:00sivustahuutaja kirjoitti: 30.11.2018 13:59Superturvallinen vaihtoehto. Laita vielä karhu-tölkkiin?Gat kirjoitti: 30.11.2018 13:35
![]()
Mielestäni tuon kaiken voi AA-kerhoon saakka hoitaa tukevassa maistissa.