Miten tämä liittyy mihinkään?? No varmasti se on perse, mutta... että ykkönen! *REPS*Starflare kirjoitti:Koska turku on suomen perse.LillyMunster kirjoitti:Miksi kakkonen on ykkönen?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Turku on suomen perse, koska kakkonen on ykkönen, tiemmä .LillyMunster kirjoitti:Miten tämä liittyy mihinkään?? No varmasti se on perse, mutta... että ykkönen! *REPS*Starflare kirjoitti:Koska turku on suomen perse.LillyMunster kirjoitti:Miksi kakkonen on ykkönen?
Kyllä meillä katotaan Pikkukakkosta ihan innolla, erityisesti perjantaisin, jolloin tulee Nalle Luppakorva ja Postimies Pate.
-
- Elämätön Kitisijä
Nowaysis kirjoitti:Nalle Luppakorva.
Nowaysis kirjoitti:Postimies Pate.
Näin meillä perjantaisin.
Heipä hei!Meik kirjoitti:Nowaysis kirjoitti:Nalle Luppakorva.
Hyvää iltaa!
Luppakorva seikkailee taas
luppakoo-oorva nimen sain
korvani nääs lerputtaa
Olen pieni nalle vain pullea
lasten kanssa viihdyn vain
Olen pieni nalle vain pörheä
Lapset muu-aa
rakastaa!
Argh, oliko ihan pakko??!!11 Nyt toi jää soimaan päähän koko päiväksi..Exsat kirjoitti: Heipä hei!
Kysymys: Miten tämän saa sitten pois päästä? Apua!
[quote="Suvinen]
Laitetaan toinen soimaan, sillä se lähtee
[/quote]
Onks tää joku "kiusataan kidiä päivä" vai?
Laitetaan toinen soimaan, sillä se lähtee
[/quote]
Onks tää joku "kiusataan kidiä päivä" vai?
AAaaaaaaaaeaaaaaaaargh!Suvinen kirjoitti:Piiiikku-kakkosen posti
Pitikö tuokin lapsuuden trauma mennä laukaisemaan...
Kohtahan tässä käy kuin tälle kaverille:
"Ainakin 2 pv päässä soinut "Tango kohtalon". Nyt tuskastunut niin soivaan musiikkiin, että yrittänyt itsemurhaa."
http://www.uta.fi/~latevu/sanelut.htm
Pitäiskö huolestua kun omat fartit alkaa haisemaan pahalle? (olen aika satavarma että tämäkin johtuu siitä että olen vieroittunut alkoholista ja tupakista tehokkaasti lähiaikoina, prkl!)
Ehkä se johtuu vaan siitä, että tupakoinnin lopetettuasi hajuaistisi on alkanut palata?Dumari kirjoitti:Pitäiskö huolestua kun omat fartit alkaa haisemaan pahalle? (olen aika satavarma että tämäkin johtuu siitä että olen vieroittunut alkoholista ja tupakista tehokkaasti lähiaikoina, prkl!)
Haistaa vain fartit? Kyllä kaikki muu tuoksuu edelleen ihan samalle. Vajaan kuukauden tässä vain ollaan oltu ilman. Muutenkaan en ole ikinä huomannut hajuissa/tuoksuissa eroja, riippumatta poltanko vai en.hermine kirjoitti: Ehkä se johtuu vaan siitä, että tupakoinnin lopetettuasi hajuaistisi on alkanut palata?
-
- Kitisijä
Ehkä se johtuu siitä makoilusta ja mässäilystä. Ei siellä suolessa mikään kulje eteenpäin vaan mätänee sinne.Dumari kirjoitti:Pitäiskö huolestua kun omat fartit alkaa haisemaan pahalle? (olen aika satavarma että tämäkin johtuu siitä että olen vieroittunut alkoholista ja tupakista tehokkaasti lähiaikoina, prkl!)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Öh? Jos sertifioitu asentaja mokaa, niin hän maksaa. Jos sertifioitu tiiviste pettää, valmistaja maksaa. Jos kiinalainen keikkamies mokaa, niin SINÄ maksat. Onko hirmu vaikeaa nähdä mistä sen sertifioidun asentajan lisähinta muodostuu?McJanne kirjoitti:Kerropa valmistaja, rupesi kiinnostamaan tuo takuu. Itse en ole vielä tavannut, mutta kyllähän tuo on jo sitä luokkaa kova takuu että taidan pyytää parit tarjoukset ja teetättää viro- ja kiinalaisilla ammattimiehillä joilla ei tietenkään ole esittää muuta kuin kommunistisen puolueen sertifikaatti.
Kätevästi pääsee siitä kalliin vesieristesertifikaatin hankkineiden kalliista palkasta eroon!
Mita siita tulee kun BrianW duunaa Yannaraa burgeriin?
Kuinka paljon virkavalta on valmis kayttamaan verorahoja kitylaisten tekemien paivittaisten rikosilmoitusten setvimiseen?
Onko EveryWoman todellinen? Jos on niin kuka haluaa sen?
Jos seurustelee niin kannattaako suhdetta jatkaa?
Enta jos on sinkku niin kannattaako enaa seurustella?
Kuin monta paivaa olis hyva olla ilman seksia jos on paljon miettiny asioita ja on sit niinku sita sun tata mielta, mut tosi voimakkaasti?
Jos parayttaa pirusti pierua spardariin ja stikkaa stogessa starbua runkka-balleen niin voisko sit olla tytsien mieleen niinku Elvis?
Jos 1108 aloittaisi Cipramil -kuurin niin laskisiko palstan taso?
Kuinka paljon virkavalta on valmis kayttamaan verorahoja kitylaisten tekemien paivittaisten rikosilmoitusten setvimiseen?
Onko EveryWoman todellinen? Jos on niin kuka haluaa sen?
Jos seurustelee niin kannattaako suhdetta jatkaa?
Enta jos on sinkku niin kannattaako enaa seurustella?
Kuin monta paivaa olis hyva olla ilman seksia jos on paljon miettiny asioita ja on sit niinku sita sun tata mielta, mut tosi voimakkaasti?
Jos parayttaa pirusti pierua spardariin ja stikkaa stogessa starbua runkka-balleen niin voisko sit olla tytsien mieleen niinku Elvis?
Jos 1108 aloittaisi Cipramil -kuurin niin laskisiko palstan taso?
-
- Elämätön Kitisijä
En ole ihan saletti muistanko oikein, mutta se taisi olla Casco. Siis jos betonilaatan päälle laittaa ensin Cascon primerin, siihen vesieristeen (tarpeeksi paksun) ja Cascon laattalaastilla laatat kiinni, niin se taitaa olla siinä. Tarkista ensin asia ja merkki. Vastaava mestari meinaan sanoi, että tehtaan takuu päättyy siihen, jos käytän jossain työvaiheessa eri valmistajan tuotetta. Esim jos teen lattiavalun päälle kaatoihin korjauksia Vetonitin (Maxit) tasoitteella, niin homma kusee.McJanne kirjoitti: Kerropa valmistaja, rupesi kiinnostamaan tuo takuu.
Kyllä.SnapaHead kirjoitti:Jos 1108 aloittaisi Cipramil -kuurin niin laskisiko palstan taso?
Koska munapää himselve ei vaivaudu vastaamaan itse paremmin, niin minä aion nyt tulkita numeroa parhaani mukaan.1108 kirjoitti:Kyllä.SnapaHead kirjoitti:Jos 1108 aloittaisi Cipramil -kuurin niin laskisiko palstan taso?
Here we go:
Mielestäni onnistuin sulkemaan 1108:n perimmäisen olemuksen tekstiini suhteellisen hyvin.1108 marthan kautta kirjoitti: Vittu! Työnnä se pääs vittuun vitun vittu! Ja nuuhkase sitten sitä vitun juustovittua, niin tiedät juttujesi tason -ihan vitusta.
Sä oot niin vitusta et mä aion uhota vaikka mä söisin kilon rauhottavii. Niin vitusta sä oot vittu.
Ja jos joskus saat sen pääs pois vitusta ni mä sanon et vittu. Vittu.
Ja oikeesti mua ei kiinnosta vittu ku vihaan teitä kaikkia. SaTAN!!!!
MUt kiinnostaa niinku vittu. Ei ei yhtään vittu. OUJEE 666!!!
FUCK ME JEESUS!!!!
En löydä korkkia mistään. Siis sitä materiaalia. Korkki. Kukaan ei tunnusta myyvänsä. Tietääköhän kukaan mitään linkkiä korkin myyjille? Minä kun luulin, että sitä saa mistä vaan mutta kun ei tuntunut löytyvän.
No entäs superpallon raaka-aine. Hemmetti mä joudun lähtee käymään tiimarissa.
Jeh. Kiitti tyhjästä teille. Asiasta kiinnostuneille tiedoksi, että korkkia löytyy. http://www.nordtekra.fi/
No entäs superpallon raaka-aine. Hemmetti mä joudun lähtee käymään tiimarissa.
Jeh. Kiitti tyhjästä teille. Asiasta kiinnostuneille tiedoksi, että korkkia löytyy. http://www.nordtekra.fi/
Jos syön appelsiinissä olevia siemeniä, kasvaako mahaani appelsiinipuu? Auttakkeee!!!!!
-
- Elämätön Kitisijä
Mä luulin joskus pienenä noin...kylläkin omenasta. Hirveä paniikkikohtaus, kun tajusin siemen menneen mahaani.tonttu kirjoitti:Jos syön appelsiinissä olevia siemeniä, kasvaako mahaani appelsiinipuu? Auttakkeee!!!!!
xDMeik kirjoitti:Mä luulin joskus pienenä noin...kylläkin omenasta. Hirveä paniikkikohtaus, kun tajusin siemen menneen mahaani.tonttu kirjoitti:Jos syön appelsiinissä olevia siemeniä, kasvaako mahaani appelsiinipuu? Auttakkeee!!!!!
En usko jeesukseen sen paremmin kuin saatanaankaan. Muuten Martta ok.MarthaFocker kirjoitti:Mielestäni onnistuin sulkemaan 1108:n perimmäisen olemuksen tekstiini suhteellisen hyvin.1108 marthan kautta kirjoitti: Vittu! Työnnä se pääs vittuun vitun vittu! Ja nuuhkase sitten sitä vitun juustovittua, niin tiedät juttujesi tason -ihan vitusta.
Sä oot niin vitusta et mä aion uhota vaikka mä söisin kilon rauhottavii. Niin vitusta sä oot vittu.
Ja jos joskus saat sen pääs pois vitusta ni mä sanon et vittu. Vittu.
Ja oikeesti mua ei kiinnosta vittu ku vihaan teitä kaikkia. SaTAN!!!!
MUt kiinnostaa niinku vittu. Ei ei yhtään vittu. OUJEE 666!!!
FUCK ME JEESUS!!!!
-
- Kitisijä
Miksi ei maistu olut mulle enää?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mun mielestä se on kyllä aina ennenkin maistunut ennemminkin maltaalle ja humalalle.Bluntly kirjoitti:Miksi ei maistu olut mulle enää?
TeiniXinä koettua:
Liian monet laattailuun johtaneet ördäykset oluella aiheutti sen, että pitkän aikaa pelkkä kaljan maistaminen riitti aikaansaamaan oksennusreaktion.
Vieläkään, yli 10 vuotta myöhemmin, en oikein oluesta tykkää.