Mutta ihan liian vaivalloista, kone paljon helpompi. Ja vatun kallista.
Joo, hoitoa täytyy jatkaa pysyvästi ja litkua laittaa 2 kertaa päivässä.
Ps. Lääkehän on käsikauppatavaraa ja saa siis laillisesti EU-alueelta tilata helposti. Ostan nyt ensin Suomesta, mutta jos toimii ja jaksan jatkaa läträämistä, täytyy katsoa saako muualta EU-alueelta halvemmalla.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑16.05.2024 9:18
Sisuskumi paistaa ohimolahdekkeiden vetäytymisen muodossa ja olen pohtinut hoitokokeilua Rogainella. Kyseessähän on aivan asianmukaisesti tutkittu aine, joka joillain toimii, joillain ei.
Toimii minulla. Toki rogainen merkistä ei kannata maksaa, minxodiiliä myy vaikka kuinka moni.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑16.05.2024 9:18
Sisuskumi paistaa ohimolahdekkeiden vetäytymisen muodossa ja olen pohtinut hoitokokeilua Rogainella. Kyseessähän on aivan asianmukaisesti tutkittu aine, joka joillain toimii, joillain ei.
Toimii minulla. Toki rogainen merkistä ei kannata maksaa, minxodiiliä myy vaikka kuinka moni.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Suomessa minoksidiilia paikallishoitona näyttää kuitenkin olevan vain Rogaine. Tilaatko So Hard EU-alueelta?
James Potkukelkka kirjoitti: ↑16.05.2024 10:45
Suomessa minoksidiilia paikallishoitona näyttää kuitenkin olevan vain Rogaine. Tilaatko So Hard EU-alueelta?
James Potkukelkka kirjoitti: ↑16.05.2024 10:45
Saksan amazonista
Kävin hakemassa alakerrasta. Pyörin kuin ryssä anttilassa ja en löytänyt. Lopulta kysyin farmaseutilta. Kertoi että ovat tiskin takana ja kysyttäessä myönsi syyksi sen, että muuten varastetaan. Nyt eilen illalla ja aamulla laitoin. Otin tietysti aloituskuvat. Ajatuksena on vuosi kokeilla, jos ei sinä aikana tapahdu mitään, niin sitten ei auta.
Off label käyttönä ainakin partaa kasvatetaan, mutta ilmeisesti sen suhteen virallisia tutkimuksia ei ole tehty.
Itse ajattelin kyllä, että jos sisuskumiin auttaa, niin seuraavaksi laitetaan parta kondikseen. Fiilistelen jo eri tyylejä! Ehkä Successionin Ewan Roy tai Connor Roy.
En ole aivan varma, haluaisinko hankkia, mutta mökkiä tässä vähän mietitään.
Ei ole kyllä nyt käteistä, firman rahoja en halua käyttää, lainaa en halua lisää ottaa enkä myydä pitkoakaan. Ja en tosiaan ole varma, haluanko mökkiä.
Asia ei realisoidu, ellei pitko tuplaannu.
Ps. sisuskumissa ei mitään elämää ainakaan vielä.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.05.2024 12:12
Ei ole kyllä nyt käteistä, firman rahoja en halua käyttää, lainaa en halua lisää ottaa enkä myydä pitkoakaan. Ja en tosiaan ole varma, haluanko mökkiä.
Mökkejä saa vuokrattua vuosiperiaatteella. Kannattaa ehkä katsoa kesä tai kaksi miten sille todellisuudessa olisi käyttöä ja kiinnostaako sen ylläpito.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.05.2024 12:12
Mökkejä saa vuokrattua vuosiperiaatteella. Kannattaa ehkä katsoa kesä tai kaksi miten sille todellisuudessa olisi käyttöä ja kiinnostaako sen ylläpito.
Juu. Mutta vaimon usercase olisi pihan hoito. Hän haluaisi mökin nimenomaan sen takia. Eo. ei vuokramökissä oikein onnistu. Tietysti nurtsia saisi leikata ja rikkaruohoja nyppiä, mutta ei mitään sitä isompaa.
Mun usercase olis grillaus.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.05.2024 12:29
Juu. Mutta vaimon usercase olisi pihan hoito. Hän haluaisi mökin nimenomaan sen takia. Eo. ei vuokramökissä oikein onnistu. Tietysti nurtsia saisi leikata ja rikkaruohoja nyppiä, mutta ei mitään sitä isompaa.
Ei varmaan kaikissa, mutta joku vois olla jopa ihan kiitollinen jos vuokralaisella olisi intoa laittaa pihaa parempaan kuosiin. Riippuu tietysti kuinka massiivista makeoveria pitäisi päästä tekemään.
Eiku eikö Homie just mainostanut edullista siirtolapuutarhamökkiä joka on just tehty noita pihanhoitounelmia varten
Saa siellä varmaan grillatakin...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Miksi te sitten muutitte kerrostaloon? Pihan hoito ja grillaus kuulostaa hyvin espoolaiselta.
Miksi te sitten muutitte kerrostaloon? Pihan hoito ja grillaus kuulostaa hyvin espoolaiselta.
Teillä ilmeisesti parvekegrillaus on kielletty?
Tämä on ristiriitainen juttu, koska mun nuppi ei kestänyt omakotitaloa. Koin liian suureksi riskiksi. Vika siis korvien välissä.
Tietysti joku rivarikin olisi ollut ok.
Kyllä meillä parvekkeella saisi kait sähköllä grillata.
Itsehän en välttämättä juuri innostu uuden kiinteistön ostosta, koska en ole varma, kestääkö nuppi.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.05.2024 13:47
Tämä on ristiriitainen juttu, koska mun nuppi ei kestänyt omakotitaloa. Koin liian suureksi riskiksi.
Jännä. Mä en pystyis istumaan sun bitcoinpinon kanssa. Just samasta syystä. Kiinteistön omistaminen taas ei ole mikään ongelma.
Tämä on ristiriitainen juttu, koska mun nuppi ei kestänyt omakotitaloa. Koin liian suureksi riskiksi.
Jännä. Mä en pystyis istumaan sun bitcoinpinon kanssa. Just samasta syystä. Kiinteistön omistaminen taas ei ole mikään ongelma.
Vika on mulla korvien välissä ensi sijaisesti. Tuolloin lääkityksen purku laukaisi voimakkaan ahdistuksen ja aloin aivan puolipsykoottisesti kuunnella joka naksahdusta. Nyt siis jo lääkitys kohdallaan, mutta pelko jäi.
Pitkothan eivät ole maksaneet juuri mitään mulle, eli kyseessä vain arpa, joka ehkä voittaa, ehkä ei.
Tämä on ristiriitainen juttu, koska mun nuppi ei kestänyt omakotitaloa. Koin liian suureksi riskiksi. Vika siis korvien välissä.
Tietysti joku rivarikin olisi ollut ok.
Kyllä meillä parvekkeella saisi kait sähköllä grillata.
Itsehän en välttämättä juuri innostu uuden kiinteistön ostosta, koska en ole varma, kestääkö nuppi.
Ihan ymmärrettävää. Ilmeisesti kiinteistössä stressaa kunnossapito, koska tapiolan kerrostalossakin voi hinta heilua?
Perusmökki on rakenteena aika turvallinen ja hinnasta suurin osa on tonttia. Mökkien kysyntään tietty liittyy isompi riski kuin tapiolaan.
Sähköllä grillaukseen on ihan turha lähteä. Ei teillä kuitenkaan tule voimavirtaa töpselistä. Kaasu vähintään pitäs olla.
James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.05.2024 14:13
Pitkothan eivät ole maksaneet juuri mitään mulle, eli kyseessä vain arpa, joka ehkä voittaa, ehkä ei.
Aivan liian jännää. Mä lunastaisin voitot ASAP ja laittaisin kiinni harrastuksiin jonne kaikki varmasti katoaa niin kuin tähänkin asti
sivustahuutaja kirjoitti: ↑28.05.2024 14:21
Ilmeisesti kiinteistössä stressaa kunnossapito,..?
Juu. Uhka kuvitellusta katastrofista luokkaa katon sortuminen tjsp.
sivustahuutaja kirjoitti: ↑28.05.2024 14:54
^ kokeile siedätyshoitoa. Osta 5000e kämppiä ympäri suomea.
Ehkä joku hentorakenteinen pergola, niin saisi kunnolla jännittää, kestääkö lumikuormaa!