Itsellä ei ole suositukset vaikuttanee, syön kasviksia ja pähkinöitä tarpeeksi, lihan määrä pyyy siinä 500-750g viikossa, makkaraa en ole kieltänyt itseltäni keikkelsitä ostin juuri Liiteristä. Kuulema viikossa ei tavi muuttaa ruokavaliota, mutta ilmeisesti kaksi viikkoa olisi toivottava aika? Vaikeeksi on mennyt, limsaa en juo ja kahviakin suodatettuna, riisiä menee pari kertaa kuussa. summa summarum terveyttä pitelee.
Uudet ravintosuositukset 2025
-
Niba
- Kitisijä
Uudet ravintosuositukset 2025
https://www.is.fi/terveys/art-2000010829575.html
Itsellä ei ole suositukset vaikuttanee, syön kasviksia ja pähkinöitä tarpeeksi, lihan määrä pyyy siinä 500-750g viikossa, makkaraa en ole kieltänyt itseltäni keikkelsitä ostin juuri Liiteristä. Kuulema viikossa ei tavi muuttaa ruokavaliota, mutta ilmeisesti kaksi viikkoa olisi toivottava aika? Vaikeeksi on mennyt, limsaa en juo ja kahviakin suodatettuna, riisiä menee pari kertaa kuussa. summa summarum terveyttä pitelee.
Pyyhin Netikettiin..
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Uudet ravintosuositukset 2025
Vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja 500–800 grammaa päivässä tai enemmän.
Palkokasveja (herneet, pavut ja linssit) suositellaan osaksi ruokavaliota, tavoitteena noin 50–100 grammaa päivässä (kypsänä).
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
Harmi kun kroppa ei kestä papuja. Ihanaa sapuskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
tuo 50-100 grammaa herneitä nenään on toki vielä aivan kevyt rasti tuohon puoleen kiloon verrattuna.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bhven
- Kitisijä
Punavihervammaisten hitleriaaniset ponnistelut kohti kasviproteiinia ottavat ainakin sen verran takapakkia, että naudanlihan kulutus se vaan kasvaa.
Ketjun uutinen on viime marraskuulta.
Ketjun uutinen on viime marraskuulta.
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Valeuutinen ja vihapuhetta. Toverit haluavat syödä vähemmän eläinperäistä ruokaa, mutta kapitalistinen tehotuotantokoneisto ei tarjoa vaihtoehtoja.
Valeuutinen ja vihapuhetta. Toverit haluavat syödä vähemmän eläinperäistä ruokaa, mutta kapitalistinen tehotuotantokoneisto ei tarjoa vaihtoehtoja.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Rouskuttelin eilen hiukan vajaa 200 grammaa K-kauppiaan mulle valmiiksi pilkkomia hedelmiä. Tämä on aika helppo keino.James Potkukelkka kirjoitti: 27.05.2025 13:13 tuo 50-100 grammaa herneitä nenään on toki vielä aivan kevyt rasti tuohon puoleen kiloon verrattuna.
-
Kreitsu
- Kitisijä
Kyllä se alkaa kestää, kun vaan totuttaa: aloittaa hyvin pienestä määrästä ja nostaa ajan kanssa. En usko, että minun kroppani esim. kestäisi enää lihaa, mutta eiköhän sen siihen saisi totutettua, jos olisi (ei ole) kiinnostusta. Suurin osa näistä "kroppa ei kestä" -selityksistä ovat vain tekosyitä, kun ei haluta syödä jotain.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."