Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.08.2025 10:03
James Potkukelkka kirjoitti: 12.08.2025 8:29 Joo, tuo on fiksua.
Mielestäni ei ole. Fiksua olisi suojata piikki ja viedä se keräysastiaan. Lähinnä tuo on läppä.
Tietysti noin ja samalla vielä toivoa maailmanrauhaa. Mutta jos nyt verrataan siihen, että heittää neulan ja ruiskun maahan.
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.08.2025 10:15
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.08.2025 10:03
James Potkukelkka kirjoitti: 12.08.2025 8:29 Joo, tuo on fiksua.
Mielestäni ei ole. Fiksua olisi suojata piikki ja viedä se keräysastiaan. Lähinnä tuo on läppä.
Tietysti noin ja samalla vielä toivoa maailmanrauhaa. Mutta jos nyt verrataan siihen, että heittää neulan ja ruiskun maahan.
Mielestäni eka kommenttisi oli hätäinen. Olisi tosiaan upea näky nähdä Suomessakin ruiskupuita. Eihän tuo ole ratkaisu, jota kukaan haluaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Totta helvetissä jokainen ison kaupungin keskustassa asuva haluaa, että ruiskuille tehdään edes jotain. Jos second best ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti: 12.08.2025 10:27 ^ Totta helvetissä jokainen ison kaupungin keskustassa asuva haluaa, että ruiskuille tehdään edes jotain. Jos second best ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa.
Ok, eli teille tuo on ratkaisu, mulle läppä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Kenen tahansa vanhemman vinkkelistä edes näkyville nostettu ruisku on parempi kuin puskaan heitetty. Puuhun tökätty on jo 9+ suoritus. Luottoni puskanarkkien toimintakykyyn ja kykyyn ruiskujen asialliseen kierrätykseen on aika heikko.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

^Toivottavasti lähipuistojesi narkit alkavat toimia noin!
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Muutimme alueelle, jossa ei ole puskanarkkeja. Varmaan kokkelin vetäjiä löytyy, mutta ne eivät jätä neuloja muiden riesaksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paheksun suuresti nättien puiden myrkyttämistä kaikenmaailman huumehilla. Parempi olisi valita yksi narkki, johon piikit lyötäisiin pystyyn.

Saisi perät kaikista piikeistä ja kun kupsahtaisi onnellisena niin uusi arvontaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
James Potkukelkka
Kitisijä

Sam Altman ja Musk perustivat OpenAi:n (joka mm. chatgpt:n) kehittänyt) yhdessä, mutta riitaantuivat sittemmin.

Nyt riitelevät julkisesti X:ssä

Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
James Potkukelkka
Kitisijä

Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tuskin vaikuttaa kenenkään Tesla-ostopäätökseen
Kreikan luottoluokitusta on laskettu roskalainatasolle.
Ongelmista huolimatta Kreikassa järjestetään yleislakko vastalauseena säästötoimille.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 09.08.2025 11:20 ^ leikataan ihan kaikki tuet ja myönnetään uusia vain kriittisen tarkastelun jälkeen. Tämä täyttää kriittisen tarkastelun ehdon.
Ei kun tämä on täysin päinvastoin nimenomaan esimerkki siitä keskenkasvuisesta urpoilusta, jolla persut pilaavat yhteiskunnallista keskustelua (ja, sivumennen sanoen, jolla liberaalit pelaavat itsensä ulos aikuisten politiikasta sinne lukioälykköjen kekinäiseen nokitteluun). Kun ei esitetä järkevää uudistamista ja korjaamista, vaan esitetään joku tällainen leikataan/lopetetaan kaikki -urpoilu, niin siinä vähän väkisin ajetaan aikuiset tahot vähän vastentahtoisestikin status quon säilyttämislinjalle torjumaan lapsellista tuhovimmaa, vaikka oikeasti haluttaisiin suurtakin reformia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Mitäs jos laitetaan riita poikki ja myönnetään _uusia_ tukia vain kriittisen tarkastelun jälkeen? Täytyyhän niillä tuilla olla muitakin myöntämisperusteita, kuin "Tämän verran me ollaan aina Arhinmäen entiselle avustajalle annettu"?
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 13.08.2025 16:26 ^
Mitäs jos laitetaan riita poikki ja myönnetään _uusia_ tukia vain kriittisen tarkastelun jälkeen? Täytyyhän niillä tuilla olla muitakin myöntämisperusteita, kuin "Tämän verran me ollaan aina Arhinmäen entiselle avustajalle annettu"?
Joo, sopii. Ja voidaan ne vanhatkin perata aika huolellisesti, vaikka ei leikattaisikaan suoraan pois. Soita Petterille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Bhven
Kitisijä

Mainostan, että 21.8. julkaistaan kirjailija Markku Heikkilän kirjoittama ja haastatteluihini perustuva elämäkerta.
Heikkilän kirjan suuri vahvuus edeltäjiinsä nähden on siinä, että kaikki siinä esitetyt tiedot pitävät paikkansa.

Ongelmista huolimatta Kreikassa järjestetään yleislakko vastalauseena säästötoimille.
James Potkukelkka
Kitisijä

Sittemmin Minttu Koponen on ainakin Fb:sta poistunut (edit: ilmeisesti vain muuttanut tilinsä nimen). Melkein käy Minttua sääliksi, koska joutunut melkoiseen ryöpytykseen ja varmasti rikosilmoitusta ja huoli-ilmoitusta sekä yhteydenottoa työnantajaan hänestä pukkaa läjäpäin. Ei kuitenkaan käy sääliksi, koska aivan itse aloitti perseilyn ja yllytti muita tekemää samaa.

Play stupid games, win stupid prizes, kuten amerikkalaiset sanovat.
IMG_7971.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 14.08.2025 9:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä

^

Tämä on valeuutinen. Vihervassarit laativat lakeja, eivät hyökkää yksittäistä ihmistä vastaan.
Bhven
Kitisijä

Jokaisella urheilujoukkueella on huligaaninsa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Koneen säätiö ja Suomen Akatemia haluavat tietää tilinumerosi
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Vaimomateriaalia
James Potkukelkka
Kitisijä

sivustahuutaja
Kitisijä

^
Tarina ei nyt ihan saanut päätöstään. Purran mukaan häntä on vihahäiritty systemaattisesti 2 vuotta. Ei tässä ole kyse siitä, lähettikö Minttu yhden ilmoituksen vai ei.
James Potkukelkka
Kitisijä

Perusteettomien huoli-ilmoitusten tekeminen lienee itsessään kohtuullisen tavallista. Olen valmis lyömään kohtuullisilla kertoimilla vetoa, että Marinistakin monta lasu-ilmoitusta tehty.

Tässä oli vain poikkeuksellista se, että joku oli riittävän tyhmä omalla nimellään julkisella foorumilla sellaisen tekijäksi tunnustautumaan ja yllyttämään muita samaan.
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Pitää kuitenkin muistaa, että pesukarhukravatin pitäminen tekee ihmisestä natsin, mutta viharyhmässä pysyminen ei tee vihervassarista vihaajaa.