Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Hyvää tekstiä. Tämä ei ole naisvihaa. Tai siis takkutukan arvostelu on naisvihaa. Purra on Paha Natsi.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 15.08.2025 10:58

Vaikea tuntea sympatiaa tätä tyyppiä kohtaan, mutta silti on niin, että kyseessä on joku täysin tuntematon, missään vaaleisa läpipääsemätön nobody, joka, jos ymmärsin oikein, ei urpoilustaan huolimatta kuitenkaan siis ole tehnyt yhtään perusteetonta ilmoitusta. Valtiovarainministeri ja suurpuolueen pj, jolla olisi koko valtioneuvoston turvakoneisto käytössään, päättää maalittaa tyypin julkisesti. En yllättyisi, jos tyypistä olisi nyt tehty sellaisia ilmoituksia, joita ei siis itse tehnyt Purrasta.
Koponen on yliopistonopettaja, puolueaktiivi ja todennäköisimmin aivan syyntakeinen henkilö, joka omalla nimellään julkisella seinällä 20 tuhannen henkilön fb-ryhmässä kertoo syyllistyneensä rikokseen ja yllyttää muitakin siihen.

JOs kävisi ilmi, että sairauden tai muun vamman takia Koposen kyky noudattaa lakia olisi alentunut, tilanne olisi toinen. Em:sta ei kuitenkaan ole viitettä.
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Sitä saa, mitä tilaa, vai miten se nyt meni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: 15.08.2025 11:23 Joo. Sitä saa, mitä tilaa, vai miten se nyt meni.
Play stupid games, win stupid prizes!
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

VMP. Kun minä olisin tehnyt Gattacasta huoli-ilmoituksen loppuaikoinaan Varkauden sossulle, ei löytynyt mitään tietoa tai yhteystietoja, mihin sellaisen olisi voinut tehdä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
James Potkukelkka
Kitisijä

Lolita kirjoitti: 15.08.2025 12:05 VMP. Kun minä olisin tehnyt Gattacasta huoli-ilmoituksen loppuaikoinaan Varkauden sossulle, ei löytynyt mitään tietoa tai yhteystietoja, mihin sellaisen olisi voinut tehdä.
Vaikka ajatus oli hyvä, ei varmastikaan olisi auttanut. Mieshän pelkäsi kaikista eniten sitä, että joku puuttuu hänen elämäänsä..
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lolita kirjoitti: 15.08.2025 12:05 VMP. Kun minä olisin tehnyt Gattacasta huoli-ilmoituksen loppuaikoinaan Varkauden sossulle, ei löytynyt mitään tietoa tai yhteystietoja, mihin sellaisen olisi voinut tehdä.
Olisit katsonut Facesta tän ryhmän!
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat ei olisi pitänyt tuosta vaikka olitkin varmaan aivan hyväntahtoinen. :|
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kas, Leevi Leivo on omaksunut sellaisenaan persupropagandan, että haittamamun elinkaarikustannukset yhteiskunnalle noin miljoona euroa. Eihän tästä ole kuin parikymmentä vuotta kun Johanna Suurpää kehui jokaisen mamun säästävän yhteiskunnalta 300000 euroa, koska tulevat tänne suoraan töihin.

Tuossa on mukana linkki podcast jaksoon Vesa Kanniainen (varmaan ihan hirveä ihminen).

Kuinka paljon maahanmuutto kustantaa julkiselle taloudelle? Miksi Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta tulevat maahanmuuttajat aiheuttavat enemmän kuluja, ja millaisia vaikutuksia Islamin leviämisellä Eurooppaan voi olla?

Studiossa kansantaloustieteen emeritusprofessori Vesa Kanniainen. Jakso on kuvattu 7.8.2025.
Kreikan luottoluokitusta on laskettu roskalainatasolle.
Ongelmista huolimatta Kreikassa järjestetään yleislakko vastalauseena säästötoimille.