https://yle.fi/a/74-20178356
Jos paikalla on Suomen puolustusvoimien edustaja sekä Saksan, Britannian, Ranskan ja Italian asevoimien päälliköt, niin lienee jo aika varmaa että Suomessa on päätetty lähettää joukkoja Ukrainaan.
Ukrainan ja Venäjän sota
-
- Kitisijä
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Juu. Kyllä Suomessa selkeästi on tahtotila olla mukana. Tytti Tuppurainenkin puhuu siihen malliin, että demarit ovat mukana rintamassa.
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
-
- Kitisijä
^
Ukrainasta pyysivät, että Tuppuraista ei päästettäisi Itä-Ukrainaa valvomaan.
-
- Kitisijä
Tuppurainen nimenomaan neuvottelee lopullisen diilin Putinin kanssa! Sanna päivystää kännykällä festareilla, jos tarvitaan apua.sivustahuutaja kirjoitti: 20.08.2025 9:58 ^
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
-
- Kitisijä
https://www.hs.fi/maailma/art-200001140 ... ost=414999
Bloombergin lähteet: Noin 10 maata olisi valmiita lähettämään sotilaitaan Ukrainaan
-
- Kitisijä
Onko meillä tiedossa uskottavaa analyysiä siitä, mikä sai TACOn peräytymään Venäjälle asettamistaan tulitauko-takarajoistaan, joilla oli vielä raskaat pakoteuhkailut tukenaan? Voisi ajatella, että ne toimivat, kun saivat Putinin Yhdysvaltain maaperälle muuttamaan asiaa. Millä Putin sai Trumpin paitsi perääntymään tulitauon takarajoista ja niitä tukevista massiivisista taloudellisista sanktioista, myös luopumaan koko tulitaukoajatuksesta epärealistisen suoran rauhansopimuksen tieltä? Millä Putin muutti Trumpin kurssin totaalisesti siitä, mitä eurooppalaisten johtajien kanssa oli ihan hetkeä aiemmin puhuttu?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^
Pyydät mahdottomia. TACO:n käytös näyttää monin osin irrationaalliselta ja silloin sitä on aika hankala analysoida.
Pyydät mahdottomia. TACO:n käytös näyttää monin osin irrationaalliselta ja silloin sitä on aika hankala analysoida.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.