Höps. Siitä, että persufundamentalisti on mulqvisti oltiin samaa mieltä. Puhuimme tästä, missä viranomaiset ovat toistaiseksi minun kannallani sinua ja sh:ta vastaan.
"Koulu pyysi tasa-arvovaltuutetulta kannanottoa tapahtuneeseen. Tasa-arvovaltuutettu totesi ratkaisussaan, että tasa-arvolain mukaan opetuksen järjestäjällä on velvollisuus ennaltaehkäistä sukupuoli-identiteettiin tai sukupuolen ilmaisuun perustuvaa syrjintää tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti
”Koululla on näin ollen ollut tasa-arvolain nojalla paitsi oikeus myös velvollisuus kieltää oppilastyö.”"
Twitter-kirjeenvaihto
-
- Kitisijä
Re: Twitter-kirjeenvaihto
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ tasa-arvo tyyppi oli tässä sivuroolissa, juttu käsitteli syyttäjän nostamaa häirintäjuttua
-
- Kitisijä
Ja mä käsittelin niitä teemoja, joita lainasinkin.sivustahuutaja kirjoitti: 22.08.2025 19:23 ^ tasa-arvo tyyppi oli tässä sivuroolissa, juttu käsitteli syyttäjän nostamaa häirintäjuttua
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^
Nyt en ymmärrä? Juttu ei käsittele niitä asioita, joista puhut? Tämän sankarin toiminta on täysin tuomittavaa, eikä hän edes saanut tuomiota vakavimmasta teostaan, eli lapseen kohdistamastaan ra'asta henkisestä väkivallasta. Sukupuolien määrään ei jutussa otettu kantaa. Sukupuolia ihmisillä on kaksi. Identiteettejä on monia, minä olen Panomies/Panomiehen.
Nyt en ymmärrä? Juttu ei käsittele niitä asioita, joista puhut? Tämän sankarin toiminta on täysin tuomittavaa, eikä hän edes saanut tuomiota vakavimmasta teostaan, eli lapseen kohdistamastaan ra'asta henkisestä väkivallasta. Sukupuolien määrään ei jutussa otettu kantaa. Sukupuolia ihmisillä on kaksi. Identiteettejä on monia, minä olen Panomies/Panomiehen.
-
- Kitisijä
Lainaukseni ei käsitellyt myöskään tunnettuja väärinymmärryksiäsi sukupuolen biologiasta, vaan korostin, että sinun ja sh:n vakaumus siitä, että koulu ei olisi saanut sensuroida sen lapsosen persutaidetta, ei oikein millään ota tuulta alleen tämän sotkun eri viranomaiskäsittelyissä. Voi se kyllä jatkossa toki sinnekin kääntyä.
-
- Kitisijä
^ ei oikeudessa käsitelty tuota.
-
- Kitisijä
Vaikea nähdä, että käsiteltäisiin jatkossakaan, niin pöhköltä ajatuksenne on alusta asti kuulostanut. Mut saa nähdä, välillä natsipellejen maa yllättää.
-
- Kitisijä
^ asia voi olla väärin, vaikkei oikeuteen päätyisikään.