White trash -sekoilut
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Re: White trash -sekoilut
Kimmo kuvailee tuossa kuitenkin ihan tavallista kiimaansa jonain yliluonnollisen supersankari voimana. Sonni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Se on astraalikeho!111Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.09.2025 12:52 Kimmo kuvailee tuossa kuitenkin ihan tavallista kiimaansa jonain yliluonnollisen supersankari voimana. Sonni.
Tuo Kiljunen on kyllä melkoinen seppä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
Ihan normaalia demaritouhua, että leijutaan muissa ulottuvuuksissa ja haihatellaan kaikenlaista. Tiivistyy eduskunnassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Ole sinä hiljaa siellä tai saat astraalikyrvän kakkoseen!Bluntly kirjoitti: 08.09.2025 13:00 Ihan normaalia demaritouhua, että leijutaan muissa ulottuvuuksissa ja haihatellaan kaikenlaista. Tiivistyy eduskunnassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
urpiainen
- Kitisijä
Purra haluaa näköjään myös mukaan tällaiseen kirjalliseen exhibitonismiin, mutta ei tällä oikein päästä edes mitalisijoille. Jää jonnekin Urpilaisen verkkosukkahousujen tasolle.
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011345068.html
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011345068.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Joo, Katri Helenaa kuunteleva Tommi ei nyt pärjää vaaralliselle vapaustaistelijalle.
Joo, Katri Helenaa kuunteleva Tommi ei nyt pärjää vaaralliselle vapaustaistelijalle.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Kiljusen jeditempuille ei ole tavallisella kuolevaisella vastusta. Mutta yksi kysymys huutaa vastausta: ovatko Kimmo ja Riikka olleet sillai?!?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Sen verran tiuhaan Riikka vilauttelee saksiaan, että vahva ehkä.James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2025 15:13 Kiljusen jeditempuille ei ole tavallisella kuolevaisella vastusta. Mutta yksi kysymys huutaa vastausta: ovatko Kimmo ja Riikka olleet sillai?!?
-
urpiainen
- Kitisijä
Kuuntelin just Kontulan tuoreen haastattelun politiikkaradiossa, ja jotenkin hänen esiintymisensä ja ajattelun & puhumisen tyylinsä (joskaan ei tietenkään sisältö) tuovat tosiaan hyvin paljon mieleen Halla-ahon. Kontulalla ilmeisesti on autismin kirjolle asettuva diagnoosi, ja kiistatta Halla-aholla on vastaavia piirteitä. Ehkä on vähän sattumanvaraista, että Halla-aho suuntautui rasistiseen oikeistolaisuuteen ja Kontula teoreettiseen kommunismiin. Olisivat voineet suuntautua samoinkin, mutta tuskin kumpikaan mihinkään sosiaalisesti sanktioimattomaan, keskitien aatesuuntaan.James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2025 12:30 Mestari ja Kontula ovat varmaan siinä mielessä samanlaisia, että heiltä ehkä puuttuu jokin sosiaalinen itsesuojeluvaisto.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
^Ehkä liittyy, ehkä ei (savolainen työhypoteesi)

-
urpiainen
- Kitisijä
^ mietin kyllä tuota samaa, mutta ehkä olisin sillä kannalla, että tuo ei tässä auta, vaan pikemminkin sotkee asioita. Mun mielestä Kontulan ja Halla-ahon aatteet ovat sisällöllisesti hyvin kaukana toisistaan. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pikemminkin tyyppien psykologisessa profiilissa.
Eivät Kontulan kommunismi ja Halla-ahon fasismi ole mitään lähiaatteita keskenään. Sen sijaan, näin keittiöpsykologisoin, Kontulan ja Halla-ahon tavat ajatella, analysoida ja puhua muistuttavat toisiaan, ja vieläpä tavalla, joka on saattanut johdattaa heidät molemmat aika kauas tavanomaisemmista ja sosiaalisesti hyväksytymmistä positioista. Ehkä sitten riippuu vähän sattumanvaraisesti ympäristöstä ja kokemuksista, että tältä pohjalta ovat päätyneet kovin erilaisiin, ei samanlaisiin, ääripositioihin.
Eivät Kontulan kommunismi ja Halla-ahon fasismi ole mitään lähiaatteita keskenään. Sen sijaan, näin keittiöpsykologisoin, Kontulan ja Halla-ahon tavat ajatella, analysoida ja puhua muistuttavat toisiaan, ja vieläpä tavalla, joka on saattanut johdattaa heidät molemmat aika kauas tavanomaisemmista ja sosiaalisesti hyväksytymmistä positioista. Ehkä sitten riippuu vähän sattumanvaraisesti ympäristöstä ja kokemuksista, että tältä pohjalta ovat päätyneet kovin erilaisiin, ei samanlaisiin, ääripositioihin.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Joo.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
ChatGPT: Jos siis verrataan klassiseen liberalismiin, sekä kommunismi että fasismi näyttäytyvät "lähempänä toisiaan" siinä mielessä, että molemmat ovat antiliberaaleja, kollektivistisia ja valtiokeskeisiä järjestelmiä. Silti niiden arvopohja (luokka vs. kansa) ja käytännön toteutus eroavat selvästi.urpiainen kirjoitti: 11.09.2025 9:16 Eivät Kontulan kommunismi ja Halla-ahon fasismi ole mitään lähiaatteita keskenään.
-
Bhven
- Kitisijä
Piirsin kuvan valmiiksi kun oli vähän keskeneräinen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^ kuva on.väärin. oikeasti hevosenkengän pohjukassa on vapaus ja liberalismi. Muut ismit sitten rajoittavat vapautta kukin omalla tyylillään. Kommarit ja natsit ovat niin kaukana vapaudesta, että niitä.ei erota toisistaan. Minista se on ihan yhden tekevää, minkä nimissä leirittää ihmisiä. En näe eroa.
-
Bhven
- Kitisijä
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Twitterin takia olen bongannut tämän (vaikka mies ei ilmeisesti itse twitterissä olekaan)
https://www.google.com/search?gs_ssp=eJ ... e&ie=UTF-8
https://www.facebook.com/share/18B4dgyq ... tid=wwXIfr
Jutussa ei muuten olisi mitän kovin erikoista, mutta mies kerää nyt kuulemma sijoituksia, joille maksaa 10 %:n korkoa.
https://www.google.com/search?gs_ssp=eJ ... e&ie=UTF-8
https://www.facebook.com/share/18B4dgyq ... tid=wwXIfr
Jutussa ei muuten olisi mitän kovin erikoista, mutta mies kerää nyt kuulemma sijoituksia, joille maksaa 10 %:n korkoa.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Legit. 40% olis sus.
Legit. 40% olis sus.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
^Espanjassa asuva "liikemies". Tottakai haluan lähetää rahani hänelle!
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Veikkaan että hän ideansa näiden lainarahojen suhteen on laittaa ne kryptoihin ja jos kryptot nousee niin maksaa koron niillä.
Jos sen sijaan laskevat niin parhaaseen liikemiestyyliin puhelimeen ei enää vastata.
Jos sen sijaan laskevat niin parhaaseen liikemiestyyliin puhelimeen ei enää vastata.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2 ... t=promoboxEnnen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
Näissä aina tulee mieleen (ei fingerporilaisittain), onko kyseessä joku MT-ongelma. Voi toki olla, että olen vain liian pikkuporvarillinen.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Emppu unelmoi isosta ja isosti. Go, girl!
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Paneminen kannattaa aina 
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Tuo juttu oli kirjamainos:James Potkukelkka kirjoitti: 28.05.2026 10:43![]()
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2 ... t=promoboxEnnen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
Näissä aina tulee mieleen (ei fingerporilaisittain), onko kyseessä joku MT-ongelma. Voi toki olla, että olen vain liian pikkuporvarillinen.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/72038430 ... 81&lang=fi
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
^Joo. Mutta ei tuolla kirjalla niin paljoa tienaa, että tajuaisin.