White trash -sekoilut

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kimmo kuvailee tuossa kuitenkin ihan tavallista kiimaansa jonain yliluonnollisen supersankari voimana. Sonni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.09.2025 12:52 Kimmo kuvailee tuossa kuitenkin ihan tavallista kiimaansa jonain yliluonnollisen supersankari voimana. Sonni.
Se on astraalikeho!111

Tuo Kiljunen on kyllä melkoinen seppä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan normaalia demaritouhua, että leijutaan muissa ulottuvuuksissa ja haihatellaan kaikenlaista. Tiivistyy eduskunnassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Bluntly kirjoitti: 08.09.2025 13:00 Ihan normaalia demaritouhua, että leijutaan muissa ulottuvuuksissa ja haihatellaan kaikenlaista. Tiivistyy eduskunnassa.
Ole sinä hiljaa siellä tai saat astraalikyrvän kakkoseen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Purra haluaa näköjään myös mukaan tällaiseen kirjalliseen exhibitonismiin, mutta ei tällä oikein päästä edes mitalisijoille. Jää jonnekin Urpilaisen verkkosukkahousujen tasolle.

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011345068.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Joo, Katri Helenaa kuunteleva Tommi ei nyt pärjää vaaralliselle vapaustaistelijalle.
James Potkukelkka
Kitisijä

Kiljusen jeditempuille ei ole tavallisella kuolevaisella vastusta. Mutta yksi kysymys huutaa vastausta: ovatko Kimmo ja Riikka olleet sillai?!?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2025 15:13 Kiljusen jeditempuille ei ole tavallisella kuolevaisella vastusta. Mutta yksi kysymys huutaa vastausta: ovatko Kimmo ja Riikka olleet sillai?!?
Sen verran tiuhaan Riikka vilauttelee saksiaan, että vahva ehkä.
urpiainen
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2025 12:30 Mestari ja Kontula ovat varmaan siinä mielessä samanlaisia, että heiltä ehkä puuttuu jokin sosiaalinen itsesuojeluvaisto.
Kuuntelin just Kontulan tuoreen haastattelun politiikkaradiossa, ja jotenkin hänen esiintymisensä ja ajattelun & puhumisen tyylinsä (joskaan ei tietenkään sisältö) tuovat tosiaan hyvin paljon mieleen Halla-ahon. Kontulalla ilmeisesti on autismin kirjolle asettuva diagnoosi, ja kiistatta Halla-aholla on vastaavia piirteitä. Ehkä on vähän sattumanvaraista, että Halla-aho suuntautui rasistiseen oikeistolaisuuteen ja Kontula teoreettiseen kommunismiin. Olisivat voineet suuntautua samoinkin, mutta tuskin kumpikaan mihinkään sosiaalisesti sanktioimattomaan, keskitien aatesuuntaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

^Ehkä liittyy, ehkä ei (savolainen työhypoteesi)

Kuva
urpiainen
Kitisijä

^ mietin kyllä tuota samaa, mutta ehkä olisin sillä kannalla, että tuo ei tässä auta, vaan pikemminkin sotkee asioita. Mun mielestä Kontulan ja Halla-ahon aatteet ovat sisällöllisesti hyvin kaukana toisistaan. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pikemminkin tyyppien psykologisessa profiilissa.

Eivät Kontulan kommunismi ja Halla-ahon fasismi ole mitään lähiaatteita keskenään. Sen sijaan, näin keittiöpsykologisoin, Kontulan ja Halla-ahon tavat ajatella, analysoida ja puhua muistuttavat toisiaan, ja vieläpä tavalla, joka on saattanut johdattaa heidät molemmat aika kauas tavanomaisemmista ja sosiaalisesti hyväksytymmistä positioista. Ehkä sitten riippuu vähän sattumanvaraisesti ympäristöstä ja kokemuksista, että tältä pohjalta ovat päätyneet kovin erilaisiin, ei samanlaisiin, ääripositioihin.
James Potkukelkka
Kitisijä

Joo.
sivustahuutaja
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: 11.09.2025 9:16 Eivät Kontulan kommunismi ja Halla-ahon fasismi ole mitään lähiaatteita keskenään.
ChatGPT: Jos siis verrataan klassiseen liberalismiin, sekä kommunismi että fasismi näyttäytyvät "lähempänä toisiaan" siinä mielessä, että molemmat ovat antiliberaaleja, kollektivistisia ja valtiokeskeisiä järjestelmiä. Silti niiden arvopohja (luokka vs. kansa) ja käytännön toteutus eroavat selvästi.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.09.2025 8:42 ^Ehkä liittyy, ehkä ei (savolainen työhypoteesi)

Kuva
Piirsin kuvan valmiiksi kun oli vähän keskeneräinen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
sivustahuutaja
Kitisijä

^ kuva on.väärin. oikeasti hevosenkengän pohjukassa on vapaus ja liberalismi. Muut ismit sitten rajoittavat vapautta kukin omalla tyylillään. Kommarit ja natsit ovat niin kaukana vapaudesta, että niitä.ei erota toisistaan. Minista se on ihan yhden tekevää, minkä nimissä leirittää ihmisiä. En näe eroa.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bhven kirjoitti: 18.09.2025 19:43 Piirsin kuvan valmiiksi kun oli vähän keskeneräinen.
Liittyy:

Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
James Potkukelkka
Kitisijä

Twitterin takia olen bongannut tämän (vaikka mies ei ilmeisesti itse twitterissä olekaan)

https://www.google.com/search?gs_ssp=eJ ... e&ie=UTF-8

https://www.facebook.com/share/18B4dgyq ... tid=wwXIfr

Jutussa ei muuten olisi mitän kovin erikoista, mutta mies kerää nyt kuulemma sijoituksia, joille maksaa 10 %:n korkoa.
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Legit. 40% olis sus.
James Potkukelkka
Kitisijä

^Espanjassa asuva "liikemies". Tottakai haluan lähetää rahani hänelle!
James Potkukelkka
Kitisijä

Veikkaan että hän ideansa näiden lainarahojen suhteen on laittaa ne kryptoihin ja jos kryptot nousee niin maksaa koron niillä.
Jos sen sijaan laskevat niin parhaaseen liikemiestyyliin puhelimeen ei enää vastata.
James Potkukelkka
Kitisijä

:off:
Ennen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2 ... t=promobox

Näissä aina tulee mieleen (ei fingerporilaisittain), onko kyseessä joku MT-ongelma. Voi toki olla, että olen vain liian pikkuporvarillinen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Emppu unelmoi isosta ja isosti. Go, girl!
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Paneminen kannattaa aina :hep:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 28.05.2026 10:43 :off:
Ennen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2 ... t=promobox

Näissä aina tulee mieleen (ei fingerporilaisittain), onko kyseessä joku MT-ongelma. Voi toki olla, että olen vain liian pikkuporvarillinen.
Tuo juttu oli kirjamainos:
https://www.sttinfo.fi/tiedote/72038430 ... 81&lang=fi
James Potkukelkka
Kitisijä

^Joo. Mutta ei tuolla kirjalla niin paljoa tienaa, että tajuaisin.