Palovaroittimet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Niba
Kitisijä

Palovaroittimet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siirtyneet taloyhtiöitten ja muitten vuokraajien ristiksi, mutta miten omassa asunnossasi?

Omassa Ilmarisenen ja Rettan hallinnoimassa vaihdettiin , nyt ovat tippuneet alas, milloinhan tullaa tarkastamaan, ne eivät olevastuullani olen nostellut varoittimet näkyviin paikkoihin asunnossani, jos joku tulisi ne uusimaan/uudelleen kiinnittämään? :paavi: :paavi: :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Palovaroittimet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ymmärtääkseni taloyhtiössäni taloyhtiö lain mukaisesti hoitaa. Mökillä itse.

Mökissä kolme varoitinta. Yksi oli entisen omistajan. Siitä paristo loppu. Vaihdoin. Kaksi uutta ostin. Laitoin kattoon tällä

https://www.puuilo.fi/safemate-palovaro ... zsEALw_wcB

Toinen jo kerran putosi :? Nyt yritin painaa kovempaa. JOs vielä putoaa, täytyy ruuvata kiinni.
Old Man Yells at Cloud
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viime viikolla taloyhtiö asensi eteiseen ja makkariin palovaroittimet. Ennestään oli makkarissa ja olkkarissa taloyhtiön antamat, mutta itse asennetut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Niba
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 10.09.2025 10:42 Toinen jo kerran putosi :? Nyt yritin painaa kovempaa. JOs vielä putoaa, täytyy ruuvata kiinni.
Kannttaa puhdistaa alusta tai katto mahdollisimman hyvin ja käyttää elkuperäistä kaksipuoliteippia vaikka mallia , suomalaiset kopiot on roskateippejä.
Pyyhin Netikettiin..
Niba
Kitisijä

Bluntly kirjoitti: 10.09.2025 11:20 Viime viikolla taloyhtiö asensi eteiseen ja makkariin palovaroittimet. Ennestään oli makkarissa ja olkkarissa taloyhtiön antamat, mutta itse asennetut.
Mulla asentaja repi vanhat huut'hiiteen!
Pyyhin Netikettiin..
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kolmisen viikkoa sitten kävi taloyhtiön värväämän yrityksen asentaja ja ruuvasi eteiseen ja makuuhuoneeseen 10 vuoden varoittimet. Eteisessä ja olkkarissa on omat vanhat ja saavat ollakin. Aion olkkariin jopa vaihdella paristoja, eteisestä heitän pois pariston loputtua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx