Siirtyneet taloyhtiöitten ja muitten vuokraajien ristiksi, mutta miten omassa asunnossasi?
Omassa Ilmarisenen ja Rettan hallinnoimassa vaihdettiin , nyt ovat tippuneet alas, milloinhan tullaa tarkastamaan, ne eivät olevastuullani olen nostellut varoittimet näkyviin paikkoihin asunnossani, jos joku tulisi ne uusimaan/uudelleen kiinnittämään?
Viime viikolla taloyhtiö asensi eteiseen ja makkariin palovaroittimet. Ennestään oli makkarissa ja olkkarissa taloyhtiön antamat, mutta itse asennetut.
James Potkukelkka kirjoitti: 10.09.2025 10:42
Toinen jo kerran putosi Nyt yritin painaa kovempaa. JOs vielä putoaa, täytyy ruuvata kiinni.
Kannttaa puhdistaa alusta tai katto mahdollisimman hyvin ja käyttää elkuperäistä kaksipuoliteippia vaikka mallia , suomalaiset kopiot on roskateippejä.
Bluntly kirjoitti: 10.09.2025 11:20
Viime viikolla taloyhtiö asensi eteiseen ja makkariin palovaroittimet. Ennestään oli makkarissa ja olkkarissa taloyhtiön antamat, mutta itse asennetut.
Kolmisen viikkoa sitten kävi taloyhtiön värväämän yrityksen asentaja ja ruuvasi eteiseen ja makuuhuoneeseen 10 vuoden varoittimet. Eteisessä ja olkkarissa on omat vanhat ja saavat ollakin. Aion olkkariin jopa vaihdella paristoja, eteisestä heitän pois pariston loputtua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx