T-paidat
-
Lolita
- Kitisijä
- Viestit: 8743
- Liittynyt: 14.08.2005 18:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: T-paidat
^ Suosittelen Purewaste.com t-paitoja. Tukevaa tekoa ja hyvä laatu. Eivät kulahda pesussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:
Neil Young Harvest
Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
Neil Young Harvest
Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Laitan tilaukseen maanantaina kun on muutenkin asiaa Kamppiin.Homeboy65 kirjoitti: 22.07.2025 15:37 Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:
Neil Young Harvest
Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25132
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: T-paidat
Pitkästä aikaa ostin t-paidan. Candlemassin 40 vuotispaidan kun kerran olin paikanpäällä kuuntelemassa keikkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Tänään laitoin viimeinkin tilaukseen. Koko L mutta olisi pitänyt sanoa XL...Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2025 14:49Laitan tilaukseen maanantaina kun on muutenkin asiaa Kamppiin.Homeboy65 kirjoitti: 22.07.2025 15:37 Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:
Neil Young Harvest
Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...![]()
![]()
![]()
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Soitin Äxään koska kesti niin kauan. Se on noudettavissa. Ne unohti lähettää tekstarin.Homeboy65 kirjoitti: 25.08.2025 17:22Tänään laitoin viimeinkin tilaukseen. Koko L mutta olisi pitänyt sanoa XL...Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2025 14:49Laitan tilaukseen maanantaina kun on muutenkin asiaa Kamppiin.Homeboy65 kirjoitti: 22.07.2025 15:37 Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:
Neil Young Harvest
Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...![]()
![]()
![]()
![]()
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Noudin. Pitäisikö ostaa lisää Niilo paitoja...
*addiktoituu*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Ennen myytiin F.M. Dostojevski T-paitoja. (teksti ja pärstä)
Kulttuuriperseille...
Kulttuuriperseille...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Neljäs Neil Young T-paita laitettu tilaukseen.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Täytyy tsekata jos T-paitoja löytyy kirjaston kierrätyshyllystä. 
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Laitoin taas Neil Young T-paidan tilaukseen.
Onko tämä uusi addiktio?
Onko tämä uusi addiktio?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Levykauppa Äx lähetti eilen tekstarin:
"Moi, varaamasi Young, Neil: After the Goldrush (T-paita-XL; 24,99; Rock/pop) on nyt noudettavissa"
Nopeaa toimintaa. Jos olisin herra P niin tinkisin. Herra P tinkii aina.
"Moi, varaamasi Young, Neil: After the Goldrush (T-paita-XL; 24,99; Rock/pop) on nyt noudettavissa"
Nopeaa toimintaa. Jos olisin herra P niin tinkisin. Herra P tinkii aina.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
En ole vielä käynyt hakemassa. Olen nykyään niin laiska että tuollainenkin reissu tuntuu aika rasittavalta...*hoh*Homeboy65 kirjoitti: 28.01.2026 10:29 Levykauppa Äx lähetti eilen tekstarin:
"Moi, varaamasi Young, Neil: After the Goldrush (T-paita-XL; 24,99; Rock/pop) on nyt noudettavissa"
Nopeaa toimintaa. Jos olisin herra P niin tinkisin. Herra P tinkii aina.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Che Guevara T-paita meni risaiseksi, laitoin roskiin. Patria y muerte! Venceremos! 
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Täytyy mennä tonne www.levykauppax.fi kysymään millaisia Neil Young T-paitoja niillä on.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
80-luvulla myytiin Adolf Hitler European tour 1939-1945 T-paitoja. Mukana vuodet ja valloitetut maat. Puola ym.
Kuvassa Aatu kitara kainalossa.
Kuvassa Aatu kitara kainalossa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Tällä viikolla tänne: www.levykauppax.fi
Uusi Neil Young T-paita tilaukseen.
Uusi Neil Young T-paita tilaukseen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Laitoin T-paidan varaukseen täällä: www.levykauppax.fi
Neil Young Tractor Seal (15 % alennus)
Neil Young Tractor Seal (15 % alennus)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16164
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: T-paidat
Päätin että tämän jälkeen lopetan bändipaitojen ostamisen.Homeboy65 kirjoitti: 15.06.2026 12:36 Laitoin T-paidan varaukseen täällä: www.levykauppax.fi
Neil Young Tractor Seal (15 % alennus)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25132
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: T-paidat
Pakkasin kaikki bändipaidat. Tästä lähtien käytän vain lyhythihaisia, överivärikkäitä, kauluspaitoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.