T-paidat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8743
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ Suosittelen Purewaste.com t-paitoja. Tukevaa tekoa ja hyvä laatu. Eivät kulahda pesussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:

Neil Young Harvest

Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 22.07.2025 15:37 Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:

Neil Young Harvest

Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
Laitan tilaukseen maanantaina kun on muutenkin asiaa Kamppiin. :idea: :napu: :on:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 25132
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitkästä aikaa ostin t-paidan. Candlemassin 40 vuotispaidan kun kerran olin paikanpäällä kuuntelemassa keikkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2025 14:49
Homeboy65 kirjoitti: 22.07.2025 15:37 Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:

Neil Young Harvest

Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
Laitan tilaukseen maanantaina kun on muutenkin asiaa Kamppiin. :idea: :napu: :on:
Tänään laitoin viimeinkin tilaukseen. Koko L mutta olisi pitänyt sanoa XL... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 25.08.2025 17:22
Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2025 14:49
Homeboy65 kirjoitti: 22.07.2025 15:37 Täytyy laittaa tilaukseen (www.levykauppax.fi) tämä:

Neil Young Harvest

Muuten tämä pähkäily (tilaanko vai enkö) ei lopu...
Laitan tilaukseen maanantaina kun on muutenkin asiaa Kamppiin. :idea: :napu: :on:
Tänään laitoin viimeinkin tilaukseen. Koko L mutta olisi pitänyt sanoa XL... :oops:
Soitin Äxään koska kesti niin kauan. Se on noudettavissa. Ne unohti lähettää tekstarin. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Noudin. Pitäisikö ostaa lisää Niilo paitoja... :roll: *addiktoituu*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ennen myytiin F.M. Dostojevski T-paitoja. (teksti ja pärstä)
Kulttuuriperseille... :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Neljäs Neil Young T-paita laitettu tilaukseen. :roll: :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Täytyy tsekata jos T-paitoja löytyy kirjaston kierrätyshyllystä. :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Laitoin taas Neil Young T-paidan tilaukseen. :oops: :roll:
Onko tämä uusi addiktio? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Levykauppa Äx lähetti eilen tekstarin:
"Moi, varaamasi Young, Neil: After the Goldrush (T-paita-XL; 24,99; Rock/pop) on nyt noudettavissa"

Nopeaa toimintaa. Jos olisin herra P niin tinkisin. Herra P tinkii aina.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 28.01.2026 10:29 Levykauppa Äx lähetti eilen tekstarin:
"Moi, varaamasi Young, Neil: After the Goldrush (T-paita-XL; 24,99; Rock/pop) on nyt noudettavissa"

Nopeaa toimintaa. Jos olisin herra P niin tinkisin. Herra P tinkii aina.
En ole vielä käynyt hakemassa. Olen nykyään niin laiska että tuollainenkin reissu tuntuu aika rasittavalta...*hoh* :roll: :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Che Guevara T-paita meni risaiseksi, laitoin roskiin. Patria y muerte! Venceremos! :hep:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Täytyy mennä tonne www.levykauppax.fi kysymään millaisia Neil Young T-paitoja niillä on.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

80-luvulla myytiin Adolf Hitler European tour 1939-1945 T-paitoja. Mukana vuodet ja valloitetut maat. Puola ym.
Kuvassa Aatu kitara kainalossa. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tällä viikolla tänne: www.levykauppax.fi
Uusi Neil Young T-paita tilaukseen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Laitoin T-paidan varaukseen täällä: www.levykauppax.fi
Neil Young Tractor Seal (15 % alennus)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16164
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 15.06.2026 12:36 Laitoin T-paidan varaukseen täällä: www.levykauppax.fi
Neil Young Tractor Seal (15 % alennus)
Päätin että tämän jälkeen lopetan bändipaitojen ostamisen. :vihelt:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 25132
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pakkasin kaikki bändipaidat. Tästä lähtien käytän vain lyhythihaisia, överivärikkäitä, kauluspaitoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.