Käytättekö sateenvarjoa?

Yleinen lätinä jä kitinä

Käytätkö joskus sateenvarjoa?

Mies ja sellaista pientä ponnahtavaa
1
17%
Mies ja sellaista pitkää
1
17%
Nainen ja sellaista pientä ponnantavaa
1
17%
Nainen ja sellaista pitkää
1
17%
Mies ja en miehekkyyttäni
2
33%
Nainen ja en naisellisuuttani
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 6

Bluntly
Kitisijä

Re: Käytättekö sateenvarjoa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti: 18.11.2025 11:51
Et saanut. Makuasioista voit toki olla eri mieltä.
Tuohon kuskus juttuun ei mahdu gambinapullot taskuihin -> ihan turha eräilyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 18.11.2025 10:57 Norjalaisissa ja ruotsalaisissa kauppakorkekaouluissa varmaan 90 % miehistä pukeutuu sellaiseen Patagonian untuvaliiviin, minä en.
Ei se ehkä olekaan untuvaa se liivi. :(

No, joka tapauksessa kuulemma nyt pitää pukeutua Marin-nahkatakkiin. Mä luulen, että mulla oli vähän sellainen 90-luvun puolivälissä. Vieläköhän se löytyisi jostain?

HS Visio | Toppaliivi on teknoveljien ja finanssiveljien yhteinen univormu
https://www.hs.fi/visio/art-2000011622145.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ko artikkelissa spesifisesti mainitaan kevyttoppaliivi!

Välillä Ainoassa tuollaisessa surffailen ja huomaan kyllä naisten vilkuilevat katseet!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.11.2025 11:29 ^Ko artikkelissa spesifisesti mainitaan kevyttoppaliivi!

Välillä Ainoassa tuollaisessa surffailen ja huomaan kyllä naisten vilkuilevat katseet!
Onhan se varmasti Patagonia! Sähköautomiehellä täytyy olla myös tiedostava liivi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Laitoin oman ruotsalaiselta saamani untuvaliivin kiertoon, :/ sinne meni mahdollisuus näyttää.miljonääriltä. En vaan kaipaa niin isoa eristyseroa käsien ja kropan välille. Geenien vuoksi ikuisesti juntti.
Penix-lintu
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Penix-lintu »

Jos sateenvarjo on analogia kondomille, niin sitäkään en käytä.

Jos ei, kuljettaja yleensä käyttää, mutta pääsääntöisesti siirtymät autolle ja asiakkaalle sisätilojen kautta (esimerkiksi autotallit, premium-parkki kentällä etc)
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 19.11.2025 18:46 Laitoin oman ruotsalaiselta saamani untuvaliivin kiertoon, :/ sinne meni mahdollisuus näyttää.miljonääriltä. En vaan kaipaa niin isoa eristyseroa käsien ja kropan välille. Geenien vuoksi ikuisesti juntti.
Kevyttoppaliivin lämmityafunktio on kyllä epäselvä. Mutta se luo turvallisemman tunteen. Jos lähden tähän vuodenaikaan Ainoaan pelkässä paidassa, tunnen olon alastomaksi.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Paita ilmeisesti tarkoittaa kauluspaitaa? Muutenhan vaikka huppari toimisi.

Jostain syystä untuvaliivi kauluspaidan kanssa näyttää hyvältä, ja koska kyseessä ei ole takki, niin ei näytä juntilta istua kahvilassa liivi päällä.