Twitter-kirjeenvaihto
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Vitsihän tuo oli. Mutta vitsi ei toimisi, jos se olisi täysin järjetön ajatus. En olisi voinut laittaa Grönlannin tilalle Ghanaa.
Iipot kertovat valmistelevansa iskua Iraniin. Ilmeisesti tarkoitus on nyt signaloida Israelin ja USA:n valmistautuvan puuttumaan Iranin tilanteeseen ja näin rohkaista vallankumousta tarttumaan aseisiin. Samalla viestitään ulkomaalaisille arabi-asemiehille, että kannattaa ehkä lähteä maasta vielä kun voivat.
Vitsihän tuo oli. Mutta vitsi ei toimisi, jos se olisi täysin järjetön ajatus. En olisi voinut laittaa Grönlannin tilalle Ghanaa.
Iipot kertovat valmistelevansa iskua Iraniin. Ilmeisesti tarkoitus on nyt signaloida Israelin ja USA:n valmistautuvan puuttumaan Iranin tilanteeseen ja näin rohkaista vallankumousta tarttumaan aseisiin. Samalla viestitään ulkomaalaisille arabi-asemiehille, että kannattaa ehkä lähteä maasta vielä kun voivat.
-
Bhven
- Kitisijä
Tämähän on kuin seuraisi tiiviisti kirjoitettua tv-sarjaa. Joka jaksossa isoa ryminää. Risupartojen dialogikohtaukset on helppo sivuuttaa.
Matalamman sietotason järvikala.
-
urpiainen
- Kitisijä
Toivottavasti ovat arvioineet tilanteen oikein. Iranin hirvittävän teokratian kaatuminen olisi erinomaista, ja nyt siihen on harvinaisen hyviä aineksia. Mutta ei se kapinoiva keskiluokka käsittääkseni ole mitään erityistä trump- ja israel-fanikuntaakaan. Jos Iranin tilanne muuttuu sisäisestä protestista Amerikan ja Israelin laittoman hyökkäyksen patrioottiseksi torjunnaksi, johto voi saada menettämäänsä kansan tukea takaisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Katson vain seksikohtaukset.Bhven kirjoitti: 05.01.2026 12:59 Tämähän on kuin seuraisi tiiviisti kirjoitettua tv-sarjaa. Joka jaksossa isoa ryminää. Risupartojen dialogikohtaukset on helppo sivuuttaa.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Miksi heidän pitäisi fanittaa Israelia? Kommentit ovat olleet "Fuck palestine. We just want to live our lives."urpiainen kirjoitti: 05.01.2026 12:59 Mutta ei se kapinoiva keskiluokka käsittääkseni ole mitään erityistä trump- ja israel-fanikuntaakaan.
-
urpiainen
- Kitisijä
sivustahuutaja kirjoitti: 05.01.2026 13:07Miksi heidän pitäisi fanittaa Israelia? Kommentit ovat olleet "Fuck palestine. We just want to live our lives."urpiainen kirjoitti: 05.01.2026 12:59 Mutta ei se kapinoiva keskiluokka käsittääkseni ole mitään erityistä trump- ja israel-fanikuntaakaan.
urpiainen kirjoitti: 05.01.2026 12:59 Jos Iranin tilanne muuttuu sisäisestä protestista Amerikan ja Israelin laittoman hyökkäyksen patrioottiseksi torjunnaksi, johto voi saada menettämäänsä kansan tukea takaisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Eikös tässä ole pikemminkin käynyt juuri toisin päin? Aiempi isku Iraniin luultavasti rohkaisi tähän kansannousuun, samoin kun Hamasin ja Hisbollahin turpasauna.
Eikös tässä ole pikemminkin käynyt juuri toisin päin? Aiempi isku Iraniin luultavasti rohkaisi tähän kansannousuun, samoin kun Hamasin ja Hisbollahin turpasauna.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Hyvä OSINT päätelmä Yhdysvaltojen haltuunottoman Marineran / Bellan lastista. Lopputulos: Lastina luultavasti oli Venäjän henkilöstöä ja mahdollisesti myös kevyempää kalustoa, esim. tiedustelujärjestelmiä.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Star Trek: Starfleet Academy eka jakso ilmaiseksi streamattuna Youtubessa keräsi huipussaan 1300 yhtäaikaista katselijaa.
https://thatparkplace.com/star-trek-sta ... iewership/
Get woke, go broke.
Rotten Tomatoesin yleisotuomio on 35%. Tyypilliseen tapaan kriitikoiden mielestä woketus on ihan jepa.
https://www.rottentomatoes.com/tv/star_ ... cademy/s01
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
On kyllä erikoista, jos 3100-luvulla edelleen käytetään silmälaseja.
Aprikos, uusimmassa TM:ssä oli juttua Ixi Eyewearista, josta olemme puhuneet ennenkin. Tulee kyllä olemaan menestys, koska lasit toimivat ja näyttävät normaaleilta.
https://ixieyewear.com/
Aprikos, uusimmassa TM:ssä oli juttua Ixi Eyewearista, josta olemme puhuneet ennenkin. Tulee kyllä olemaan menestys, koska lasit toimivat ja näyttävät normaaleilta.
https://ixieyewear.com/
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Joku twitterissä sanoi, että tässä on premissi loistavalle sitcomille.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Huumorintajuttomat ranskalaiset ja saksalaiset pilasivat koko homman lähettämällä liikaa väkeä.
Huumorintajuttomat ranskalaiset ja saksalaiset pilasivat koko homman lähettämällä liikaa väkeä.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mitähän Grönlannissa juodaan? Muutaman kuukauden gineksen jälkeen alkavat eskimot näyttämään houkuttelevilta..
-
James Potkukelkka
- Kitisijä

Ranskan ja UK:n joukot ovat valmiina
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Tämä on moderni sitcom. Mukana on naisia, transuja, homoja sun muita.James Potkukelkka kirjoitti: 16.01.2026 14:41 Mitähän Grönlannissa juodaan? Muutaman kuukauden gineksen jälkeen alkavat eskimot näyttämään houkuttelevilta..
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tämä mies on ennenkin soittanut kitaraa
-
Bhven
- Kitisijä
^ I see dead people.
Muistaakseni katsoin tuon esityksen joskus kokonaisuudessaan youtube-suoratoistopalvelusta.
Muistaakseni katsoin tuon esityksen joskus kokonaisuudessaan youtube-suoratoistopalvelusta.
-
Bhven
- Kitisijä
Siitä vähän myrkkyä punavihreään liemeen.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä