Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Tämä on 100% win - 20% win - situation.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Katselin finaalin 10km korkeudessa mobiilina Viasatilta. Koko kone oli hyvin mukan tunnelmassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Me on hävitty tää peli.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Sveitsi pelkää häviämistä niin paljon ettei vaan uskalla voittaa. Ihan kuin Suomi aikoinaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Mä jotenkin tykkään tosta miten maalin jälkeen Konsta kasuaalisti pistää pari sveitsiläistä nippuun ja kimpoaa siitä kamat lentäen juhlimaan voittoa
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
urpiainen
- Kitisijä
Joo, se somessa vastaan tuleva jonkun opiskelijatytön haastattelu on kyllä hankala. Tyyppi selittää, että ei kiinnosta lätkä eikä mestaruus sinänsä, kunhan pääsee dokaamaan. Ja sit se ihan ilmiselvästi (hah!) on kuitenkin täysin selvin päin. Kyllä 1995 meemit olivat toista! Se torille-tyyppikin on niin flänässä, että tuskin edes löytäisi autolla Lohjalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Bhven
- Kitisijä
Katsoin tuubista loppuottelun maalikimaran. Kolme minuuttia jääkiekkoa vuodessa on varsin riittävä määrä.
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.