Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26472
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tämä on 100% win - 20% win - situation.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 15749
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Katselin finaalin 10km korkeudessa mobiilina Viasatilta. Koko kone oli hyvin mukan tunnelmassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Me on hävitty tää peli.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11018
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:cheer: :hep: :miitti: :jee:


Sveitsi pelkää häviämistä niin paljon ettei vaan uskalla voittaa. Ihan kuin Suomi aikoinaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11018
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä jotenkin tykkään tosta miten maalin jälkeen Konsta kasuaalisti pistää pari sveitsiläistä nippuun ja kimpoaa siitä kamat lentäen juhlimaan voittoa :lol:

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei oo nuoriso onneksi aivan pilalla

https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012049779.html
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 19812
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, se somessa vastaan tuleva jonkun opiskelijatytön haastattelu on kyllä hankala. Tyyppi selittää, että ei kiinnosta lätkä eikä mestaruus sinänsä, kunhan pääsee dokaamaan. Ja sit se ihan ilmiselvästi (hah!) on kuitenkin täysin selvin päin. Kyllä 1995 meemit olivat toista! Se torille-tyyppikin on niin flänässä, että tuskin edes löytäisi autolla Lohjalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 5459
Liittynyt: 28.01.2011 22:35

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Katsoin tuubista loppuottelun maalikimaran. Kolme minuuttia jääkiekkoa vuodessa on varsin riittävä määrä.
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 25135
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No siinä on ihan helvetin kova tulos:

Penkistä 137,5 kiloa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11018
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei tarvittu seiskapeliä, vaan Carolina vei 4-2. Suomeen uusia Stanley cup voittajia :cheer:

Koosteiden varassa oli seuraaminen, mutta ainakin niiden perusteella melkoisia trillereitä koko finaalisarja.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11018
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000012100317.html

KOK alkaa jakamaan rahaa olympiaurheilijoille. Hyvä että viimein urheilijatkin saavat osansa kisojen mainospotista, kun eivät siellä saa omia sponsoreitaan pitää näkyvillä. Tykkään myös, että tasasumma kaikille. Tärkeä raha niille joille edustuspaikka itsessään on jo saavutus.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.