Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
Pitää olla syvyysdimensio myös. Kaksiulotteinen levy ei riitä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^ ei pysty hahmottaan ilman kuvaa.
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
Kah, Vulvaan pitäisi uudet suvigummit. 275/40R21. Halapaa kun saippua. Onneksi on sopimuksia.
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
Bluntly
- Kitisijä
Vietin viikonlopun ulkomajoituksessa. Ihan omasta tahdostani, majoituspaikassa liikaa koiria ja lapsia. Makuupussi oli mallia +15 astetta mukava, +10 astetta ehkä. Nukuin oikein hyvin ja vain sunnuntaiaamuna herätessä oli vähän viileä, tuolloinhan taidettiin mennä mennä alle kympin. Ongelmaksi muodostui kun olen niin plösö ettei kädet mahtuneet pussiin.
Jos omalla partsilla kokeilisi vetää zetaa niin tuo tuskin tulisi ongelmaksi, mutta muita ulkokeikkoja varten voisi hommata paremman kesäpussukan.
Jos omalla partsilla kokeilisi vetää zetaa niin tuo tuskin tulisi ongelmaksi, mutta muita ulkokeikkoja varten voisi hommata paremman kesäpussukan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Joo, peruspussit on kauhean pieniä. Joitakin isomman halkaisijan malleja löytyy, mutta mä monesti tyydyn linkkaamaan 2 samanlaista pussia yhteen, niin ei oo tilasta puutetta.Bluntly kirjoitti: 08.06.2026 16:27Ongelmaksi muodostui kun olen niin plösö ettei kädet mahtuneet pussiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.