Mikä soi nyt..?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aku ja köyhät pojat (Vrt. CCR:n Willy and the poor boys) ei toisaalta ollut oikein laadukas.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Roy Orbison: Oh, pretty woman (3 CD kokoelma)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuli mieleen että pitäisi hankkia joku Coastersin kokoelma. :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Neil Young: Neil Young
Aliarvostettu. Huonosti miksattu.

Homeboy
Ahvenanmaan vapautusrintama
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sex Pistols: The great rock'n roll swindle
Elokuvan soundtrack. Mukana myös junaryöstäjä Ronald Biggs.
Virgin julkaisi yhden varsinaisen Sex Pistols albumin ja sen lisäksi kaikenlaisia muita, sekalaista kamaa.
Ko. toiminnalle on nimikin: voiton maksimointi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

The Byrds: The very best of
Folkrockia. Suosittelen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

David Bowie: Low
Elektronimusiikkiosuus on todella mahtava. TJEU.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 5464
Liittynyt: 28.01.2011 22:35

Re: Mikä soi nyt..?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Nicola Conte - Missione A Bombay
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan