Mikä soi nyt..?
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
Aku ja köyhät pojat (Vrt. CCR:n Willy and the poor boys) ei toisaalta ollut oikein laadukas.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
Roy Orbison: Oh, pretty woman (3 CD kokoelma)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
Tuli mieleen että pitäisi hankkia joku Coastersin kokoelma. 
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
Neil Young: Neil Young
Aliarvostettu. Huonosti miksattu.
Homeboy
Ahvenanmaan vapautusrintama
Aliarvostettu. Huonosti miksattu.
Homeboy
Ahvenanmaan vapautusrintama
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
Sex Pistols: The great rock'n roll swindle
Elokuvan soundtrack. Mukana myös junaryöstäjä Ronald Biggs.
Virgin julkaisi yhden varsinaisen Sex Pistols albumin ja sen lisäksi kaikenlaisia muita, sekalaista kamaa.
Ko. toiminnalle on nimikin: voiton maksimointi.
Elokuvan soundtrack. Mukana myös junaryöstäjä Ronald Biggs.
Virgin julkaisi yhden varsinaisen Sex Pistols albumin ja sen lisäksi kaikenlaisia muita, sekalaista kamaa.
Ko. toiminnalle on nimikin: voiton maksimointi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
The Byrds: The very best of
Folkrockia. Suosittelen.
Folkrockia. Suosittelen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä soi nyt..?
David Bowie: Low
Elektronimusiikkiosuus on todella mahtava. TJEU.
Elektronimusiikkiosuus on todella mahtava. TJEU.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Bhven
- Kitisijä
- Viestit: 5464
- Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Re: Mikä soi nyt..?
Nicola Conte - Missione A Bombay
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan