Mitä Ostit?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Mitä Ostit?
Mökille kolme wifin kautta ohjattavaa pistorasiaa, jotta voi tarvittaessa kytkeä lämpöpatterit etänä päälle (jos ilmalämpöpumpun teho ei riitä tai pumppu vikaantuu) ja resetoida nettikameran, joka välillä jumittuu.
https://www.clasohlson.com/fi/Deltaco-S ... OsQAvD_BwE
https://www.clasohlson.com/fi/Deltaco-S ... OsQAvD_BwE
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26492
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Mitä Ostit?
^
Toimiiko nuo sellaisenaan etänä, siis siten, että et ole nökin verkossa?
Toimiiko nuo sellaisenaan etänä, siis siten, että et ole nökin verkossa?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Mitä Ostit?
Joo. Pystyy ohjaamaan netin kautta. Ts. kotoa.
Globalisaatio on kyllä hieno asia. Käsittämätöntä, että Kiinan poika (tai tyttö) tekee tämän niin halvalla, että Clas Olson myy alle kympillä.
Globalisaatio on kyllä hieno asia. Käsittämätöntä, että Kiinan poika (tai tyttö) tekee tämän niin halvalla, että Clas Olson myy alle kympillä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26492
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Mitä Ostit?
^
Eikö patterit kannattaisi olla aina päällä termostaatit säädettynä sopivasti, jolloin menisivät automaattisesti päälle, jos lämpö tippuu mistä vaan syystä?
Eikö patterit kannattaisi olla aina päällä termostaatit säädettynä sopivasti, jolloin menisivät automaattisesti päälle, jos lämpö tippuu mistä vaan syystä?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Mitä Ostit?
Tuo olisi kyllä mahdollista ja itse asiassa aiemmin oli noin. Mutta sitten ei ollut mahdollista laittaa turbo boostia päälle.sivustahuutaja kirjoitti: 15.12.2025 11:48 ^
Eikö patterit kannattaisi olla aina päällä termostaatit säädettynä sopivasti, jolloin menisivät automaattisesti päälle, jos lämpö tippuu mistä vaan syystä?
Nyt laitoin patterit noin 22 asteeseen, mutta ilman virtaa. Tämä tuo sen edun, että jos menen mökille kovalla pakkasella, saan sen nopeasti etänä lämpimäksi. Pelkän pumpun teho nyt -7:ssa jäi johonkin 16-17 asteeseen. Toki tässä uudessa systeemissä mun pitäisi itse kytkeä patterit etänä päälle, jos pumppu hajoaisi. Saisin siitä kuitenkin hälytyksen lämpötilavalvonnan kautta.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26492
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Mitä Ostit?
^
Ok, eli pumpun teho ei riitä. Asia selvä.
Ok, eli pumpun teho ei riitä. Asia selvä.
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: Mitä Ostit?
Kyllästyin vetelemään pitkiä vetoja käsisirkkelillä kahdella varvilla niin kävin ostamassa pöytäsirkkelin.
Ja suojavisiirin.
Ja suojavisiirin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Mitä Ostit?
Kaasugrillin. Hyvän tavan mukaisesti Kiinan poika oli laittanut muutaman väärän kokoisen niittimutterin. Piti välillä käydä K-raudassa hakemassa oikein kokoisia pultteja.
Aprikos: kaasugrilleissä on aina kaappi, joka mielestäni tarkoitettu kaasupullolle. Kuitenkin suomalaiset ohjeet kieltävät pullon säilyttämisen siellä
Täytyy mennä suomalaisen ohjeen mukaan, ettei vakuutustarkastaja pääse vetoamaan siihen, jos jotain sattuu.
Aprikos: kaasugrilleissä on aina kaappi, joka mielestäni tarkoitettu kaasupullolle. Kuitenkin suomalaiset ohjeet kieltävät pullon säilyttämisen siellä
Täytyy mennä suomalaisen ohjeen mukaan, ettei vakuutustarkastaja pääse vetoamaan siihen, jos jotain sattuu.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11032
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Mitä Ostit?
Toi suomalainen suositus on mielestäni hieman hämmentävä, koska kaasu kuitenkin ilmaa painavampana painuu alaspäin ja jos kaappi alareunasta/pohjasta tuuletettu, niin mitään haittaa kaapissa säilyttämisestä ei pitäisi olla. Mutta ainakaan mulla isompi pullo ei edes mahdu sinne, joten kuitenkin pakko säilyttää ulkopuolella, joten iha sama.James Potkukelkka kirjoitti: 30.03.2026 8:49 Aprikos: kaasugrilleissä on aina kaappi, joka mielestäni tarkoitettu kaasupullolle. Kuitenkin suomalaiset ohjeet kieltävät pullon säilyttämisen siellä![]()
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11032
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Mitä Ostit?
Pari Stetsonin flat cappiä. En ole vielä varma oliko tämä kitinän innoittama hankinta uhka vai mahdollisuus, mutta ainakin teoriassa noiden pitäisi olla riittävän isoja mun päähän.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
- Viestit: 329
- Liittynyt: 29.09.2024 17:18
Re: Mitä Ostit?
Setämies™Vagabondo kirjoitti: 30.03.2026 11:15 Pari Stetsonin flat cappiä. En ole vielä varma oliko tämä kitinän innoittama hankinta uhka vai mahdollisuus, mutta ainakin teoriassa noiden pitäisi olla riittävän isoja mun päähän.
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11032
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Mitä Ostit?
Tähän on tultu. Forever young ei onnistunut
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Mitä Ostit?
Kitinässä on flat cap -miesten kokoontumisajot.
Naisilla vastaava on kait kulttuurikaapu.
Naisilla vastaava on kait kulttuurikaapu.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11032
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Mitä Ostit?
Jos olis tukkaa, ei tarttis hattua. Kalsea kevättuuli ottaa ikävästi kaljuun
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Mitä Ostit?
Et varmaan itsellesi kuitenkaan?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: Mitä Ostit?
Nope.
Jos ei kelpaa mutsille niin omin sen kyllä mielelläni.
Jos ei kelpaa mutsille niin omin sen kyllä mielelläni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: Mitä Ostit?
Alpine Musicsafe Pro korvatulpat, musta
Ollut vähän eri muotoiset Alpinen korvatulpat. Ne kuitenkin vuotaa helposti ja ääni alkaa kiertämään todella ärsyttävästi.
Ollut vähän eri muotoiset Alpinen korvatulpat. Ne kuitenkin vuotaa helposti ja ääni alkaa kiertämään todella ärsyttävästi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
- Viestit: 329
- Liittynyt: 29.09.2024 17:18
Re: Mitä Ostit?
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: Mitä Ostit?
Entinen halppispaperisilppuri aivan umpijumissa niin ostin uuden halppiksen. Musta niin sopii paremmin sisustukseen.
Samalla verkkiksessä osui silmään alennuksessa oleva tekstiilipesuri niin sekin lähti tilaukseen. Sohva vähän tuoksahtaa.
Samalla verkkiksessä osui silmään alennuksessa oleva tekstiilipesuri niin sekin lähti tilaukseen. Sohva vähän tuoksahtaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: Mitä Ostit?
Nahkasohva ja pesuri?
Uskoisin ko. sohvan olevan ihan hyvissä öljyissä.
Uskoisin ko. sohvan olevan ihan hyvissä öljyissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.