Ukrainan ja Venäjän sota
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
"Demokratian kaventuminen leimaa elämää länsimaissa." - Taisto Sinisalo
homeboy viesti 8
homeboy viesti 8
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
On aivan mahdollista että hän ei käytä nettiä.James Potkukelkka kirjoitti: 07.05.2026 8:25Juu. Pappa ei myöskään käytä nettiä, eli kaikki tieto tulee lakeijoiden kautta.Homeboy65 kirjoitti: 06.05.2026 19:44 Putin lienee kovin eristäytynyt. Eristäytyminen tarkoittaa mielistelijöiden määrän kasvua, ko. kasvu entistä suodatetumpaa tietoa. Ja entistä suodatetumpi tieto entistä kapeampaa näkemystä yhteiskunnasta. Ja todellisuudesta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
On aivan mahdollista, että hän ei käytä nettiäHomeboy65 kirjoitti: 16.06.2026 9:37On aivan mahdollista että hän ei käytä nettiä.James Potkukelkka kirjoitti: 07.05.2026 8:25Juu. Pappa ei myöskään käytä nettiä, eli kaikki tieto tulee lakeijoiden kautta.Homeboy65 kirjoitti: 06.05.2026 19:44 Putin lienee kovin eristäytynyt. Eristäytyminen tarkoittaa mielistelijöiden määrän kasvua, ko. kasvu entistä suodatetumpaa tietoa. Ja entistä suodatetumpi tieto entistä kapeampaa näkemystä yhteiskunnasta. Ja todellisuudesta.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Ilmeisesti Ukrainan droonisodankäynti on viime aikoina tehostunut ja tuottaa Venäjälle ongelmia.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012082804.html
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012082804.html
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26492
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
^
Ukraina pistää pökköä pesään. Nyt tarvittaisiin kovempia pakotteita EU:lta.
Ukraina pistää pökköä pesään. Nyt tarvittaisiin kovempia pakotteita EU:lta.
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Sellainen abstraktio kuin arvovalta (lue: tyhmänylpeys) estää Putinia vetäytymästä Ukrainasta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Noh. Vaarana on myös poliittiseen flunsaan sairastuminen.Homeboy65 kirjoitti: 18.06.2026 10:41 Sellainen abstraktio kuin arvovalta (lue: tyhmänylpeys) estää Putinia vetäytymästä Ukrainasta.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26492
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Mites nyt kun Ukraina iskee Moskovaan. Eskaloituiko sota nyt kamalasti? Onko Putinilla muka jotain reservejä, joita voisi vielä käyttää sodan eskaloimiseen?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Teoriassa on liikekannallepano ja ydinase. Molemmat kuitenkin saattaisivat johtaa Putinin sairastumiseen. Jälkimmäinen itse asiassa varmasti.sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2026 11:05 Onko Putinilla muka jotain reservejä, joita voisi vielä käyttää sodan eskaloimiseen?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26492
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
^
Lisää lihaa lihahyökkäyksiin tietty auttaisi hieman. Viime aikoina tappiot kuitenkin tuntuvat kiihtyneet. Ukraina pystyy yhä tehokkaammin teurastamaan täysin koordinoimattomat epätoivoiset hyökkäykset.
Lisää lihaa lihahyökkäyksiin tietty auttaisi hieman. Viime aikoina tappiot kuitenkin tuntuvat kiihtyneet. Ukraina pystyy yhä tehokkaammin teurastamaan täysin koordinoimattomat epätoivoiset hyökkäykset.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Joo. Ja kuten sanoin, liikekannallepano olisi hyvin riskialtis temppu Putinille itselleen.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Putin ei pärjää sodassa.
Hän ei myöskään kykene enää hallitsemaan. Hän on luonut autoritaarisen kleptokratian joka hyödyttää vain kapeaa eliittiä.
Hän ei myöskään kykene enää hallitsemaan. Hän on luonut autoritaarisen kleptokratian joka hyödyttää vain kapeaa eliittiä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Näin käy kun ei noudateta EU-sääntöjä pullonkorkkien suhteen
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11032
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Nyt oli hieno poksahdus.James Potkukelkka kirjoitti: 18.06.2026 11:44 Näin käy kun ei noudateta EU-sääntöjä pullonkorkkien suhteen
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Homeboy65 kirjoitti: 15.06.2026 12:0970-luvun alussa Taistolle huomautettiin että Marx oli väärässä ennustaessaan että työväenluokka kurjistuu jatkuvasti. Taisto puhui sitten "suhteellisesta kurjistumisesta." Joku (taisi olla Arvo "Poika" Tuominen) teki sitten Tasin täysin naurunalaiseksi todetessaan että Marx tarkoitti kyllä nimenomaan absoluuttista kurjistumista.Homeboy65 kirjoitti: 12.06.2026 13:18Luin teini-ikäisenä tuon HGH:n kirjan ja myös Taisto Sinisalon kirjan Niin muuttuu maailma (1978) . Sama todellisuus, kaksi aivan erilaista tulkintaa. TS suhtautui Neuvostoliittoon kuten uskovaiset taivaaseen. Ei ole yhtään liioiteltua väittää että vahva poliittinen vakaumus on lähellä uskontoa.Homeboy65 kirjoitti: 03.06.2026 9:26
- ei itsesensuuria
- tiedustelutiedot
- länsisaksalainen poliitikko Hans Graf Huyn kertoi asiasta (Hyökkäys Moskovan pyrkimys maailmanherruuteen) kirjassaan
Sitä paitsi on kyllä luonnollista että dippainssi tienaa paremmin kuin sähköasentaja.
www.skp.fi
SKP:n kannatus on nykyään 0,1 %. Todella vahvaa uskoa tarvitaan. Monet Marxin ennustuksista menivät pieleen. (en tarkoita Grouchoa)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11032
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
^ Niin tyylikäs keskustelu, jossa mennään jo Homien neljännessä potenssissa, etten halua pilata lainaamalla, mutta...
...meni alunperin hieman ohi. Mainittakoon nyt että olen tuosta kokolailla samaa mieltä.Homeboy65 kirjoitti: 25.06.2026 11:12 Ei ole yhtään liioiteltua väittää että vahva poliittinen vakaumus on lähellä uskontoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
On syytäkin olla.Vagabondo kirjoitti: 25.06.2026 11:20
...meni alunperin hieman ohi. Mainittakoon nyt että olen tuosta kokolailla samaa mieltä.
homeboy viesti 12
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
urpiainen
- Kitisijä
- Viestit: 19821
- Liittynyt: 27.10.2005 17:37
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Kieltämättä. Homie käy jotain obskuuria dialogia itsensä kanssa 70-luvun alun vähemmistökommunistien kiistoista yli puoli vuosisataa vanhojen alkuperäislähteiden, joiden lukemisestakin ilmeisesti kymmeniä vuosia, varassa. Virkistävän poikkeavaa.Vagabondo kirjoitti: 25.06.2026 11:20 ^ Niin tyylikäs keskustelu, jossa mennään jo Homien neljännessä potenssissa
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
- Viestit: 15750
- Liittynyt: 22.09.2008 13:03
Re: Ukrainan ja Venäjän sota
Tuo taisi olla homien kukkeinta aikaa. Sopii muistella. Ajatus tuntui kirkkaalta, eikä kalja ollut näivettänyt elämää.urpiainen kirjoitti: 25.06.2026 11:32Kieltämättä. Homie käy jotain obskuuria dialogia itsensä kanssa 70-luvun alun vähemmistökommunistien kiistoista yli puoli vuosisataa vanhojen alkuperäislähteiden, joiden lukemisestakin ilmeisesti kymmeniä vuosia, varassa. Virkistävän poikkeavaa.Vagabondo kirjoitti: 25.06.2026 11:20 ^ Niin tyylikäs keskustelu, jossa mennään jo Homien neljännessä potenssissa
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.