Luin kirjan

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Luin kirjan

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kait noi on päiväunelmia naisille. JOs itsee raataa konttorirottana, voi unelmoida komeasta miljonäärimiehestä ja siitä, että saisi vain leipoa pullaa kotona.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jotenkin jännää, ettei tuota saa sanoa ääneen. Minulla on useampi kovan tason uranainen tuttavissa ja sukulaisissa. Jokainen mäistä.on joskus sanonut suoraan, että kotiäidin rooli olis ihan jees. Miehen pitäs vaan kyetä.kustantamaan arki ja ne nykyset 3 kisaheppaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Mun vaimo on myös sanonut mulle, että kaikki naiset oikeasti haluaisivat olla rikkaan miehen kotirouvia :D
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 09.08.2026 14:46 Aion lukea kirjan

:hep:

https://yle.fi/a/74-20237805

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000012109418.html

Tästä on ollut kova hypetys.
Ehdotin vaimolle, että luetaan samaan aikaan. Ehkä innostuu. Minä aion lukea.

Oon nyt 100 sivua lukenut. On kiinnostava. Mielenkiintoista nähdä, miten kirjailija aikanaan aikasiirtymän selittää, vai selittääkö. Ei saa spoilata!1111
sivustahuutaja
Kitisijä

Kuuntelin Murhabotin 6 osan: Fugitive Telemetry
https://www.goodreads.com/book/show/532 ... -telemetry

Näiden murhabottien lukeminen vaatii kovaa keskittymistä kerronnan tiiviyden takia ja ajattelin, että ehkä kuunteleminen toimisi. Ei toiminut lainkaan. Ei näitä pysty kuuntelemaan, jos tekee yhtään mitään samalla. Parasta vaan ottaa kirja käteen ja keskittyä.
James Potkukelkka
Kitisijä

Aiemmin mainitsemani Expeditionary Force (ExForce) toimii myös kuunneltuna. Tosin nuo alienrodut Ruhar, Kristang, Jeraptha, Thuranin, Rindhalu, Maxolhx ja Elders olivat hankalia. Toisaalta juonen kannalta ei niin oleellista, mistä niistä milloinkin puhutaan.
sivustahuutaja
Kitisijä

Kuuntelin Three Body Problemia 5 minuuttia ja lopetin. Zing zung, zing wun, zing won, wong zing, wun zing, win zong wing....
James Potkukelkka
Kitisijä

:D
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Olisin arvostanut kovasti Reppulia.