^
Eikös se ole demoratian ja äänestäjien kunnioitusta, että kerrotaan se oma linja? Erikoista liberaalia demokratiaa, jos vaaleihin lähdetään kusettamaan ja sumuttamaan.
Eduskuntavaalit 2027
-
Homeboy65
- Kitisijä
Re: Eduskuntavaalit 2027
Minusta on outoa sellainen kitinä (sori en muista kuka on kitissyt) että kun rikkaat lahjoittavat rahaa hyväntekeväisyyteen niin he valitsevat itse kohteet.Homeboy65 kirjoitti: 02.09.2026 9:50 Suomi tasaa tuloeroja verotuksella OECD-maista e n i t e n. Puhe "räjähtäneistä" tuloeroista luo turhaa katkeruutta ja vahingollista eripuraa.
Jos joku antaa omasta pussistaan rahaa hyväntekeväisyyteen niin totta kai hän valitsee kohteet ihan itse.
Idiootinkin pitäisi tajuta tämä pointti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
urpiainen
- Kitisijä
En tiedä yhtään tahoa, joka olisi tuosta eri mieltä. Mutta hyvin taas päästelet päihin tuulimyllyjä! Sen sijaan toki sellaista on ollut ilmassa, että jos demokraattisessa kontrollissa oleva, asiantuntijoiden tutkimustietoon perustuva, sanokaamme vaikka sosiaalipolitiikan kohdennus, *korvattaisiinkin* rikkaiden itse kohdentamalla hyväntekeväisyydellä, niin tulos ei ehkä olisi kovin optimaalinen yhteiskunnan hyödyn kannalta.Homeboy65 kirjoitti: 03.09.2026 11:46 Minusta on outoa sellainen kitinä (sori en muista kuka on kitissyt) että kun rikkaat lahjoittavat rahaa hyväntekeväisyyteen niin he valitsevat itse kohteet.
Jos joku antaa omasta pussistaan rahaa hyväntekeväisyyteen niin totta kai hän valitsee kohteet ihan itse.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
urpiainen
- Kitisijä
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012254149.html
Esitetyt rakenteelliset toimet ovat tietysti säilyttäviä tukia, ei esimerkiksi luovaa tuhoa sujuvoittavia uudistuksia. Onko niin, että yksikään puolue ei ole rohjennut esittää, että ennennäkemättömässä sopeutuspakossa koskettaisiin maa- ja metsätalouden tukiin? Jopa eläkeläisten kukkarolle on helpompi mennä kuin kajota tähän suomalaisuuden ytimeen.
Esitetyt rakenteelliset toimet ovat tietysti säilyttäviä tukia, ei esimerkiksi luovaa tuhoa sujuvoittavia uudistuksia. Onko niin, että yksikään puolue ei ole rohjennut esittää, että ennennäkemättömässä sopeutuspakossa koskettaisiin maa- ja metsätalouden tukiin? Jopa eläkeläisten kukkarolle on helpompi mennä kuin kajota tähän suomalaisuuden ytimeen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Homeboy65
- Kitisijä
En väitä vastaan.urpiainen kirjoitti: 05.09.2026 11:30En tiedä yhtään tahoa, joka olisi tuosta eri mieltä. Mutta hyvin taas päästelet päihin tuulimyllyjä! Sen sijaan toki sellaista on ollut ilmassa, että jos demokraattisessa kontrollissa oleva, asiantuntijoiden tutkimustietoon perustuva, sanokaamme vaikka sosiaalipolitiikan kohdennus, *korvattaisiinkin* rikkaiden itse kohdentamalla hyväntekeväisyydellä, niin tulos ei ehkä olisi kovin optimaalinen yhteiskunnan hyödyn kannalta.Homeboy65 kirjoitti: 03.09.2026 11:46 Minusta on outoa sellainen kitinä (sori en muista kuka on kitissyt) että kun rikkaat lahjoittavat rahaa hyväntekeväisyyteen niin he valitsevat itse kohteet.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Bhven
- Kitisijä
Miksi vihaat ja halveksut kotimaista ruokaa?urpiainen kirjoitti: 05.09.2026 11:33 https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012254149.html
This comment was foretold in the ancient scrolls.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Kotimaista ruokaa kunnioittavat ja arvostavat ostavat kotimaista ruokaa ilman tukiakin.
Kotimaista ruokaa kunnioittavat ja arvostavat ostavat kotimaista ruokaa ilman tukiakin.
-
Bhven
- Kitisijä
^ Totta. Vain "hyvää ja halpaa" -pultsarit vaihtaisivat tuontiruokaan. Muut ostaisivat kotimaista siihen asti, että firmat ovat konkurssissa.
This comment was foretold in the ancient scrolls.