Tuohon kuskus juttuun ei mahdu gambinapullot taskuihin -> ihan turha eräilyyn.
Käytättekö sateenvarjoa?
-
Bluntly
- Kitisijä
Re: Käytättekö sateenvarjoa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
urpiainen
- Kitisijä
Ei se ehkä olekaan untuvaa se liivi.urpiainen kirjoitti: 18.11.2025 10:57 Norjalaisissa ja ruotsalaisissa kauppakorkekaouluissa varmaan 90 % miehistä pukeutuu sellaiseen Patagonian untuvaliiviin, minä en.
No, joka tapauksessa kuulemma nyt pitää pukeutua Marin-nahkatakkiin. Mä luulen, että mulla oli vähän sellainen 90-luvun puolivälissä. Vieläköhän se löytyisi jostain?
HS Visio | Toppaliivi on teknoveljien ja finanssiveljien yhteinen univormu
https://www.hs.fi/visio/art-2000011622145.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
^Ko artikkelissa spesifisesti mainitaan kevyttoppaliivi!
Välillä Ainoassa tuollaisessa surffailen ja huomaan kyllä naisten vilkuilevat katseet!
Välillä Ainoassa tuollaisessa surffailen ja huomaan kyllä naisten vilkuilevat katseet!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
urpiainen
- Kitisijä
Onhan se varmasti Patagonia! Sähköautomiehellä täytyy olla myös tiedostava liivi.James Potkukelkka kirjoitti: 19.11.2025 11:29 ^Ko artikkelissa spesifisesti mainitaan kevyttoppaliivi!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Laitoin oman ruotsalaiselta saamani untuvaliivin kiertoon, :/ sinne meni mahdollisuus näyttää.miljonääriltä. En vaan kaipaa niin isoa eristyseroa käsien ja kropan välille. Geenien vuoksi ikuisesti juntti.
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
Jos sateenvarjo on analogia kondomille, niin sitäkään en käytä.
Jos ei, kuljettaja yleensä käyttää, mutta pääsääntöisesti siirtymät autolle ja asiakkaalle sisätilojen kautta (esimerkiksi autotallit, premium-parkki kentällä etc)
Jos ei, kuljettaja yleensä käyttää, mutta pääsääntöisesti siirtymät autolle ja asiakkaalle sisätilojen kautta (esimerkiksi autotallit, premium-parkki kentällä etc)
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Kevyttoppaliivin lämmityafunktio on kyllä epäselvä. Mutta se luo turvallisemman tunteen. Jos lähden tähän vuodenaikaan Ainoaan pelkässä paidassa, tunnen olon alastomaksi.sivustahuutaja kirjoitti: 19.11.2025 18:46 Laitoin oman ruotsalaiselta saamani untuvaliivin kiertoon, :/ sinne meni mahdollisuus näyttää.miljonääriltä. En vaan kaipaa niin isoa eristyseroa käsien ja kropan välille. Geenien vuoksi ikuisesti juntti.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Paita ilmeisesti tarkoittaa kauluspaitaa? Muutenhan vaikka huppari toimisi.
Jostain syystä untuvaliivi kauluspaidan kanssa näyttää hyvältä, ja koska kyseessä ei ole takki, niin ei näytä juntilta istua kahvilassa liivi päällä.
Paita ilmeisesti tarkoittaa kauluspaitaa? Muutenhan vaikka huppari toimisi.
Jostain syystä untuvaliivi kauluspaidan kanssa näyttää hyvältä, ja koska kyseessä ei ole takki, niin ei näytä juntilta istua kahvilassa liivi päällä.