White trash -sekoilut

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kimmo kuvailee tuossa kuitenkin ihan tavallista kiimaansa jonain yliluonnollisen supersankari voimana. Sonni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.09.2025 12:52 Kimmo kuvailee tuossa kuitenkin ihan tavallista kiimaansa jonain yliluonnollisen supersankari voimana. Sonni.
Se on astraalikeho!111

Tuo Kiljunen on kyllä melkoinen seppä.
Old Man Yells at Cloud
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan normaalia demaritouhua, että leijutaan muissa ulottuvuuksissa ja haihatellaan kaikenlaista. Tiivistyy eduskunnassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Bluntly kirjoitti: 08.09.2025 13:00 Ihan normaalia demaritouhua, että leijutaan muissa ulottuvuuksissa ja haihatellaan kaikenlaista. Tiivistyy eduskunnassa.
Ole sinä hiljaa siellä tai saat astraalikyrvän kakkoseen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Purra haluaa näköjään myös mukaan tällaiseen kirjalliseen exhibitonismiin, mutta ei tällä oikein päästä edes mitalisijoille. Jää jonnekin Urpilaisen verkkosukkahousujen tasolle.

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011345068.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Joo, Katri Helenaa kuunteleva Tommi ei nyt pärjää vaaralliselle vapaustaistelijalle.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiljusen jeditempuille ei ole tavallisella kuolevaisella vastusta. Mutta yksi kysymys huutaa vastausta: ovatko Kimmo ja Riikka olleet sillai?!?
Old Man Yells at Cloud
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2025 15:13 Kiljusen jeditempuille ei ole tavallisella kuolevaisella vastusta. Mutta yksi kysymys huutaa vastausta: ovatko Kimmo ja Riikka olleet sillai?!?
Sen verran tiuhaan Riikka vilauttelee saksiaan, että vahva ehkä.