Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:Hmmm, kyllä mäkin priorisoin kasvot kropan edelle. Mut tässä ei välttämättä aina päde ns yleiset komeuskriteerit, pitää olla vaan jotain joka sattuu mua miellyttämään. Kokemus on osoittanut, että kauhean kääpiö ei silti saisi olla, lihaksen tai pläskin määrästä taas ei ole mitään kovin tiukkoja kriteerejä.
Skrollaa toi kuva siten, että näät tarjonnan navan alta. Mitä näät?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Diddley Bow kirjoitti:No onhan toi lantion seutu aivan hirveetä katottavaa. Söis jotakin.
No onks tää kuva samasta neidistä (rouvasta?) parempi BMI:n osalta?

Kuva
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Öö, puhutko tosta luuviuluakasta? Enmä sitä kommentoinut kun aiempaa Suvisen ja ND:n keksustelua pääprinsiipeistä panemisasioissa!

.
Kyllä naama on tärkein pantavuuskriteeri tietenkin. Mutta luonteesta se ei kerro mitään, kuten yritin selittää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Mutta ei tietenkään kasvojen luusto tms rakenne pl ilmeet kerro luonteesta suoranaisesti mitään.
Näin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässä ole varaa valkkailla mitään naamoja tai kroppia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21509
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kottarainen kirjoitti:Hmmm, kyllä mäkin priorisoin kasvot kropan edelle.
Naisista paljon suurempi osa on naamasta nättejä kuin kropan osalta kunnossa. Näin ainakin kun 30v on jäänyt taakse.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Hmmm, kyllä mäkin priorisoin kasvot kropan edelle.
Naisista paljon suurempi osa on naamasta nättejä kuin kropan osalta kunnossa. Näin ainakin kun 30v on jäänyt taakse.
Olen eri mieltä.
Nuorikin nainen voi olla naamastaan ruma mutta vartaloltaan upea. Sääli, koska kauneutensa näkyisi vasta nakuna. Naisen vanhetessa asia riippuu (siis kaikilla ei "riipu") vartalotyypistä. Pikkupystytisuiset ja timmipeppuiset luonnonlaihat naiset saattavat säilyä vartaloltaan pantavan näkoisinä vanhallekin iälle, vaikka naamansa iän mukana alkaisi muistuttaa ryppyistä rusinaa.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Miksi miehet haaskaavat elämänsä ja käyvät sotiakin moisen turhan rukkasen takia? Eihän siellä ole sisällä kuin tyhjää!
On siellä monesti ihan hyvät puristukset tyhjyyden sijaan. Erottuu varsinkin kun pökkää menee ilman kumimaskeja. Koita joskus.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuntuis tosi oudolta, että joku arvottais naaman edelle jonkun muun seksuaalisen kiinnostuksen määrittäjänä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuntuis tosi oudolta, että joku arvottais naaman edelle jonkun muun seksuaalisen kiinnostuksen määrittäjänä.
Kuten vaikkapa luonteen tai olemuksen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miksi miehet haaskaavat elämänsä ja käyvät sotiakin moisen turhan rukkasen takia? Eihän siellä ole sisällä kuin tyhjää!
On siellä monesti ihan hyvät puristukset tyhjyyden sijaan. Erottuu varsinkin kun pökkää menee ilman kumimaskeja. Koita joskus.
Ei huorat anna ilman kumia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ That was kinda the funny part.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oh really?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuntuis tosi oudolta, että joku arvottais naaman edelle jonkun muun seksuaalisen kiinnostuksen määrittäjänä.
Kuten vaikkapa luonteen

W00t??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Nuorikin nainen voi olla naamastaan ruma mutta vartaloltaan upea. Sääli, koska kauneutensa näkyisi vasta nakuna. Naisen vanhetessa asia riippuu (siis kaikilla ei "riipu") vartalotyypistä. Pikkupystytisuiset ja timmipeppuiset luonnonlaihat naiset saattavat säilyä vartaloltaan pantavan näkoisinä vanhallekin iälle, vaikka naamansa iän mukana alkaisi muistuttaa ryppyistä rusinaa.
Suomennos:. "Kuulkaas jätkät, mä pidän mutsiani edelleen pantavana."
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Kuten vaikkapa luonteen tai olemuksen?
Postaatko sä jotain äiti teresan kuvia tähän ketjuun?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^selkeästi miellyttävä luonne!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuntuis tosi oudolta, että joku arvottais naaman edelle jonkun muun seksuaalisen kiinnostuksen määrittäjänä.
Kuten vaikkapa luonteen tai olemuksen?
tässä puhuttiin ulkoisista jutuista
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Omaa miestä :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^boooooooring! :krooh:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Kuten vaikkapa luonteen tai olemuksen?
Postaatko sä jotain äiti teresan kuvia tähän ketjuun?
En vaan esitän pointtia että jotkut ihmiset kantaa itsensä sellaisella tavalla ja luovat sellaisen olemuksen, että ovat varsin pantavia, vaikka naama ei olisi mallikansiosta. Ja tämä pantavuus välittyy livenä mutta harvoin kuvista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä oon kyllä sitä mieltä, että tietyt luonteenpiirteet saattaa jopa näkyä naamasta tietyistä hormonitasoista johtuen. Kun esmes meillä töissä kaikki tietynlaiset naiset(myös sijaiset ja harjottelijat!) on tosi nättejä ja kivoja, ja ne harvat vähemmän kivat ja työhön vähemmän sopivat on sit ihan eri tyylisiä eivätkä nättejä. Et musta tässä on taustalla joku juttu. Plus että kovin neanderthalin näköiset miehet harvemmin on ehkä kauheen välkkyjä. John C. Reilly saattaa olla säännön vahvistava poikkeus.

Muuten täällä on niin paska meisinki nykyisin vallalla että huh huh. Toisen kehottaminen itsemurhaan lakkas olemasta hauskaa jo kauan sitten. Outoa, että on päässy jo unohtuun joillakin. No, idioottimaisuus on ehtymätön luonnonvara, erityisesti täällä.
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kuva

Nam
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tulin vaan tänne raportoimaan että on taas se aika elämässä että panisin. Mutta panisin aina niitä samoja tyyppejä niin en kehtaa uudelleen niiden kuvia postata. Palaan asiaan kun mulla on uutta annettavaa tällä saralla!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Näin tänään kaupassa jotain aivan järkyttävän pantavaa. Harmi että siitä pyrstöstä ei ole kuvia.
Who says you need to buy a guitar?