Kesä
-
Homeboy65
- Kitisijä
- Viestit: 16182
- Liittynyt: 15.08.2005 13:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Kesä
www.timosoini.fi
Soini kirjoittaa taas abortista. Väestöräjähdys on aikamme suurin ongelma ja sitten käydään romanttista keskustelua onko sikiö ihminen vai ei.
Soini kirjoittaa taas abortista. Väestöräjähdys on aikamme suurin ongelma ja sitten käydään romanttista keskustelua onko sikiö ihminen vai ei.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Lolita
- Kitisijä
- Viestit: 8744
- Liittynyt: 14.08.2005 18:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kesä
Olen kiihkeä aborttioikeuden puolustaja, joten haluan mainostaa: https://www.womenonweb.org
Yksi tärkeimpiä naisen oikeuksia on oikeus omaan kehoon.
Yksi tärkeimpiä naisen oikeuksia on oikeus omaan kehoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11028
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Kesä
Onko? Paikallisesti tarkasteltuna ehkä, mutta globaalisti tarkasteltuna pitäisin väestöräjähdystä merkittävästi isompana ongelmana.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 11028
- Liittynyt: 23.09.2010 9:38
Re: Kesä
Ei kiinnosta Soinin kanta asiaan, koska kuitenkin jotain vanhoillista uskonnollissävytteistä kakkaa. Lolitan kannalle sen sijaan 100% tuki.Lolita kirjoitti: 25.06.2026 12:56 Olen kiihkeä aborttioikeuden puolustaja, joten haluan mainostaa: https://www.womenonweb.org
Yksi tärkeimpiä naisen oikeuksia on oikeus omaan kehoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26484
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Kesä
Globaalisti kaikki hyvä tulee vauvakatomaista. Jos nämä maat joutuvat ongelmiin, niin aika vähän on uutta tekniikkaa ja innovaatioita luvassa niille väestöräjähdysmaille.Vagabondo kirjoitti: 25.06.2026 13:09Onko? Paikallisesti tarkasteltuna ehkä, mutta globaalisti tarkasteltuna pitäisin väestöräjähdystä merkittävästi isompana ongelmana.
-
Bluntly
- Kitisijä
- Viestit: 25138
- Liittynyt: 15.08.2005 8:41
Re: Kesä
YhteenvetoVagabondo kirjoitti: 25.06.2026 13:09 Onko? Paikallisesti tarkasteltuna ehkä, mutta globaalisti tarkasteltuna pitäisin väestöräjähdystä merkittävästi isompana ongelmana.
Maailman väkiluku kasvaa yhä, mutta väestöräjähdys on käytännössä ohi. Nyt suurin muutos on kasvun hidastuminen ja pitkällä aikavälillä jopa väheneminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.