Kesä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James ilmeisesti kesälaitumella. :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 16182
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

www.timosoini.fi
Soini kirjoittaa taas abortista. Väestöräjähdys on aikamme suurin ongelma ja sitten käydään romanttista keskustelua onko sikiö ihminen vai ei.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26484
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Vauvapula on kyllä suurempi ongelma kuin väestöräjähdys.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8744
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen kiihkeä aborttioikeuden puolustaja, joten haluan mainostaa: https://www.womenonweb.org

Yksi tärkeimpiä naisen oikeuksia on oikeus omaan kehoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11028
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.06.2026 12:47 Vauvapula on kyllä suurempi ongelma kuin väestöräjähdys.
Onko? Paikallisesti tarkasteltuna ehkä, mutta globaalisti tarkasteltuna pitäisin väestöräjähdystä merkittävästi isompana ongelmana.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11028
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lolita kirjoitti: 25.06.2026 12:56 Olen kiihkeä aborttioikeuden puolustaja, joten haluan mainostaa: https://www.womenonweb.org

Yksi tärkeimpiä naisen oikeuksia on oikeus omaan kehoon.
Ei kiinnosta Soinin kanta asiaan, koska kuitenkin jotain vanhoillista uskonnollissävytteistä kakkaa. Lolitan kannalle sen sijaan 100% tuki.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26484
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 25.06.2026 13:09
sivustahuutaja kirjoitti: 25.06.2026 12:47 Vauvapula on kyllä suurempi ongelma kuin väestöräjähdys.
Onko? Paikallisesti tarkasteltuna ehkä, mutta globaalisti tarkasteltuna pitäisin väestöräjähdystä merkittävästi isompana ongelmana.
Globaalisti kaikki hyvä tulee vauvakatomaista. Jos nämä maat joutuvat ongelmiin, niin aika vähän on uutta tekniikkaa ja innovaatioita luvassa niille väestöräjähdysmaille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 25138
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti: 25.06.2026 13:09 Onko? Paikallisesti tarkasteltuna ehkä, mutta globaalisti tarkasteltuna pitäisin väestöräjähdystä merkittävästi isompana ongelmana.
Yhteenveto

Maailman väkiluku kasvaa yhä, mutta väestöräjähdys on käytännössä ohi. Nyt suurin muutos on kasvun hidastuminen ja pitkällä aikavälillä jopa väheneminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.