Exän sisko1108 kirjoitti:Kukas toi on?Teraslilja_m kirjoitti:Mmmm..
Ketä sitten panisisit?
-
Teraslilja_m
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
1108
Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?Mylwin kirjoitti:Vähän samaa kuin fergiessä. Naama on paikoitellen kiva ja paikoitellen nasu.Pyry-Matias kirjoitti:Juu, ei toimi. Ihan liian äijä.Frederik Krueger kirjoitti:Pink on valitettavasti kyllä Brigitte Nielsenin tavoin draq queenin näköinen mies.
Ehkä vähän liian butch kuitenkin loppujen lopuksi, vaikka treenatussa kropassa ei sinänsä ole mitään vikaa.

No ei kaikkien tarvi tykätä!
-
Tix
Eva on hyperhåt. Vaikka en edes pidä rastoista. Enkä lihaksista naisella. Mutta se on silti.1108 kirjoitti:Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?
-
1108
No ei tulis yritettyä mätkästä, ei kai se luvun ottaminen niin hauskaa ole.exPertti kirjoitti:45-kiloinen naisnyrkkeilysäkki. Siitä vaan mätkimään.
-
Mylwin
- Kitisijä
Eva on kyl ihan eri asia. Nätti kasvoiltaan eikä keskikroppa ole miehekkään paksu.1108 kirjoitti: Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
BettyB.
Ja Eva liittyi tähän miten...?exPertti kirjoitti:45-kiloinen naisnyrkkeilysäkki. Siitä vaan mätkimään.
Viimeksi muokannut BettyB., 28.04.2008 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Pyry-Matias
Ei ole. Hirveet käsivillatTix kirjoitti:Eva on hyperhåt. Vaikka en edes pidä rastoista. Enkä lihaksista naisella. Mutta se on silti.1108 kirjoitti:Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 28.04.2008 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
BettyB.
Ymmärtäisin jos tossa sivulla olis vaikka sen kuva. Mut joo, mä vaikka mietin tätä hetken.exPertti kirjoitti:Mieti asiaa hetki.
-
NuoriDaavid
Bettyn kommentti kait liittyy ajatukseen, että kuvakaappauksen mainoksen nainen ei olisi Eva. En osaa sanoa, onko (tai osaisin kyllä, mutta en tiedä).exPertti kirjoitti:Mieti asiaa hetki.BettyB. kirjoitti:Ja Eva liittyi tähän miten...?exPertti kirjoitti:45-kiloinen naisnyrkkeilysäkki. Siitä vaan mätkimään.
-
saira
- Kitisijä
Jostain syystä mun on helpompi osoittaa naisista tyyli, jota jollain tavalla ehkä voisin suosia, johtuen ehkä siitä, että "eroottinen nainen" on nykyään muovinukke. Eli itse pidän tyylistä k.d lang nuorempana. Miehistä on ulkonäöllisesti vaikeampaa sanoa mitään, mutta ehkä heistäkin katson enemmän persoonallisen näköisiä kuin viimeisen päälle muodikkaita miehiä. Lisään kuvan jos sopivan löydän.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
Pyry-Matias
Tuoreimmissa kuvissa joku käskenyt ne ajaa, mut mulla on syöpynyt alkuhypetyksen aikaiset kuvat, joissa nuo tummat ja tuuheat kyynervarren villat kummittelevat. Sori, oon ehkä tässä herkkis, mut hämää.Tix kirjoitti:Wtf?Pyry-Matias kirjoitti:Hirveet käsivillat
-
masa
exPertti kirjoitti: Kyllä minun mielestäni siinä on juuri ko. nainen. Onko muillakin eriäviä mielipiteitä?
On
https://ssl.everlast.fi/kuvatc/nobord_s2007_katja_1.jpg
-
Tix
Olet herkkis. Minä kun luulin olevani se nirso tapaus.Pyry-Matias kirjoitti:Tuoreimmissa kuvissa joku käskenyt ne ajaa, mut mulla on syöpynyt alkuhypetyksen aikaiset kuvat, joissa nuo tummat ja tuuheat kyynervarren villat kummittelevat. Sori, oon ehkä tässä herkkis, mut hämää.
-
Rouva Pupu
Tix kirjoitti:Olet herkkis. Minä kun luulin olevani se nirso tapaus.Pyry-Matias kirjoitti:Tuoreimmissa kuvissa joku käskenyt ne ajaa, mut mulla on syöpynyt alkuhypetyksen aikaiset kuvat, joissa nuo tummat ja tuuheat kyynervarren villat kummittelevat. Sori, oon ehkä tässä herkkis, mut hämää.
-
NuoriDaavid
Vitusta tuli mieleen, että näkyykö tuossa kamelinvarvas?BettyB. kirjoitti:No ei vitussa ole Eva, kävin oikeen sivuilla möllöttämässä.
-
Frederik Krueger
- Kitisijä
Jepu, ja kaikenlisäksi on vain plussaa jos nainen pystyisi mätkäisemään sinua (tai siis minua) turpaan halutessaan. Ewa nyt vaan on jostain syystä enemmän naisen näköinen kuin kaksi aikaisempaa esimerkkiä, johtuu ehkä murtuneesta nenästä tms. Tai itseasiassa taitaa johtua siitä että se osaa hymyillä kauniisti, toisin kuin mainitut draq queenit ainakaan esitetyissä valokuvissa.Mylwin kirjoitti:Eva on kyl ihan eri asia. Nätti kasvoiltaan eikä keskikroppa ole miehekkään paksu.1108 kirjoitti: Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
Herra Manala

Näkeekö joku ton camel-toen lisäksi muka jotain muutakin?
-
Frederik Krueger
- Kitisijä
Oliko TUO mies vai nainen? Naiset väittävät ihan oudon näköisiä naisia seksikkäiksi. Taitaa olla ns. oma "lehmä" proverbiaalisessa ojassa?saira kirjoitti:Jostain syystä mun on helpompi osoittaa naisista tyyli, jota jollain tavalla ehkä voisin suosia, johtuen ehkä siitä, että "eroottinen nainen" on nykyään muovinukke. Eli itse pidän tyylistä k.d lang nuorempana.
No vastaan sitten samalla mitalla. Saanko esitellä: maailman seksikkäin mies, jo ties kuinka monetta vuotta peräkkäin. Antaisin heti jos olisin Dave.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 28.04.2008 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
masa
Frederik Krueger kirjoitti:Saanko esitellä
-
Frederik Krueger
- Kitisijä
Kyllä mä ainakin olisin voinut tuotakin mattinykäistä jos olisi väittänyt olevansa Ewa. Täydestä olisi mennyt.exPertti kirjoitti:They all look alike... Pahoittelen off topiccia.