Noi on kovia lukemia, arvostan. Mä aloitin puolisen vuotta sitten yhdestä, nyt menee hyvänä päivänä 11. Tarkkoja muistikuvia ei ole, mutta muistelen että lukiossa meni 8-10 leukaa. Pitäisikin ottaa kuuri dippiä ja leukoja lisäpainoilla.Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.04.2025 8:08 Vedin yläasteella 33 puhdasta. Nykyään 30kg painavampana ei mene kuin 23 puhdasta. Muutama vuosi sitten otin 56kg:n lisäpainolla ykkösen.
Sairastelun takia tuli kevennetty viikko joka hieman harmitti. On aika juovuttavaa, kun joka treenissä sai vähän lisätä vastusta, mutta onhan se selvää ettei se lineaarisesti koko ajan parane. Olen ottanut leikillisen tavoitteen "huiputtaa" mahdollisimman monta konetta salilla eli täydellä painopakalla täysi sarja. Nyt näitä on puolenkymmentä kerätty.
Merkittävin ero aikaisempiin kuntokuureihin on ollut se, että maltan pitää kunnon palautusajat, yleensä 2 minuuttia ja painan sarjat oikeasti totaalifailureen saakka. Eli sarjoja ja toistoja vähemmän mutta isommalla kuormalla ja kovemmalla intensiteetillä. Ekan kerran olen tajunnut miten ensiarvoisen tärkeää kunnon lämmittely on. Ei mitään kuntopyörää vaan jumppakuminauha on ihan paras.
Summa summarum: vaikken ole mikään oikeasti vaffa tai poseerauskuntoinen, olen helvetin ylpeä itsestäni. Kovalla työllä ja periksiantamattomuudella minä olen tämän suoritustason rakentanut, varsin vaatimattomista lähtökohdista ja ilman mitään "geneettistä lahjakkuutta."