Mitä opin äskettäin
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mitä opin äskettäin
Parin vuoden jälkeen mulle on viimeinkin selvinnyt, mitä "ES-Jonnet pärisee" tarkoittaa.
Oon tiennyt, että ES-Jonne juo energiajuomaa, mutta en ole tiennyt, mistä ES tulee. Se tulee EuroShopperista. Pärinä puolestaan tarkoittaa em. juoman yliannostusta.
Asia selvisi, kun kysyin omalta ES-Jonneltani.
Oon tiennyt, että ES-Jonne juo energiajuomaa, mutta en ole tiennyt, mistä ES tulee. Se tulee EuroShopperista. Pärinä puolestaan tarkoittaa em. juoman yliannostusta.
Asia selvisi, kun kysyin omalta ES-Jonneltani.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Re: Mitä opin äskettäin
Mä tykkäsin enemmän siitä sun kirjekuorioivalluksesta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Sen mä keksin muistaakseni itse. Sitä varten on Masan aloittama ketjuexsu kirjoitti:Mä tykkäsin enemmän siitä sun kirjekuorioivalluksesta.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=7882
Missähän Masa muuten on??
Edit: eiku en keksinytkään. Hyvä, että tuli tarkistettua!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
En ole tiennyt, mitä ES tarkoittaa sanassa ES-Jonne. Onx tää ollut kaikille muille itsestään selvää?
-
- Kitinä VIP-jäsen
Jos ryhtyy googlettaan, niin se on huijausta!exPertti kirjoitti:
EDIT: googlen kuvahaun ensimmäinen "ES jonne" kuva on kaveri juomassa euroshopperin energiajuomaa ilmeellä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
exPertti kirjoitti:Mielenkiinnosta, mitä arvelit ES tarkoittavan ennen tätä järisyttävää paljastusta? Extra Special?NuoriDaavid kirjoitti:Jos ryhtyy googlettaan, niin se on huijausta!exPertti kirjoitti:
EDIT: googlen kuvahaun ensimmäinen "ES jonne" kuva on kaveri juomassa euroshopperin energiajuomaa ilmeellä.
Ajattelin sen olevan joku energiajuoma merkki.
-
- Kitisijä
Eli olit koko ajan ihan oikeassa ja ajan hermolla. Jos joku sanoisi mulle Esjonne, mä ajattelisin vaan että no onpa isä nimen pojalleen antanut.NuoriDaavid kirjoitti:Ajattelin sen olevan joku energiajuoma merkki.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Ei ole, mä ainakin oon ihan pihalla. Tai siis en ole enää.NuoriDaavid kirjoitti:En ole tiennyt, mitä ES tarkoittaa sanassa ES-Jonne. Onx tää ollut kaikille muille itsestään selvää?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
Mä hokasin, että oon tohon edelliseen ketjuun kirjoittanut 14.2.2012 etten oo hokannut mitään. Enkä oikeastaan vieläkään ole. Paitsi ton.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
ES-Jonneille on kirjoitettu oma biisikin:
http://www.youtube.com/watch?v=aO5iVY1qXz4
Casey Ryback ja katkotut kädet <3
http://www.youtube.com/watch?v=aO5iVY1qXz4
Casey Ryback ja katkotut kädet <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
Ei mulla ole kotiintuloaikoja enää.exPertti kirjoitti:^ 3:01 ?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
-
- Kitisijä
Täytyy vissiin erota kirkosta ennen huomista joogaretriittiä.exsu kirjoitti:Kristityn ei tule joogaaman.
-
- Kitisijä
Terkkari mua odottaa hikisenä joogaamaan varmaan pakko mennä, tuli sen verran hulppea stondis..exsu kirjoitti:Kristityn ei tule joogaaman.
Uskonto on muuten paskaa ja tarpeetonta kaikissa muodoissaan, joogaakin vain ruumiille tarkoitan..
Kaikki muu on paskaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Suosittelen. Helvetinmoinen kivi vierähti sydämeltä, kun ei tarvitse enää pelätä joutuvansa helvettiin.Vesper kirjoitti:Täytyy vissiin erota kirkosta
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Avasin ensimmäistä kertaa uunin käyttöohjeen, olen käyttänyt vääriä asetuksia melkein jokaisen ruokalajin kohdalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Opin, että Pandanus amaryllifolius on kairapalmuihin kuuluva trooppinen kasvi, joka tunnetaan nimellä pandan.
Kasvia käytetään yleisesti kaakkoisaasialaisessa keittiössä. Kasvilla on viuhkamaiset lehdet ja puumaiset ilmajuuret.
Opin myös, että siitä valmistetut makeiset on aika hyviä.
Kasvia käytetään yleisesti kaakkoisaasialaisessa keittiössä. Kasvilla on viuhkamaiset lehdet ja puumaiset ilmajuuret.
Opin myös, että siitä valmistetut makeiset on aika hyviä.
-
- Kitisijä
Opin, että voi saada saikkua jos työkaverit alkaa ahdistamaan.
-
- Kitisijä
Että 40cl 40%:sta Viru valgeaa painaa 35g.
-
- Kitisijä
Opin tänään, että työmatka omalla autolla kestää tollaiset neljä minuuttia. Julkisilla noin puoli tuntia pysäkillä odotusaikoineen ja pysäkille/pysäkiltä kävelyineen.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
^ nyt vaan kerrot säästön nettopalkalla ja mietit kandeeko hommata auto.
-
- Kitisijä
^ Toisaalta pysäkillä, kävelymatkoilla, ja julkisissa vietetyn ajan voi käyttää samalla lukien kirjaa tai päivän/viikon/kuukauden lehteä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
- Kitisijä
Se on "huikee idis".exPertti kirjoitti:Voin oikein kuvitella, kun siellä juodaan 9e kahvia ja pohditaan "huikee idea" pyllyvaon vilahdellessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kahden limen mehu on liikaa viidelle kananmunalle.