Bliss kirjoitti:Kenelläkään kokemusta merivesiakvaariosta?
![Jou! :yo:](./images/smilies/wave.gif)
Bliss kirjoitti:Kenelläkään kokemusta merivesiakvaariosta?
Haa. Laitan jossain vaiheessa sulle hyvin paljon kysymyksiäElppis kirjoitti:Bliss kirjoitti:Kenelläkään kokemusta merivesiakvaariosta?
Täällä on aika hyvin kaikkea (katotaan täältä aina töissäBliss kirjoitti:Haa. Laitan jossain vaiheessa sulle hyvin paljon kysymyksiäElppis kirjoitti:Bliss kirjoitti:Kenelläkään kokemusta merivesiakvaariosta?
http://www.myspace.com/cristalsnowmasa kirjoitti:Mikä perkeleen cristal snow? Onko tää taas joku typerä suomalainen julkihomo tekemässä paskaa musaa tyyliin teuvo loman?
Siks, koska ne tappaa hyvälaatuisetkin mikrobit, ja jättää pahoille tilaa rellestää. Usko pois, antibakteeriset jutut on berberistä. Väitän, että aika moni lasten allergia olis jäänyt puhkeamatta ilman näitä hysteerisiä mikrobintappohaluja.Bluntly kirjoitti:Ja miksi hemmetissä kukkahattutätien piti poistattaa ne antibakteeripesuaineet kaupanhyllyiltä?
Tuo on joku käpitäälistien salajuoni, jolla pakotetaan ostamaan astianpesukone. Tehdään niin huonoja litkuja, ettei niillä saa pestya ja poistetaan poikamiehen kämppien lemunpoistaja numero yksi markkinoilta.BettyB. kirjoitti:Siks, koska ne tappaa hyvälaatuisetkin mikrobit, ja jättää pahoille tilaa rellestää. Usko pois, antibakteeriset jutut on berberistä.
Yst. terv. Kukkahattutäti
Tämä ei nyt varsinaisesti ole tiskiainetta, mutta tollasiin tilapäisiin ihan parasta!Bluntly kirjoitti:Mikä on tehokkain markkinoilla oleva tiskiaine? Penteleen perusfairi ei irroita rasvaa kuin ylisuurina annoksina kiehuvalla vedellä.
Valitan, et ole onnistunut luuseri.Bluntly kirjoitti:Miten meikäläisestä onnistuikin kehittymään näin onnistunut luuseri?
http://www.vertaa.fi/gsm/mustaenkeli kirjoitti:voiko matkapuhelinoperaattoreiden hintoja vertailla muuten kuin ihmettelemällä jokaisen operaattorin nettisivuilla erikseen...?!
Paremminkin liian Ninni.Elppis kirjoitti: Onko liian lande.. ?
.
Äh, olispa tähän käyttikseen sopiva ohjelma että saisin kuvat koneelle..Rouva Pupu kirjoitti:^Pitäis nähdä keittiö et ossois sannoo.
Mun mielestä pelottava elokuva on sellainen joka vittuilee mun päällä ja pitää mut otteessaan vielä päiviä elokuvan katsomisen jälkeen. Kiljuminen, veri ja takaa-ajot ei ole pelottavia. Esim. Masters of Horror- sarja nelosella on karseaa farssi kauhusta, vaikkakin ns. genren ammatilaisten käsityötä.Rouva Pupu kirjoitti:Lueskelin txt teeveetä ja siellä oli uutinen Alienssin rankkaamisesta pelottavammaksi leffaksi. Ei se mun mielestä ole pelottava. Loistava elokuva, mutta että pelottava. Siitä heräsikin kysymys, jotta millainen on pelottava leffa? Muutamat säpsähdykset ei vielä riitä, ei se ole pelkoa.
Katselin vain tukevia pöytiä Askosta, Iskusta, Maskusta, Jysk:stä ym. ja kaikki sopivat näyttivän olevan vain tammi- tai kirsikkävärein (liian tummat). Toi pöytä olis ainakin tukevamasa kirjoitti:Paremminkin liian Ninni.Elppis kirjoitti: Onko liian lande.. ?
.
HÖH! Mulla ei ole pirttipöytää!masa kirjoitti:Paremminkin liian Ninni.Elppis kirjoitti: Onko liian lande.. ?
.