Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Kenelläkään kokemusta merivesiakvaariosta?
:yo:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:
Haa. Laitan jossain vaiheessa sulle hyvin paljon kysymyksiä :P
Elppis
Kitisijä

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Haa. Laitan jossain vaiheessa sulle hyvin paljon kysymyksiä :P
Täällä on aika hyvin kaikkea (katotaan täältä aina töissä ;)) http://elpuri.aqua-web.org/. Mutta toki saa kysyä!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Mikä perkeleen cristal snow? Onko tää taas joku typerä suomalainen julkihomo tekemässä paskaa musaa tyyliin teuvo loman?
http://www.myspace.com/cristalsnow

Cristal Snow on noussut viimeisen puolen vuoden aikana musiikkipiirien kuumaksi puheenaiheeksi Suomessa.

Keväällä julkaistu Cristalin ensimmäinen single Pump It Up antoi lupauksen tulevasta. Video meni suoraan musiikkikanava MTV:n Fresh rotaatioon, single soi radiokanavilla ja mielenkiinto uutta tulokasta kohtaan alkoi kasvaa. Toinen single Cristal Clear pisti vielä paremmaksi, kappaleen video on pyörinyt musiikkikanavilla tiuhaan ja sitä on käyty katsomassa Youtube –sivustolla yli 40 000 kertaa.

Kyllä mä povaan tälle jonkinasteista maailmanmenestystä. Teuvolle en. Paitsi korkeintaan Elton Johnin salarakkaana.

Niin ja korostettakoon että tuskin ilmaantuu mun levyhyllyyn kuitenkaan.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä on tehokkain markkinoilla oleva tiskiaine? Penteleen perusfairi ei irroita rasvaa kuin ylisuurina annoksina kiehuvalla vedellä.

Ja miksi hemmetissä kukkahattutätien piti poistattaa ne antibakteeripesuaineet kaupanhyllyiltä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Bluntly kirjoitti:Ja miksi hemmetissä kukkahattutätien piti poistattaa ne antibakteeripesuaineet kaupanhyllyiltä?
Siks, koska ne tappaa hyvälaatuisetkin mikrobit, ja jättää pahoille tilaa rellestää. Usko pois, antibakteeriset jutut on berberistä. Väitän, että aika moni lasten allergia olis jäänyt puhkeamatta ilman näitä hysteerisiä mikrobintappohaluja.

Yst. terv. Kukkahattutäti
Bluntly
Kitisijä

BettyB. kirjoitti:Siks, koska ne tappaa hyvälaatuisetkin mikrobit, ja jättää pahoille tilaa rellestää. Usko pois, antibakteeriset jutut on berberistä.

Yst. terv. Kukkahattutäti
Tuo on joku käpitäälistien salajuoni, jolla pakotetaan ostamaan astianpesukone. Tehdään niin huonoja litkuja, ettei niillä saa pestya ja poistetaan poikamiehen kämppien lemunpoistaja numero yksi markkinoilta.

Pakko kai se on luovuttaa ja ostaa astianpesukone kun ei tiskikonettakaan ole.
Bliss

Bluntly kirjoitti:Mikä on tehokkain markkinoilla oleva tiskiaine? Penteleen perusfairi ei irroita rasvaa kuin ylisuurina annoksina kiehuvalla vedellä.
Tämä ei nyt varsinaisesti ole tiskiainetta, mutta tollasiin tilapäisiin ihan parasta!
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

löysin vastauksen.
Viimeksi muokannut Bhven, 29.01.2008 0:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Miten meikäläisestä onnistuikin kehittymään näin onnistunut luuseri?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bluntly kirjoitti:Miten meikäläisestä onnistuikin kehittymään näin onnistunut luuseri?
Valitan, et ole onnistunut luuseri.
mustaenkeli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

voiko matkapuhelinoperaattoreiden hintoja vertailla muuten kuin ihmettelemällä jokaisen operaattorin nettisivuilla erikseen...?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

mustaenkeli kirjoitti:voiko matkapuhelinoperaattoreiden hintoja vertailla muuten kuin ihmettelemällä jokaisen operaattorin nettisivuilla erikseen...?!
http://www.vertaa.fi/gsm/
Elppis
Kitisijä

Onko kellään mitään ideaa paljonko tyynynsisus (pumpuli tai höyhen) maksaa?

Keksin loistavan bisnesidean, nyt yritän kartoittaa paljonko uskallan per tuote pyytää.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Hymiö-topicista tuli mieleen; mitä ~tarkoittavat hymiöt %-) ja :-@ ? En taida enää osata tota kieltä (ja ennen puhuin sentään mm. sujuvaa ircciä).
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mistä mä saan kissanruokapurkkiin semmosen kannen? Siis semmosen joita on kait joskus jossain ollut tyrkyllä kissan murkinan kanssa.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Meillä on monta, jos niitä ei oo heitetty pois. Saat ne, jos vaan löydön jostain. Me ollaan siirrytty purkkiruuasta niihin pieniin pussukoihin, kun joka purkista suunnilleen puolet pilaantui. Nirso Mr. Cat syö enää vaan Latzin Roastedia :?
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Oih, kiitos! Toivottavasti ette oo heittänyt roskiin. Meilläkun on noi kaks karvapalleroa niin tulee edullisemmaks ostaa purkkeja. Vaikka ne pussit on kyllä saamarin helppoja tohon purkkiin verrattuna.
Elppis
Kitisijä

Onko teidän mielestä pirttipöytä ruma isossa valoisassa laminaattilattiallisessa keittiössä? Onko liian lande.. ?

Kuva

Esimerkkinä, tosin pyökin tai koivun värinen.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Pitäis nähdä keittiö et ossois sannoo.

Lueskelin txt teeveetä ja siellä oli uutinen Alienssin rankkaamisesta pelottavammaksi leffaksi. Ei se mun mielestä ole pelottava. Loistava elokuva, mutta että pelottava. Siitä heräsikin kysymys, jotta millainen on pelottava leffa? Muutamat säpsähdykset ei vielä riitä, ei se ole pelkoa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti: Onko liian lande.. ?
.
Paremminkin liian Ninni.
Elppis
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:^Pitäis nähdä keittiö et ossois sannoo.
Äh, olispa tähän käyttikseen sopiva ohjelma että saisin kuvat koneelle..
Rouva Pupu kirjoitti:Lueskelin txt teeveetä ja siellä oli uutinen Alienssin rankkaamisesta pelottavammaksi leffaksi. Ei se mun mielestä ole pelottava. Loistava elokuva, mutta että pelottava. Siitä heräsikin kysymys, jotta millainen on pelottava leffa? Muutamat säpsähdykset ei vielä riitä, ei se ole pelkoa.
Mun mielestä pelottava elokuva on sellainen joka vittuilee mun päällä ja pitää mut otteessaan vielä päiviä elokuvan katsomisen jälkeen. Kiljuminen, veri ja takaa-ajot ei ole pelottavia. Esim. Masters of Horror- sarja nelosella on karseaa farssi kauhusta, vaikkakin ns. genren ammatilaisten käsityötä.
Zombiet, hellraiserit, japanilaiset kauhut ja naamioidut/rumat tappajat on mun mielestä kauhua.
Elppis
Kitisijä

masa kirjoitti:
.
Paremminkin liian Ninni.
Katselin vain tukevia pöytiä Askosta, Iskusta, Maskusta, Jysk:stä ym. ja kaikki sopivat näyttivän olevan vain tammi- tai kirsikkävärein (liian tummat). Toi pöytä olis ainakin tukeva :D Tosin ehkä vasta sitten kun on se omakotitalo, kerrostaloasunnossa taitaa näyttää liian "raskaalta", ja edellyttäis mun pukeutumista röyhelömekkoon ja essuun joka päivä :x
BettyB.

Tää on vaan mun mielipide, mutta pirttikalustot on kammottavia. Ja äärimmäisen epäkäytännöllisiä. Ja nimensä mukaisesti sopii korkeintaan maalaismökkiin.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
.
Paremminkin liian Ninni.
HÖH! Mulla ei ole pirttipöytää!