Aika harvassa onneksi tollaset jalkapallot.NegaDuck kirjoitti:Varmaan ne naisetkin ilahtuu kun kerrot ton niille.

Aika harvassa onneksi tollaset jalkapallot.NegaDuck kirjoitti:Varmaan ne naisetkin ilahtuu kun kerrot ton niille.
Ymmärtääkseni sillä on jotain tekemistä lajin säilymisen kannalta.NegaDuck kirjoitti:Miksi itse kiihotut pillusta?
Paskat. Ei hevosoriinkaan tarvitse visuaalisesti kiihottua tamman perseestä, homma hoituu kotiin feromoneilla. Keksi parempi selitys. Jos tuohon on vaikea vastata, niin kerro sitten miksi kiihotut pyllystä?Herra Manala kirjoitti:Ymmärtääkseni sillä on jotain tekemistä lajin säilymisen kannalta.
So? Niin on myös pyllyfanitus, pillufanitus ja teinipystytisumisufanituskin. Itse asiassa kaikkien fyysisten ominaisuuksien fanitus on alkeellista. Ne kaikki edustavat jotain alkeellista lisääntymisstrategiaa. Meidän pitäisi rakastaa toisiamme puhtaan platonisina aivoina ja sieluina ja lässnylää.Gat kirjoitti:isojen rintojen fanitus on hyvin primitiivinen ja alkeellinen tai junttimainen piirre.
Tää alkaa kuulostamaan ihan keikausläpältä. Mun käsittääkseni hevosoriit kuitenkin puskevat vaikka etäisesti hevosta muistuttavaa puupölkkyä, eikä siinä tarvita edes mitään feromoneja. Riittää että on kassit täynnä ja etäinen visuaalinen ärsyke.NegaDuck kirjoitti:Paskat. Ei hevosoriinkaan tarvitse visuaalisesti kiihottua tamman perseestä, homma hoituu kotiin feromoneilla.
Minkä ihmeen takia mun pitäisi keksiä joku "parempi selitys" sille miksi kiihoitun pillusta? Mun ymmärtääkseni pillusta kiihottuminen on suhteellisen vaadittua normaalin lisääntymisen kannalta. Pillu taas sijaitsee pyllykompleksissa, ja voisin melkein sanoa että pillun siitettäväksi paljastava pyllistys on hotimpaa kuin pylly jonain itsenäisenä ruumiinosana.Keksi parempi selitys. Jos tuohon on vaikea vastata, niin kerro sitten miksi kiihotut pyllystä?
Mitäs vittua vauhkoat taas? Heitän jonkun asennelatautumattoman kysymyksen siitä, mitä pidät rinnoissa kiihottavana, niin alat taas flippailemaan, syyttelemään vittuilusta, henkisestä väkivallasta ja koulukiusaamisesta keskustelun sijaan, vaikka näemmä lähinnä itse koet tarvetta aukoa päätäsi siinä ihan vain vittuilun vuoksi. Noissa mun edellisissä viesteissäni tuskin kukaan sun lisäksesi näkee yhtään mitään vittuilua ja kiusaamista. Enemmän sulle on tässä nyt vittuillut esimerkiksi Elppis ja Gattaca asiasta kuin minä.Että pitikin jättää sulle tarttumapintaa käyttämällä i:tä ja u:ta yiden sijaan. Olinkin jo ehtinyt unohtaa että kysyt näitä kysymyksiä vain vittuillaksesi - et keskustellaksesi.
Pelkääksä mua jotenkin vittuilijana? Vai mikä tässä on, että sanon mitä tahansa, niin sä otat sen automaattisena vittuiluna johon on pakko alkaa heittämään counter-strikea? Just viimeks teit ihan identtiset, ja poistuit sitten palstalta, minun mielestäni aivan turhaan. Sä olet kuitenkin niitä harvoja tyyppejä täällä, joille en oikeasti tahdo enkä yritä vittuilla kovinkaan heppoisin perustein.NegaDuck kirjoitti:Sinä olet oikeassa, minä väärässä, flippasin turhaan, jne, armoa, kiitos ja anteeksi.
Arvostan Manalan viestejä kuitenkin, miksi niin tekisin?BettyB. kirjoitti:^ Pitäskö teidän vaan norata toisenne?
No mä ainakin noraisin!!NegaDuck kirjoitti:Arvostan Manalan viestejä kuitenkin, miksi niin tekisin?
Ai jaa? No mikset sitten ole jo?BettyB. kirjoitti:No mä ainakin noraisin!!
Paitsi urpoille insinörteille.NuoriDaavid kirjoitti: Hyvähän se on, että kaikille on ottajansa.
Nehän viedään heti käsistä.Bluntly kirjoitti:Paitsi urpoille insinörteille.NuoriDaavid kirjoitti: Hyvähän se on, että kaikille on ottajansa.
Nyt sanoit pertti pitkästä aikaa jotain fiksua, itse asiassa todella fiksua, sillä juurikin viime viikonloppuna kerroin saman totuuden eräälle tuntemalleni henkilölle.exPertti kirjoitti:Ihmisen pitäisi ensin osata rakastaa jonkin verran itseään, että osaisi rakastaa muita. Mutta itseään on vaikea rakastaa jos ei ole itsetuntoa, jota parisuhde ehkä pönkittäisi. Vicious circle.
Onko tämä sarkasmia vai eiBettyB. kirjoitti:Nyt sanoit pertti pitkästä aikaa jotain fiksua, itse asiassa todella fiksua, sillä juurikin viime viikonloppuna kerroin saman totuuden eräälle tuntemalleni henkilölle.exPertti kirjoitti:Ihmisen pitäisi ensin osata rakastaa jonkin verran itseään, että osaisi rakastaa muita. Mutta itseään on vaikea rakastaa jos ei ole itsetuntoa, jota parisuhde ehkä pönkittäisi. Vicious circle.
Oon pertti hei ylpee susta!
Mieti mitä vaimosi sanoisi.NuoriDaavid kirjoitti:Onko tämä sarkasmia vai ei
Se sanoisi, että se oli sarkasmia.BettyB. kirjoitti:Mieti mitä vaimosi sanoisi.NuoriDaavid kirjoitti:Onko tämä sarkasmia vai ei