Ikinä kuullutkaan juuri tuollaisesta perversiosta. Kinkyä. Mutta mikäpä siinä, jos siitä kiksit saat. Pitääkö mun juoksennella hauleja väistellen ihan alasti? Sitten mieluummin käytä paukkupatruunoita tai jos kovia, sitten haavoitat minua vain perseeseen, jookos?bliss kirjoitti:
Ja ei Gat, sinä ET kelpaa minkäänlaiseksi välineeksi. Ehkä haulikkoammunnan liikkuvaksi maaliksi mutta et taatusti muuhun.
Siis kun bliss ilmoittaa tuon Kitinässä, hän odottaa Kitinän miehiltä vonkuuviestejä, mutta juuri minut reputtaa sekundana heti alkuun? Vaikka juuri minä aktiivisesti haluni kerroin. Tämä on surullista.Riemumieli kirjoitti:Mielestäni kaikkeen sisältyy piiloviestejä. Kun Bliss kertoo lopettavansa vonkaamisen, jos parin kuukauden sisällä ei tule sutinaa, niin eihän se edes ole piiloviesti, vaan ihan suora sanoma. Se, että Gattaca ei kiihota, tarkoittaa vain juuri sitä. Reilusta kolmesta miljardista kaksilahkeisesta varmasti löytyisi kiinnostavia yksilöitä ja yhtenä vaihtoehtona on myös vaihtoehtoisen elämäntavan valinta. Se kun on myös muotia.
Kertokaa sitten kuka blissiä Saa. Katkeroidun ja nautin masosti. SikaMika? Manaajà? SJP? Jouden?
Meredith Brooks!!Elppis kirjoitti:bliss kirjoitti:Ja ei Gat, sinä ET kelpaa minkäänlaiseksi välineeksi. Ehkä haulikkoammunnan liikkuvaksi maaliksi mutta et taatusti muuhun.She's a bitch, she's a mother!
Sanat muuten taitaa perustua antiikin gnostilaiseen runoon.