Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Gat
Kitisijä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
Ja ei Gat, sinä ET kelpaa minkäänlaiseksi välineeksi. Ehkä haulikkoammunnan liikkuvaksi maaliksi mutta et taatusti muuhun.
Ikinä kuullutkaan juuri tuollaisesta perversiosta. Kinkyä. Mutta mikäpä siinä, jos siitä kiksit saat. Pitääkö mun juoksennella hauleja väistellen ihan alasti? Sitten mieluummin käytä paukkupatruunoita tai jos kovia, sitten haavoitat minua vain perseeseen, jookos?
Riemumieli kirjoitti:Mielestäni kaikkeen sisältyy piiloviestejä. Kun Bliss kertoo lopettavansa vonkaamisen, jos parin kuukauden sisällä ei tule sutinaa, niin eihän se edes ole piiloviesti, vaan ihan suora sanoma. Se, että Gattaca ei kiihota, tarkoittaa vain juuri sitä. Reilusta kolmesta miljardista kaksilahkeisesta varmasti löytyisi kiinnostavia yksilöitä ja yhtenä vaihtoehtona on myös vaihtoehtoisen elämäntavan valinta. Se kun on myös muotia.
Siis kun bliss ilmoittaa tuon Kitinässä, hän odottaa Kitinän miehiltä vonkuuviestejä, mutta juuri minut reputtaa sekundana heti alkuun? Vaikka juuri minä aktiivisesti haluni kerroin. Tämä on surullista.
Kertokaa sitten kuka blissiä Saa. Katkeroidun ja nautin masosti. SikaMika? Manaajà? SJP? Jouden?
Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ja ei Gat, sinä ET kelpaa minkäänlaiseksi välineeksi. Ehkä haulikkoammunnan liikkuvaksi maaliksi mutta et taatusti muuhun.
:p: She's a bitch, she's a mother!
Meredith Brooks!!
Sanat muuten taitaa perustua antiikin gnostilaiseen runoon.
Viimeksi muokannut Gat, 03.11.2009 15:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

bliss kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: ........Seksi ei ole perustarve.
Mun mielestä se on.

Se on kiihottavaa, hauskaa ja se antaa latinkia elämään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

martza kirjoitti:
bliss kirjoitti: ........Seksi ei ole perustarve.
Mun mielestä se on.

Kuoletko ilman seksiä? Siis ihan todella, loppuvatko elintoimintosi jos saisit tietää, että tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä seksiä?

Jännää, kuinka jotkut (miehet) eivät vaan tajua, että elämä jatkuu sittenkin :roll:
Gat kirjoitti:...odottaa juuri Kitinän miehiltä vonkuuviestejä
Ei muuten odota.
Miksi ihmeessä odottaisin? Sinulle Kitinä ehkä on universumi, mutta me ihmiset toimimme toisin.
Viimeksi muokannut bliss, 03.11.2009 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Väännetään nyt sullekin ratakiskosta. Mä en vonkaa. Ketään. Koskaan.
Se mitä lopetan on mahdollisuus olla saatavilla.
Kas kun ilman parisuhdetta tms. on ihan helppo olla. Seksi ei ole perustarve.
Sanotaan sitten, että esitit jälleen kerran kutsun vongata sinua. Mutta It takes two to tango kuten Jartsa asian ilmaisi, vonger ja vongee.
Paras päivä ikinä.
martza
Kitisijä

bliss kirjoitti:
martza kirjoitti:
bliss kirjoitti: ........Seksi ei ole perustarve.
Mun mielestä se on.

Kuoletko ilman seksiä? Siis ihan todella, loppuvatko elintoimintosi jos saisit tietää, että tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä seksiä?

Jännää, kuinka jotkut (miehet) eivät vaan tajua, että elämä jatkuu sittenkin :roll:
Kuolen. En voi elää ilman sitä. Se on kuin lopettaisi syömisen.

Koska viimeksi runkit? :roll:
Voitko elää ilman runkkimisiakin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:
Jaa. Minusta taas sinä et näe elämän jatkuvuutta, vaan makaat päivästä ja vuodesta toiseen samassa menneisyyden kuralätäkössä.
bliss

martza kirjoitti: Koska viimeksi runkit? :roll:
Muistaakseni en vielä koskaan. Eli kyllä, näin kauan ainakin olen voinut.
bliss

Riemumieli kirjoitti:
bliss kirjoitti:Väännetään nyt sullekin ratakiskosta. Mä en vonkaa. Ketään. Koskaan.
Se mitä lopetan on mahdollisuus olla saatavilla.
Kas kun ilman parisuhdetta tms. on ihan helppo olla. Seksi ei ole perustarve.
Sanotaan sitten, että esitit jälleen kerran kutsun vongata sinua
No. Jos joku muukin ymmärtää tämän yhtä väärin ja aikoo vahingossa vongata, niin voin jo tässä vastata:
EI.

Te ette vaan ole kiinnostavia.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

martza kirjoitti:En mä haluu mitä opetuslapsii itselleni. Mulla on ihku oikeet lapset jo.

Mulla ehkä on tuota kokemusta tullut enemmän näin iän myötä ja olen näistä jotain itse oppinutkin.
Ai nii joo ne joista ei välitä ees niiden biologinen äiti saati sit sun uus naises.
Ou jee, olet tosiaan elänyt ja oppinut. Kateeks käy.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
:shock: No TUO on todella omituista. Tosi harva naisväestäkään ei koskaan runk... anteeksi sormeta eli itsetyydytä. Onko sulla tässä jotain estoja? Tarvitset Apua!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
martza
Kitisijä

bliss kirjoitti:
EI VOI PITÄÄ PAIKKANSA.
Et ole edes runkkimalla tyydyttänyt halujasi, jos et ole miestä/naista saanut.

Voi eiiiiiiiiiiiiii.

Olet todella harvinaisuus ihmiskunnassa.
Lapitii
Kitisijä

bliss kirjoitti:[Ja ei Gat, sinä ET kelpaa minkäänlaiseksi välineeksi. Ehkä haulikkoammunnan liikkuvaksi maaliksi mutta et taatusti muuhun.
Mahtaisko tuo ees paljoo liikkua...
martza
Kitisijä

Lapitii kirjoitti:
martza kirjoitti:En mä haluu mitä opetuslapsii itselleni. Mulla on ihku oikeet lapset jo.

Mulla ehkä on tuota kokemusta tullut enemmän näin iän myötä ja olen näistä jotain itse oppinutkin.
Ai nii joo ne joista ei välitä ees niiden biologinen äiti saati sit sun uus naises.
Ou jee, olet tosiaan elänyt ja oppinut. Kateeks käy.
Äiti on välittänyt ja välittää ja on todella hyvissä väleissä omien lastensa kanssa vaikka olemme eronneet. Nih..

Sillä ei ole väliä, välittäkö uusi vaimoni heistä. Ei ole tarvettakaan. Hän välittää omista lapsistaan ja minä omistaan ja tasapaino on täten hyvä.
Että tällainen kokemus.
Riemumieli
Kitisijä

bliss kirjoitti:No. Jos joku muukin ymmärtää tämän yhtä väärin ja aikoo vahingossa vongata, niin voin jo tässä vastata:
EI.
Te ette vaan ole kiinnostavia.
Jees, haluat että joku vonkaa sinua, vaikkei sitten täällä. Ja kiitos, et itsekään ole kiinnostava, mitä katkerat tai siltä kuulostavat ihmiset harvemmin tapaavat olla.

Muistuupa mieleeni muutaman viikon takainen Bliss, joka oli intoa täynnä uusista ihmissuhdekuvioista johtuen. Mitä sille tapahtui? Varoitin jo silloin, että kohta taas maristaan entiseen tapaan, mutta sen verran sinusta kuitenkin löytyy romantikkoa, ettei varovaisuutta ollut havaittavissa.
Paras päivä ikinä.
bliss

^Sille tapahtui se, että jos pelisäännöt eivät kelpaa niin saa mennä samaa tietä kuin tulikin :)

Te olette hassuja. Elätte niinq parisuhteiden kautta ettekä näköjään voi käsittää, että kaikki ihmiset eivät tee niin. Tai ole kiinnostuneita seksistä.
Lapitii
Kitisijä

martza kirjoitti:Äiti on välittänyt ja välittää ja on todella hyvissä väleissä omien lastensa kanssa vaikka olemme eronneet. Nih..

Sillä ei ole väliä, välittäkö uusi vaimoni heistä. Ei ole tarvettakaan. Hän välittää omista lapsistaan ja minä omistaan ja tasapaino on täten hyvä.
Että tällainen kokemus.
Etkös sä itekin jossain ihmetelly, kuin kylmästi se jätti ne? Muistelisin vaan... Saatan olla väärässäkin ja jos niin sori.

Mut tohon jälkimmäiseen nyt vielä kerran kommentoin, et onpa omituisen tunneköyhää porukkaa teillä siellä.
En mä ainakaan vois kuvitellakaa et jos mullois skidejä ja kuvioon yrittäs tulla uus kumppani joka ei välittäis niistäKIN. Pihalle joutais aika noileeta. Kuule vaik ois mimmone panokone.
Enkä voi kuvitella sitäkään, et jos viä haksahdan lapselliseen mieheen, nii etteikö siinä tulis koko paketti. Jos en pienistä tykkäis ja niihin kiintyis, nii se ois aikalailla ohi jo siin.

Ai nii mut mähän ylireagoin.
Riemumieli
Kitisijä

bliss kirjoitti:Te olette hassuja. Elätte niinq parisuhteiden kautta ettekä näköjään voi käsittää, että kaikki ihmiset eivät tee niin. Tai ole kiinnostuneita seksistä.
Mitenkäs se nyt meni? Sinä heitit ilmaan kertomuksen radalla olemisen loppumisesta, en minä tai joku muu. Minä en puhu parisuhteesta sitä tai tätä, enkä kiinnostuksestani seksiin (mikä on ihan luonnollista ja yksi osa ihmisyyttä). Jos oletetaan, että siitä puhe mistä puute, niin kuka täällä haluaisi elää ja missä ja minkä kautta?
Paras päivä ikinä.
bliss

Näköjään puhumme eri kieltä. Sanoilla näyttää olevan eri merkitys mun ja mm. Riemumielen kielenkytössä. No. Pääasia, että itse tiedän mitä tarkoitan. :)
Riemumieli
Kitisijä

Lapitii kirjoitti:Mut tohon jälkimmäiseen nyt vielä kerran kommentoin, et onpa omituisen tunneköyhää porukkaa teillä siellä.
En mä ainakaan vois kuvitellakaa et jos mullois skidejä ja kuvioon yrittäs tulla uus kumppani joka ei välittäis niistäKIN. Pihalle joutais aika noileeta. Kuule vaik ois mimmone panokone.
Aivan totta. Pääasia on kuitenkin pääasia, lasta tärkeämpää ei ole eikä tule. Sille tasolle ei pääse parisuhteen toinen osapuoli, ei edes lähellä, mikä ei välttämättä ole kovin positiivista.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Näköjään puhumme eri kieltä. Sanoilla näyttää olevan eri merkitys mun ja mm. Riemumielen kielenkytössä. No. Pääasia, että itse tiedän mitä tarkoitan. :)
Siihen nähden, että asia ei sinua kiinnosta, koet hämmästyttävän usein tarvetta kertoa, miten et kaipaa parisuhdetta.

Jos itse ajattelen jotain asiaa, josta en ole kiinnostunut - sanotaan vaikka postimerkkien keräily, niin toimin sikäli toisin, että en koe tarvetta toistuvasti aktiivisesti tuoda esille, että en ole kiinnostunut postimerkkien keräilystä.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Jos itse ajattelen jotain asiaa, josta en ole kiinnostunut - sanotaan vaikka postimerkkien keräily, niin toimin sikäli toisin, että en koe tarvetta toistuvasti aktiivisesti tuoda esille, että en ole kiinnostunut postimerkkien keräilystä.
Mitenhän voisin saa munan pyllyyni ja olla silti 130 %? Eikös tuossa tiivisty puheiden ja todellisuuden välinen ristiriita?
Paras päivä ikinä.
bliss

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Näköjään puhumme eri kieltä. Sanoilla näyttää olevan eri merkitys mun ja mm. Riemumielen kielenkytössä. No. Pääasia, että itse tiedän mitä tarkoitan. :)
Siihen nähden, että asia ei sinua kiinnosta, koet hämmästyttävän usein tarvetta kertoa, miten et kaipaa parisuhdetta.
Melko mukavasti sillä aina saa vipinää palstalle :wink:

Koen hämmästyttävän usein tarvetta avautua muistakin asioista, jotka eivät kiinnosta mua. Avaudun niistä tosin enimmäkseen toisaalle koska siellä toisaalla ne muut asiat nostavat pienoismyrskyn.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sisälläni heräs pikkumyrsky kun luin, ettet ole koskaan masturboinut. Nyt voin sanoa tietäväni sellaisen ihmisen, yhden sellaisen ihmisen tästä maailmasta. Käsittämätöntä, siis ihan täydellisen käsittämätöntä. En käsitä sitäkään miks en asiaa oikein käsitä... Ei ei ei. Pakko olla provo.
bliss

^Tota mä just tarkoitin, muun ohessa. Seksikeskeiset tyypit eivät tajua, että joillekin se seksi on todellakin sivuseikka ja tavattoman yhdentekevää. Tähän voi tietty heittää, että en ole saanut ikinä tosi hyvää seksiä. Voi olla. Enpä oo osannut kaivatakaan.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

bliss kirjoitti:Ja sitten muuten tajusin just, että mulle tulee aikamoinen kiire...! Oon itelleni luvannut, että jos ei mitn sutinaa ole ennenku täytän pyöreitä vuosia tossa tammikuun alussa, lopetan kaikki suhdehöpöhöpöt koko loppuelämän ajaksi ja keskityn ihan kokonaan muihin asioihin.
61 päivää aikaa kehittää jotain, sitten kaikki toivo on mennyttä :P
Tätä viestiä seuranneesta keskustelusta sai sellaisen kuvan, että olet melkein parisuhdevastainen. Jos saa olla utelias, millä "ehdoilla" siirtyisit oman unelmien ukkomiehesi kanssa parisuhteen auvoiseen satamaan?