Näyttää porkkanalta. Ei hyvä. Hanna-Maria Seppäläkin on ihan sievä ja sporttis mutta jos on hartiat ko ladon ovet niin ei se kovin naiselliselta näytä. Paitsi jos perse on vielä leveempiEveryWoman kirjoitti:Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Ketä sitten panisisit?
-
annepa
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
NuoriD
-
Kai Nalo
NuoriD kirjoitti:Kiira alkaa päästä vauhtiin:
Eli se alkaa näyttämään jo kuustoistavuotiaalta viistoistavuotiaan sijaan?
-
bedlam
Hirvee tukka! Minusta näyttää paljon nätimmälle näissä luonnollisemmissa kuvissa:NuoriD kirjoitti:Kiira alkaa päästä vauhtiin

-
Kai Nalo
Nokitan.Clay kirjoitti:Kauheata kun joutuu tämmöiseen materiaaliin perehtymään.
esim.
http://fapit.net/imgs/1143/trees.jpg
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 05.02.2010 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Bhven
Toi naama tossa kuvassa vois olla mitä vaan 18-40 vuoden väliltä.Kai Nalo kirjoitti:Eli se alkaa näyttämään jo kuustoistavuotiaalta viistoistavuotiaan sijaan?
-
Mayah
- Elämätön Kitisijä
Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho. Samoin kuin verenpunaiset huulet ja tummat kulmat.Kai Nalo kirjoitti:Mayah kirjoitti:Dita on kyllä ihana.
Naama näyttää siltä kuin se ois maannut viimeisen vuorokauden veden alla.
Dumikselle sama.
Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä
-
Manaaja
Samaa mieltä. Mä en ymmärrä miks naiset juoksee solkussa, kun ne tekee mun mielestä omalle viehättävyydelleen siellä vain hallaa. Vaalea ja kuulas iho on pop, jos nyt ei ihan kalmankalpea kumminkaan.Mayah kirjoitti:Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä
-
nowaysis
- Kitisijä
Ylimenneen solkkurusketuksen ja oranssin purkista tulleen lisäksi on luonnollinen päivetys( ok, solkku tai arska) ja hyvin tehty tekorusketus. IMO suurimmalla osalla ihmisistä kasvojen piirteet tulevat enemmän edukseen esiin ruskettuneena. Selluloidikaan ei näy ruskeammalla iholla kuten valkoisella
Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen. Mulla oli D-kupit jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Olo oli kuin Pamelalla, onneksi normalisoituivat ajallaan.
Sonja K. oli söpis!
Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen. Mulla oli D-kupit jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Olo oli kuin Pamelalla, onneksi normalisoituivat ajallaan.
Sonja K. oli söpis!
Prepare for the worstest.
-
nowaysis
- Kitisijä
-
RP
Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:

-
Kai Nalo
Huoh. Kitinä on siitä typerä mesta, että täällä pitää aina nuppineulalla merkata kohta josta puhuu.Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Katso se kuva jota kommentoin. Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää. Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä, niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
-
bliss
Eisaatana.RP kirjoitti:Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:
Mä oon ollu iltapäivävahtimassa tota kun se oli ekaluokkalainen.
-
bliss
Älä töllisteleRP kirjoitti:^
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.
-
RP
Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottisbliss kirjoitti:Älä töllisteleRP kirjoitti:^
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.
-
bliss
Se oli vaan söötti suurisilmäinen pikkupoikaRP kirjoitti:Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottisbliss kirjoitti:Älä töllisteleRP kirjoitti:^
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.Oon kade!
Eikä kandee olla kade, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että oon _ihan_vitun_vanha_
-
huima
- Kitisijä
Siis fug! Toi on syntynyt 1975.bliss kirjoitti: Eikä kandee olla kade, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että oon _ihan_vitun_vanha_
Eli sä oot... mitä... niinku.. yli 30?
Elääks niin vanhaks?
-
Bluntly
- Kitisijä
Eläväiseltä ei, hyvältä kyllä. Mutta hei Dead girls are easy.Kai Nalo kirjoitti:Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Eilisiä katkarapuja.Kai Nalo kirjoitti:niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Mayah
- Elämätön Kitisijä
Katsoin.Kai Nalo kirjoitti:Katso se kuva jota kommentoin.Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Katsoin.Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää.
Hyvältä kyllä, eläväiseltä ei.Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Kiitos kysymästä, nautin äsken ruisleipää juustolla. Maitoa päälle., niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
Noissa muissa kuvissa Ditalla ei ollut niin paljon meikkiä, ja kieltämättä se näytti mun silmissä niissä hieman paremmalta. Poskipunakin voi joskus tehdä ihmeitä
-
Mayah
- Elämätön Kitisijä
Ah, en sitten ollut lukenut Bluntlyn viestiä ensin. My bad, vähän tuli sitten toistoa.
-
Kai Nalo
Itse asiassa sinä missasit minun pointtini. Minä puhuin järkyttävän paksusta kittimäärästä naamassa ja överiksi vedetystä meikistä. Juuri tuo toi mieleeni veden alta löydetyn ruumiiin.Mayah kirjoitti:En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
Muissa kuvissa hän näyttää paljon paremmalta, eikä kasvoissa itsessään ole todellakaan mitään vikaa. Ainoastaan järkyttävän paksussa ja kalpeassa kittimäärässä.